Kwijlenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zie heus wel hoe hij tegen de vrouwen doet en hoe die gaan "kwijlen"
Dat wil niet zeggen dat ik dat serieus neem.
Je bent grappig.
Ik doe jou anders helemaal niet, je zit gewoon thuisquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ohhh! Dan doet hij mij alleen maar omdat ie zich verveeld.
Terwijl ik er echt niet zo mee bezig was/ben! Ik ben gewoon mezelf, al laat ik hier niet al mijn kanten zien. Dat is voorbehouden aan het real life...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat geeft m dan hier de naam womanizer gezien veel manvolk het hier toendertijd niet konden verkroppen
ik heb humor whoohoo
Lekker met 2 mannen op de bank.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
Ik doe jou anders helemaal niet, je zit gewoon thuis![]()
Ik kom hier vaker hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou al zeggen.. de TT zal vast wel wat kijkers opleveren
Mooi plaatje erbijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou al zeggen.. de TT zal vast wel wat kijkers opleveren
Idd, daarom die " ".quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
KwijlenDat valt nou ook wel weer mee Bengel
Ah, je hebt je eigen feestje alquote:
Het plaatje van Pien of doelde je van die in de OP.. want die laatste is een beetje jammerquote:
En wat voor één... Die kan ik wéér niet in mijn fobo zettenquote:
Cadeautje voor Adoquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, daarom die " ".
@KF Waarom een ander plaatje in de OP?
Weet ik, maar het is grappige timingquote:
Toen lagen ze er nog niet... Maar ze liggen nu beide als een stel debieltjes op de rug met de pootjes in de lucht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, je hebt je eigen feestje al
Als je dat nou eerder had gezegd, was al deze onzin niet nodig geweest en had ik die fles al eerder open getrokken
Ja Pien is ook mooi ja zie ik netquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het plaatje van Pien of doelde je van die in de OP.. want die laatste is een beetje jammer
Doe je nu op het plaatje van Pien... of heb je al in haar fobo geneustquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja Pien is ook mooi ja zie ik net![]()
Heb alleen al 2 slechte ervaringen met dames die Pien heten
Ah, dat heb ik met de vrouwen op mijn bank jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Toen lagen ze er nog niet... Maar ze liggen nu beide als een stel debieltjes op de rug met de pootjes in de lucht.
Ja, nadat ik jouw post lasquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe je nu op het plaatje van Pien... of heb je al in haar fobo geneust
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En wat voor één... Die kan ik wéér niet in mijn fobo zetten
Was ook beetje expresquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is grappige timing
Denk dat dit je volgende slechte ervaring wordt danquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja Pien is ook mooi ja zie ik net![]()
Heb alleen al 2 slechte ervaringen met dames die Pien heten
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik met de vrouwen op mijn bank ja
Spinnen die ook?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik met de vrouwen op mijn bank ja
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
Denk dat dit je volgende slechte ervaring wordt danMaar dankjewel
Proest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:
Zo zou je het ook kunnen omschrijven jaquote:
Purrrrrrquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zo zou je het ook kunnen omschrijven ja
Niks ergs, je gaat gewoon door, waar anderen ook al mee bezig zijnquote:
Je hebt hem bij deze helemaal goedgemaaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
Was ook beetje expres
[..]
3x is wellicht scheepsrechtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
Ehm... ok...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niks ergs, je gaat gewoon door, waar anderen ook al mee bezig zijn![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt hem bij deze helemaal goedgemaakt
Lieve schat... zal ik je maar meteen even uit de droom helpen? Je bent een man... ik val niet op mannen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3x is wellicht scheepsrecht
Tot nu toe valt het mee
Pien! Kom je ook een keer bij mij op de bank uuh... spinnen??quote:
Tuuk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pien! Kom je ook een keer bij mij op de bank uuh... spinnen??
quote:
Wie zegt dat dat mijn intentie isquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
Lieve schat... zal ik je maar meteen even uit de droom helpen? Je bent een man... ik val niet op mannen.
En ook nog lieve schat!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn intentie is?
Maar dankjewel dat je me dus oppervlakkig vindt
Edit: dankjewel dat je me man noemt, de rest noemt me altijd 'jochie'
Laat me het ander zeggen dan, je hebt een piem0l, en ik hou niet van mensen met een piem0lquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn intentie is?
Maar dankjewel dat je me dus oppervlakkig vindt
Edit: dankjewel dat je me man noemt, de rest noemt me altijd 'jochie'
Mijn avond kan niet meer stuk !quote:
Ahhh!!quote:
Val je op vrouwen?quote:
Generaliseren -1quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
Sabine, wisselen lesbische vrouwen ook zo vaak van partner als dat homoseksuele mannen dat doen ??
Dat was mijn volgende vraagquote:
Zo, jij vergeet even de beginselen van een forum en internet?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
xxxxxxx, wisselen lesbische vrouwen ook zo vaak van partner als dat homoseksuele mannen dat doen ??
Ooh sorry Pien, maar op je website stond Sabine, vandaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Generaliseren -1
Homoseksuele mannen wisselen niet allemaal heel vaak van partner.
En ik kan niet in het hoofd van alle lesbische vrouwen kijken dus ik heb geen idee
Overigens, het is PIEN
[..]
Dat was mijn volgende vraag
generaliserenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
Sabine, wisselen lesbische vrouwen ook zo vaak van partner als dat homoseksuele mannen dat doen ??
True!quote:
Het is het beeld dat JIJ van homo's hebt, en dat ligt aan jou ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh sorry Pien, maar op je website stond Sabine, vandaar
Maar ik generaliseer niet hoor, maar dat is gewoon het beeld wat er over homo's is...
Ik bedoel het dus ook totaal niet denigrerend...
Maar ik hou er over op, want ik begeef me geloof ik op glad ijs
Dit kan je een ban opleveren lulquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh sorry Pien, maar op je website stond Sabine, vandaar
Maar ik generaliseer niet hoor, maar dat is gewoon het beeld wat er over homo's is...
Ik bedoel het dus ook totaal niet denigrerend...
Maar ik hou er over op, want ik begeef me geloof ik op glad ijs
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoek je een debiele incest tijger, wijk je uit naar fok (wist nog dat ik m daar had gezien) Kom je erachter dat je een naamtopic hebt gemist
en wat voor een
Dan moet ik natuurlijk wel even hoi zeggen
( en dank je)
Maar zit bij mn zusje, dus ga weer aan de alcohol
Dit naamtopic is ook goed
Sorry dat wist ik niet...quote:
Persoonlijke vragen stellen mag best, maar misschien moet je voortaan eerst nadenken voor je iets vraagt, als ik jou een vraag stel over ALLE hetero mannen kun je daar ook geen objectief antwoord op geven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry dat wist ik niet...
Ik wist niet dat het niet mocht als het op een site stond die ze zelf in hun FoBo hadden geplaatst...
Ik bedoelde het persoonlijk omdat het ook een té persoonlijke vraag was (achteraf gezien)
Excuses![]()
Wijntje?quote:
Ik maak er ook geen probleem van, maar ik word door iedereen Pien genoemd, vandaar dat ik m even verbeterdequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
Rewind.
Als een gebruiker zijn of haar naam gewoon in het profiel heeft staan, waarom zou die naam dan niet gebruikt mogen worden in het forum?
Sorry, ik ging er van uit dat jullie hetzelfde beeld hadden als mij wat best dom is...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Persoonlijke vragen stellen mag best, maar misschien moet je voortaan eerst nadenken voor je iets vraagt, als ik jou een vraag stel over ALLE hetero mannen kun je daar ook geen objectief antwoord op geven.
omdat kudfokker t deed en als t om kudfokker gaat is gewoon alles op voorhand al verkeerd wat ie doetquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
Rewind.
Als een gebruiker zijn of haar naam gewoon in het profiel heeft staan, waarom zou die naam dan niet gebruikt mogen worden in het forum?
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
Rewind.
Mischien ligt het aan jou dat jij zo weinig partners hebt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er van uit dat jullie hetzelfde beeld hadden als mij wat best dom is...
Maar ik ken denk ik zo'n 15 mannen, en daarvan hebben 12 ervan per 2 maanden meer partner dan ik heb als hetero zijnde...
Ik baseer mijn mening niet van dingen die in de Libelle worden geschreven hoor...
Maar ik zit er dus alsnog naast...
Sorry nog![]()
Wie zegt r dat je naar huis moet?quote:
dat zegt dan meer over de mensen die jij ken en misschien mee omgaat dan over ALLE homofiele mannenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er van uit dat jullie hetzelfde beeld hadden als mij wat best dom is...
Maar ik ken denk ik zo'n 15 mannen, en daarvan hebben 12 ervan per 2 maanden meer partner dan ik heb als hetero zijnde...
Ik baseer mijn mening niet van dingen die in de Libelle worden geschreven hoor...
Maar ik zit er dus alsnog naast...
Sorry nog![]()
Ik vind homofiel een naar woordquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zegt dan meer over de mensen die jij ken en misschien mee omgaat dan over ALLE homofiele mannen
Hmm ik vind het toch best wel een groot aantal...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mischien ligt het aan jou dat jij zo weinig partners hebt?
Maar dat is dus precies wat ik net bedoelde, je kent er 15, daarvan hebben er 12 wisselende partners, en dus is jouw conclusie dat dat voor alle homo's zo is.
[..]
Wie zegt r dat je naar huis moet?
Jij mag in bed, dan slaap ik wel op de bankquote:
Ja daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zegt dan meer over de mensen die jij ken en misschien mee omgaat dan over ALLE homofiele mannen
Maar dan nog is het gewoon generaliseren... is net zo iets als dat ik 15 mannen ken die ik enorme klootzakken vind... en dan roep: alle mannen zijn klootzakken! Tuurlijk niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik vind het toch best wel een groot aantal...
Ik denk dat het er meer zijn de de meeste mensen hier op Fok! er bijvoorbeeld kennen...
Maar ik generaliseer dan alsnog ja
Maar ik kan moeilijk Maurice de Hond inschakelen voor een officiële opinie peiling
Ik stel meer vertrouwen in jou dan in De Hond, dus doe maar nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik kan moeilijk Maurice de Hond inschakelen voor een officiële opinie peiling
Waarom vind je homo's een naar woord?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in
Maar die 'homo's' (ik vind het zo'n naar woord om te gebruiken) die ik ken zijn allemaal gigantisch verschillend.. vandaar dat ik zo'n beeld kreeg...
Hoezoquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens. Ik begin gewoon medelijden te krijgen met KF.
Nou ja, ik was toch van plan om te gaan slapen. Welterusten
quote:
Omdat het té vaak als scheld woord wordt gebruikt, en ik het niet als scheldwoord gebruik...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom vind je homo's een naar woord?
Vergeleken met de Jean M. Auel-associatie opwekkende term Holebi uit het zuiden valt alles bijna meequote:
Lit!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met de Jean M. Auel-associatie opwekkende term Holebi uit het zuiden valt alles bijna mee.
En stiekem hoop je dat ze zegt "maar dan slapen we natuurlijk met zijn 2en in bed"quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag in bed, dan slaap ik wel op de bank
Mag ik ook komen?quote:
Whehehequote:
Beter lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat het té vaak als scheld woord wordt gebruikt, en ik het niet als scheldwoord gebruik...
Het voelt tegenstrijdig...
Waarschijnlijk dezelfde reden als jij een hekel hebt aan het woord 'homosekuele' ?
Nee hoor, Ado doet heel braaf op de bank slapenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En stiekem hoop je dat ze zegt "maar dan slapen we natuurlijk met zijn 2en in bed"
Ja ik had het inderdaad niet goed gelezen, en niet echt zin om terug te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?
[..]
Whehehe
[..]
Beter lezenIk heb niks tegen het woord homoseksueel, ik heb iets tegen het woord homofiel, dat klinkt gewoon naar, heeft een nare bijsmaak voor mij, omdat vroegah homofiel op een heel verkeerde manier werd gebruikt. Homo is gewoon homo, niks mis mee, hoe wil je een homoseksuele man anders noemen?
Goedenavond mevrouwquote:
Schatje...quote:
Je doet de TT dan ook geen eer aan op dit moment.quote:
Waar haal je die dingen toch vandaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met de Jean M. Auel-associatie opwekkende term Holebi uit het zuiden valt alles bijna mee.
Waarom? Niks mis met het woord homo... Dan zou je jezelf dus ook liever heteroseksueel noemen dan hetero?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik had het inderdaad niet goed gelezen, en niet echt zin om terug te kijkenik ben een beetje moe...
Ik noem een 'homo' liever een homoseksueel dan homo...
En dan slapen wij alsnog met zijn 2-en in het bed?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, Ado doet heel braaf op de bank slapen
Whahahahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schatje... [ afbeelding ]
Tuurlijk!
Dat geldt voor zo'n beetje elk woord wat gebruikt wordt voor een minderheid, maar ik neem aan dat je duidt op het gebruik van de term als geestesziekte? Niet dat dat wat afdoet aan jouw associatie natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:11 schreef Pien85 het volgende:
Beter lezenIk heb niks tegen het woord homoseksueel, ik heb iets tegen het woord homofiel, dat klinkt gewoon naar, heeft een nare bijsmaak voor mij, omdat vroegah homofiel op een heel verkeerde manier werd gebruikt.
Als ik het al nodig vind om naar zijn seksuele geaardheid te refereren, homoseksuele man? 'Homo' is ook met regelmaat op een niet al te charmante manier gebruikt tenslotte.quote:Homo is gewoon homo, niks mis mee, hoe wil je een homoseksuele man anders noemen?
Is dat een probleem? Anders ga ik wel bij Ado op de bank liggen hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dan slapen wij alsnog met zijn 2-en in het bed?
Nee, ik heb liever helemaal geen labeltje op...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom? Niks mis met het woord homo... Dan zou je jezelf dus ook liever heteroseksueel noemen dan hetero?
Ik heb ook nog een matras op zolder...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dan slapen wij alsnog met zijn 2-en in het bed?
Uiteraard. Er is van alles mis met het woord homo (en hetero). Hetzelfde. Hetzelfde wát? Seksueel dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom? Niks mis met het woord homo... Dan zou je jezelf dus ook liever heteroseksueel noemen dan hetero?
Juist jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat geldt voor zo'n beetje elk woord wat gebruikt wordt voor een minderheid, maar ik neem aan dat je duidt op het gebruik van de term als geestesziekte? Niet dat dat wat afdoet aan jouw associatie natuurlijk.
[..]
Klopt... maar daar krijg ik een minder nare smaak bij in mn mond... Homo klinkt gewoon lekker, maar dat is wel weer een beetje afhankelijk van hoe het word uitgesprokenquote:Als ik het al nodig vind om naar zijn seksuele geaardheid te refereren, homoseksuele man? 'Homo' is ook met regelmaat op een niet al te charmante manier gebruikt tenslotte.
Nee hoor, gezellig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Anders ga ik wel bij Ado op de bank liggen hoor
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
ff testen, haal hem zo weg
Daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
Klopt... maar daar krijg ik een minder nare smaak bij in mn mond... Homo klinkt gewoon lekker, maar dat is wel weer een beetje afhankelijk van hoe het word uitgesproken
Zie ik eruit als een FOk!Veteraan dat ik al die inside information weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[TEST #2] Test topic - waar testers getest moeten worden
En lig ik weer beneden, met 2 vrouwen in mijn bed...quote:
Truequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in
Maar zoals je al zegt, jij vind het lekker klinken
Dat is ook een kwestie van persoonlijke smaak, zoals ik homo niet lekker vind klinken
Ik ook nietquote:
Ik heb een spongebob pyjama !!quote:
Je hebt altijd nog het sleutelgatquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En lig ik weer beneden, met 2 vrouwen in mijn bed...
Zie je wel dat ik geen womanizer ben
Waarom vind ik dat echt perfect bij jou passen?quote:
Ik heb serieus geen ideequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueMaar hoe betitel jij een homoseksuele vrouw dan?
[..]
Ik ook nietMaar ik kan best slapen in een tshirt
Waarschijnlijk omdat SpongeBob ook een baas isquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat echt perfect bij jou passen?
Ik ben sowieso geen fan van afkortingen. Wat is er mis met lesbiënne? Niet alsof je zo ontzettend vaak moet praten over met wie iemand naar bed duikt dat die extra lettergrepen je dwars gaan zitten, wel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik vind 'lesbi' weer net zo fout klinken als homo, misschien nog wel erger...
Lesbi is inderdaad raar, onvolledig. Potquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee
Ik ken er eigenlijk geen een, alleen 2 biseksuele...
Maar ik vind 'lesbi' weer net zo fout klinken als homo, misschien nog wel erger...
Ik vind het best wel een lastige discussie om eerlijk te zijn
Omdat spongebob voor kleine kinderen is...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat SpongeBob ook een baas is
omdat je niemand tegen t hoofd wil stoten en dus mee praatquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee
Ik ken er eigenlijk geen een, alleen 2 biseksuele...
Ik vind het best wel een lastige discussie om eerlijk te zijn
Ik heb bij lesbiënne altijd zo'n beeld van tuinbroeken enzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van afkortingen. Wat is er mis met lesbiënne? Niet alsof je zo ontzettend vaak moet praten over met wie iemand naar bed duikt dat die extra lettergrepen je dwars gaan zitten, wel?
Pien is een shirtje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik ook nietMaar ik kan best slapen in een tshirt
Ik heet geen KudFokker... Of ik ben uitgenodigd, of ik kijk wel een film ofzoquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je niemand tegen t hoofd wil stoten en dus mee praat
tis gewoon POT
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb bij lesbiënne altijd zo'n beeld van tuinbroeken enzo
Ik ook. En van dat korte haar en nog meer van die clichés.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Who needs big tits when you have an ass like this?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pien is een shirtje!Ik ken nog een leuke! "This shirt looks better on your floor"
![]()
Whaha arme jijquote:[..]
Ik heet geen KudFokker... Of ik ben uitgenodigd, of ik kijk wel een film ofzo
Dat heb ik bij termen als pot of lesbo *ril* veel eerder. Lesbische vrouw dan? Om haar te onderscheiden van alle lesbische mannen uiteraardquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook. En van dat korte haar en nog meer van die clichés.
Van die enorme armen en zo'n half mannelijk uiterlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja inderdaadTuinbroeken, gemilimetert haar, te dik enz enz
Vind jij pot niet denigrerend dan ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lesbi is inderdaad raar, onvolledig. Pot :D
[..]
Omdat spongebob voor kleine kinderen is...
1 |
Waar laat ik ze vervolgens weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
Waar haal je die dingen toch vandaan.
Hoi ........
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik bij termen als pot of lesbo *ril* veel eerder. Lesbische vrouw dan? Om haar te onderscheiden van alle lesbische mannen uiteraard.
Gewoon lesbisch toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik bij termen als pot of lesbo *ril* veel eerder. Lesbische vrouw dan? Om haar te onderscheiden van alle lesbische mannen uiteraard.
Dat jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Van die enorme armen en zo'n half mannelijk uiterlijk.
Ik noem mezelf gewoon pot dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind jij pot niet denigrerend dan ?
En hoe wens jij dan zelf genoemd te worden ?
[ code verwijderd ]
Maar ook genoeg 'volwassenen' (mensen met in ieder geval de leeftijd boven de 18) die SpongeBob kijken hoor
Ik kijk het zelf alleen niet, maar heb er een pyjama van omdat ik weet dat het fout en kinderachtig is
En omdat pyjama's sowieso not-done zijn... (voor mannen)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Who needs big tits when you have an ass like this?
[..]
Jullie kapen naast mijn naamtopic, nu ook al mijn wilde feestje!quote:Whaha arme jij
Waarom dat nou weer ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je niemand tegen t hoofd wil stoten en dus mee praat
tis gewoon POT
Ga Pien anders even opgeilen jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Van die enorme armen en zo'n half mannelijk uiterlijk.
Again... als jij met iemand in de kroeg praat, basseer je dan niet op MIJN mening, want niet elke homoseksuele man of vrouw denkt er net zo over als ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer ?
Waarschijnlijk zal je desmiley wel de schuld gaan geven dat het niet serieus was
Maar ik vind het wel leerzaam om het hier over te hebben
Stel dat ik het straks in de kroeg met mijn zatte kop een keer zeg, zonder dat ik zou weten wat nou goed en slecht was, heb ik een knal voor me dikke plof kop te pakken...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jullie kapen naast mijn naamtopic, nu ook al mijn wilde feestje! [ afbeelding ]
Een wijs woord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Again... als jij met iemand in de kroeg praat, basseer je dan niet op MIJN mening, want niet elke homoseksuele man of vrouw denkt er net zo over als ik
Nee, maar het lijkt mij toch wel dat er een bepaald soort richtlijn is wat gebaseerd is op fatsoen, normen en waardenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Again... als jij met iemand in de kroeg praat, basseer je dan niet op MIJN mening, want niet elke homoseksuele man of vrouw denkt er net zo over als ik
[..]dr op?
Ik ben wijsquote:
Ik denk dat je gewoon zelf een beetje ja moet denken... En voornamelijk moet letten op de context...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij toch wel dat er een bepaald soort richtlijn is wat gebaseerd is op fatsoen, normen en waarden?
Maar dat zou ik uit mijn zelf al in mijn donder moeten hebbendus je hebt gelijk, het gaat nergens over
Fixedquote:
Waarop?!quote:
Fatsoen, normen en waarden (in ieder geval in Nederland) suggereren dat met wie iemand het bed induikt zijn of haar zaak is. Dat houdt dus in dat je in het overgrote deel van de gevallen dat er héél specifiek wordt gevraagd kan volstaan met "zij valt op vrouwen" of andere fijne termen die niet suggeren dat een persoon een seksuele geaardheid is. Maar dat is uiteraard heel moralistischquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij toch wel dat er een bepaald soort richtlijn is wat gebaseerd is op fatsoen, normen en waarden?
euh iedereen zal weer een andere mening erover hebben!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer ?
Waarschijnlijk zal je desmiley wel de schuld gaan geven dat het niet serieus was
Maar ik vind het wel leerzaam om het hier over te hebben
Stel dat ik het straks in de kroeg met mijn zatte kop een keer zeg, zonder dat ik zou weten wat nou goed en slecht was, heb ik een knal voor me dikke plof kop te pakken...
Whehehe, nee... Ik heb andere turn-onsquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er geil van wordt.
Op jouquote:
Ik val wel een beetje op dat type vrouw hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er geil van wordt.
Nee nee, we (ik in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fatsoen, normen en waarden (in ieder geval in Nederland) suggereren dat met wie iemand het bed induikt zijn of haar zaak is. Dat houdt dus in dat je in het overgrote deel van de gevallen dat er héél specifiek wordt gevraagd kan volstaan met "zij valt op vrouwen" of andere fijne termen die niet suggeren dat een persoon een seksuele geaardheid is. Maar dat is uiteraard heel moralistisch.
Als persoon? Of spreek je normaliter ook mensen aan met een term die aangeeft hoe hetero ze wel niet zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee nee, we (ik in ieder geval) heb(ben) het erover hoe 'homo's' & 'lesbi's' het liefst aangesproken worden
Als die Danni van Tila Tequila? (Nee, nu gaan we het niet over die show hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik val wel een beetje op dat type vrouw hoor
Ik heb geen enkele post aangepastquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh iedereen zal weer een andere mening erover hebben!
en dan speelt ook nog mee HOE je het gaat uitspreken en in welke context je het gaat zeggen je zal er hier weinig van leren
en mijn opmerking was gebaseerd op de verschillende posts die je hierover geplaatst hebt en het telkens iets aanpast en soms een minuutje na een ander zegt wat de ander al poste en je dus 'veilig; kan zeggen
puur mijn idee bij jouw postst trouwens!
ik heb nergens gezegd dat je je posts heb aangepast wel lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele post aangepasthoogstens alleen op spel/grammatica fouten
![]()
En ik denk over dit onderwerp sowieso meer na voor ik iets post dan normaal, omdat ik niemand wil kwetsen...
Maar dat is best lastig te begrijpen heh zuurpruim [ afbeelding ]
Omdat ik het irritant vind hoe jij reageert als ik het over iets serieus heb waar je zelf niet over mee praat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat je je posts heb aangepast wel lezen
en waarom nu beginnen te schelden!?!?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Kermis was echt leuk![]()
voelde me echt weer een kind haha
Volgende keer even duidelijker neerzetten wat je bedoelt aub.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh iedereen zal weer een andere mening erover hebben!
en dan speelt ook nog mee HOE je het gaat uitspreken en in welke context je het gaat zeggen je zal er hier weinig van leren
en mijn opmerking was gebaseerd op de verschillende posts die je hierover geplaatst hebt en het telkens iets aanpast en soms een minuutje na een ander zegt wat de ander al poste en je dus 'veilig; kan zeggen
puur mijn idee bij jouw postst trouwens!
Van die wijnballen heb ik nooit gehouden, je vingers en je mond helemaal rood en plakkerigquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar ben je overal in geweest?
en heb je een suikerspin gehad of een wijnbal meegenomen
Nee heb wel een lekker broodje hamburger gegeten en poffertjes maar geen suikerspin..... ben volgens mij overal ingeweest behalve de bots auto's en spookhuis, dat durf ik alleen met een sterke, stoere gozer naast mequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar ben je overal in geweest?
en heb je een suikerspin gehad of een wijnbal meegenomen
ik heb wel degelijk meer erover gezegd, de hele discussie begon trouwens door mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik het irritant vind hoe jij reageert als ik het over iets serieus heb waar je zelf niet over mee praat.
Het eerste wat je zegt is weer iets om mij af te zeiken...
Dan ben je een behoorlijke zuurpruim..
Kom dan gewoon met iets zinnigs of hou alsjeblieft je mond dicht, want dit voegt niks toe.
Ja dat heeft echt een speciale sfeerquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee heb wel een lekker broodje hamburger gegeten en poffertjes maar geen suikerspin..... ben volgens mij overal ingeweest behalve de bots auto's en spookhuis, dat durf ik alleen met een sterke, stoere gozer naast mehahaha
maar ik vind het altijd zoo leuk die lampjes en muziek.. en al die mensengezellie
jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik vind ook leuk, vooral om de kids te zien genietenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee heb wel een lekker broodje hamburger gegeten en poffertjes maar geen suikerspin..... ben volgens mij overal ingeweest behalve de bots auto's en spookhuis, dat durf ik alleen met een sterke, stoere gozer naast mehahaha
maar ik vind het altijd zoo leuk die lampjes en muziek.. en al die mensengezellie
ja dat hadden wij laatst op de kermis in amsterdam..... ik schrok me dood van die vent haha hij sprong zo bij ons in t karretje met zn bijl hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt een speciale sfeer!
Met die kermis muziek ook erbij enzo
Bij ons in het spookhuis staat er aan het eind van de rit een (echte) man met een kettingzaag, en als je dan langskomt draait hij zich om en hoor je kneiter hard het geluid van een kettingzaag
Nee... Maar wel op echt pottenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als die Danni van Tila Tequila? (Nee, nu gaan we het niet over die show hebben)
trek je dansschoenen aan en GA!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Adolecens het volgende:
Nu heb ik helemaal zin om te stappen en leuke feestjes![]()
Lekker muziek overal, kwam net allemaal mensen tegen die uit gingen en ben echt in de mood!![]()
Pfff
ja idd die kleine van me vond het geweldig idd haha en hij heeft weer zat prulletjes gewonnen hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik vind ook leuk, vooral om de kids te zien genieten
al kan ik veel minder hebben dan vroeger, wordt tegenwoordig snel misselijk in die draaidingen
wrm ga je niet dan??quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Adolecens het volgende:
Lekker muziek overal, kwam net allemaal mensen tegen die uit gingen en ben echt in de mood!![]()
Pfff
Heb ik niet van te voren al aangegeven dat ik het een moeilijke discussie vind ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel degelijk meer erover gezegd, de hele discussie begon trouwens door mij
ik zei homofiel waarop pien aangaf dat ze het een naar woord vond
jij las niet goed en zei toen dat je homo een naar woord vond waaromde reactie kwam dat met homo dan weer niets mis was.....
verder wijs ik je er juist op dat je zo meepraat omdat je niemand wil kwetsen wat je daarna zelfs nog zegt ook, ik zie dan niet in wat er zo zuur aan is, jah zuur voor jou omdat het misschien niet zo fijn is letterlijk te lezen dat iemand je een meeprater noemd!?!?
Had al gepolst, maar mijn vrienden hebben hun ouders op bezoek enzoquote:
Zie hierboven!quote:
Eigenlijk wil ik ook. Hmmm....quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Adolecens het volgende:
Pfff
Even spoiler tag voor de eventuele nsfw:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
haha ja is bijna hetzelfde tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had al gepolst, maar mijn vrienden hebben hun ouders op bezoek enzo![]()
En iemand anders moet werken![]()
[..]
Zie hierboven!
Maar heb nu de muziek lekker hard aanstaan, zit toch niemand op mijn bank enzo
Waar woon je??quote:
Ik betrap me er zelf op, dat ik heen en weer zit te wippen op mijn stoel enzo.. Ben onrustigquote:
En daarom woon ik nu centraal.. alles goed bereikbaarquote:
die opmerking was gewoon doordat het echt vervelend begint te worden jouw manier van posten!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb ik niet van te voren al aangegeven dat ik het een moeilijke discussie vind ?
Die opmerking die je maakt is gewoon nergens voor nodig !!
Serieus, wat maakt het uit dat ik voorzichtiger ben in mijn opmerkingen ?
Wat andere ook gezegd hebben, ik ben constant bij mijn eigen mening gebleven over de opvatting van het woord homo...
Meeloper.....
De aarde is rond mams, op den duur lopen we allemaal achter elkaar aanjij loopt waarschijnlijk gewoon een rondje achter...
Welterusten...
haha erg is dat he... heb ik ook hoor... heb ook wel zin om iets te gaan doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf op, dat ik heen en weer zit te wippen op mijn stoel enzo.. Ben onrustig![]()
Ik kom er dagelijksquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarom woon ik nu centraal.. alles goed bereikbaar
Ons allerliefste lidjequote:
Jij post zovaak op een vervelende manier...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die opmerking was gewoon doordat het echt vervelend begint te worden jouw manier van posten!
en nogmaals het gaat niet om voorzichtiger te zijn, ik ben te lui om alle posts erbij te halen maar voor MIJ komt het idd over of je een enorme meeloper bent.
en om in een 'discussie' dan opeens een onzinnige opmerking over ronde aarde te maken is best wel triest eigenlijk. Ik was heul niet van plan de aarde rond te lopen heb het nooit gedaan en met mij de meeste niet
slaap lekker
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Even spoiler tag voor de eventuele nsfw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door jullie wil ik nu stappen!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Tja... kan t ook niet echt omschrijven ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, okee.Was gewoon nieuwsgierig.
Tja, ik heb gewoon geen geld en geen vriendenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat zijn we kansloos.Minstens 4 mensen die allemaal willen stappen en toch nog thuiszitten.
Ik ga een filmpje maken van mijn minifeestjequote:
ik dacht het.... en jij zegt hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat zijn we kansloos.Minstens 4 mensen die allemaal willen stappen en toch nog thuiszitten.
zoals ik al zei.... ik ben te lui om al de post terug te gaan halen om het je uit te leggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij post zovaak op een vervelende manier...![]()
Maar ik weet hoe f*cking irritant het is als dat elke post gezegd wordt...
Zelfs met die grote neus van me kijk ik verder dan mij neus lang is.
Als je het volgende keer nou op een structurele manier uitlegt wat je bedoelt, en waarom je het vervelend heb dan kan ik er iets mee...
Nja, ik doe er waarschijnlijk niks mee, omdat het toch maar jouw mening is, jij gaat je waarschijnlijk ook niet aanpassen aan mijn mening ?
En ik snap niet hoe je alsnog vindt dat ik een meeloper ben.
Ik ben als enige met mijn visie erop...
Ik vraag aan iemand hoe zij het ziet, en leg haar uit dat dat te begrijpen valt...
Dus wanneer je iets van iemand op pikt, of iemand gelijkt geeft ben je een meeloper ?
Jeej! CG!quote:
Grofgezegd, het type manwijf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja... kan t ook niet echt omschrijven ofzoKort haar iig... zeker niet mijn postuur... beetje stoer
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, okee.Was gewoon nieuwsgierig.
Ik kom jullie wel ophalenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tof, dan kan ik meefeestenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje maken van mijn minifeestje
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hehe, ik ga lekker zo misschien stappen
Stapze, meiske! Doe wel je wandelschoenen aan tijdens het stappen! Veiligheid voorop hè!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, dat is t ook weer net niet... wel vrouwelijk maar toch stoer ofzoquote:
Je maakt me jaloers JBquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben van de hakken, óók als ik op stap gaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stapze, meiske! Doe wel je wandelschoenen aan tijdens het stappen! Veiligheid voorop hè!
Ja, pfff. Nou snap ik het nog niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat is t ook weer net niet... wel vrouwelijk maar toch stoer ofzo
Kom je hierheen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat is t ook weer net niet... wel vrouwelijk maar toch stoer ofzo
[..]
Je maakt me jaloers JB
Wat precies schatje?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat miste er nog aan dit topic ja
Sorryquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, pfff. Nou snap ik het nog niet.
Daar heb ik niks aan want jij bent daar en ik ben hierquote:
O jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan want jij bent daar en ik ben hier
Wow, die zijn dan ook wel heel wastedquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:02 schreef Ofresca het volgende:
1 ding scheelt:
http://ajanlo.kapu.hu/pics.php?d=cardiff
Hier hebben we geen last van!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
http://www.youtube.nl/watch?v=tAHD12lXuWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Briljant!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb wel lolquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff, mooi is datquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:08 schreef Ofresca het volgende:
Bier staat klaar. Ik ga me ff klaarmaken en dan de kroeg in.
Proost.
Ziet er goed uit manquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had jij kunnen zitten!quote:
Truste meidquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:09 schreef Duimelot het volgende:
* duimelot]gaat ook stappen [spoiler]in haar dromen[/spoiler
LED verlichtingquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ziet er goed uit man!
Wat zijn dat voor lichten uit die TV en boxen?
LED's die reageren op trillingen van het geluid ofzo ?quote:
Geen link, heb een handig maatje die goed is met LEDquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
LED's die reageren op trillingen van het geluid ofzo ?
En heb je er een link van?
Ooh, leuk om mee te oefenen danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen link, heb een handig maatje die goed is met LED
Kan hem vast zetten op kleur, laten verspringen, of zachtjes laten overlopen.
Ook alquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Ikke ga maar eens kijken of me bedje er nog staat
fijne avond nog! truste
En hoeveel kleuren kan je maken met 3 kleuren??quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh, leuk om mee te oefenen dan
LED's kunnen alleen toch maar maximaal in 3 verschillende kleuren ?
ja sorry moet morgen weer vroeg opquote:
Hmmquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook al![]()
[..]
En hoeveel kleuren kan je maken met 3 kleuren??
Juist ja!
neuken??quote:
Waarom....quote:
Omdat ehm... Omdat appel!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom....![]()
Ja... waarom...
Omdat het 18 april is? Omdat het in 1949 25,3 graden was??
Verzin een reden, maakt me niet uit
Omdat het kan!!!quote:
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom....![]()
Ja... waarom...
Omdat het 18 april is? Omdat het in 1949 25,3 graden was??
Verzin een reden, maakt me niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en nu ben ik weg, kom thuis, staat m PC nog aan en dan ben ik dus echt zo'n trut die t niet kan late om even te kijken
compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beterNog betere reden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en nu ben ik weg, kom thuis, staat m PC nog aan en dan ben ik dus echt zo'n trut die t niet kan late om even te kijken![]()
Ik wil ook stappenEn neuken en geil doen en plezier hebben
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Waarom ga je niet danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog betere reden!!![]()
Ja, neuken en geil doen komt er hier ook niet vanquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog betere reden!!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beterOmdat de één zonder mij gaat, de ander ongesteld is en de newbie met haar vrienden weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en nu ben ik weg, kom thuis, staat m PC nog aan en dan ben ik dus echt zo'n trut die t niet kan late om even te kijken
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, neuken en geil doen komt er hier ook niet van
*Nu echt weg is*
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, neuken en geil doen komt er hier ook niet van
*Nu echt weg is*
Jij gaat altijd met vrouwen uit?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Omdat de één zonder mij gaat, de ander ongesteld is en de newbie met haar vrienden weg is
Waar woon je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij gaat altijd met vrouwen uit?
Je kunt toch ook met een groepje kerels op chickie-jacht gaan
En uitgaan kan niet als je ongesteld bent ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Omdat de één zonder mij gaat, de ander ongesteld is en de newbie met haar vrienden weg is
Jawel!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En uitgaan kan niet als je ongesteld bent ofzo?
quote:
Als je van plan bent daarna te gaan neuken niet neequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En uitgaan kan niet als je ongesteld bent ofzo?
Ah okquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als je van plan bent daarna te gaan neuken niet nee
Qua vrouwen...quote:
Ow...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:51 schreef Marurk het volgende:
Nee maar ik ga ook niet.
Enthousiasme is er niet vandaag, en zit zelf ook niet echt lekker in m'n vel.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow...![]()
Ok, kut voor je, dan is het niet optimaal om fun te gaan hebben nee
Woon in flevoland...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
waar kom jij dan vandaan?
Tjah, dan wordt het dus kansloos fappen op materiaal he![]()
![]()
![]()
Ik heb al > 0,5 jaar (misschien nog wel langer) niet meer geneuktquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Woon in flevoland...![]()
Ik heb nog wat lokale uitwijk telefoonnummers, maar zo kansloos voel ik me nog niet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb al > 0,5 jaar (misschien nog wel langer) niet meer geneukt
Ja, ik ben ook gefrustreerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik word al gefrustreerd na een paar weken
Snap ik!!quote:
Hoeren niet!quote:
quote:
Neem hem als ava! Denk dat je dan nog wel leuke reacties zult krijgenquote:
Dat wilde ik, maar ik heb geen idee hoe je gifjes maaktquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem hem als ava! Denk dat je dan nog wel leuke reacties zult krijgen
Of zet hem als één image in je moving gif, de oplettende kijker zal hem gaan ontleden
Je bent een van de weinigen die m meteen snaptquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niks koffiepot als ondertitel toch?
Ik zal eens voor je knutselenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wilde ik, maar ik heb geen idee hoe je gifjes maakt
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |