Kwijlenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zie heus wel hoe hij tegen de vrouwen doet en hoe die gaan "kwijlen"
Dat wil niet zeggen dat ik dat serieus neem.
Je bent grappig.
Ik doe jou anders helemaal niet, je zit gewoon thuisquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ohhh! Dan doet hij mij alleen maar omdat ie zich verveeld.
Terwijl ik er echt niet zo mee bezig was/ben! Ik ben gewoon mezelf, al laat ik hier niet al mijn kanten zien. Dat is voorbehouden aan het real life...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat geeft m dan hier de naam womanizer gezien veel manvolk het hier toendertijd niet konden verkroppen
ik heb humor whoohoo
Lekker met 2 mannen op de bank.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
Ik doe jou anders helemaal niet, je zit gewoon thuis![]()
Ik kom hier vaker hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou al zeggen.. de TT zal vast wel wat kijkers opleveren
Mooi plaatje erbijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou al zeggen.. de TT zal vast wel wat kijkers opleveren
Idd, daarom die " ".quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
KwijlenDat valt nou ook wel weer mee Bengel
Ah, je hebt je eigen feestje alquote:
Het plaatje van Pien of doelde je van die in de OP.. want die laatste is een beetje jammerquote:
En wat voor één... Die kan ik wéér niet in mijn fobo zettenquote:
Cadeautje voor Adoquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, daarom die " ".
@KF Waarom een ander plaatje in de OP?
Weet ik, maar het is grappige timingquote:
Toen lagen ze er nog niet... Maar ze liggen nu beide als een stel debieltjes op de rug met de pootjes in de lucht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, je hebt je eigen feestje al
Als je dat nou eerder had gezegd, was al deze onzin niet nodig geweest en had ik die fles al eerder open getrokken
Ja Pien is ook mooi ja zie ik netquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het plaatje van Pien of doelde je van die in de OP.. want die laatste is een beetje jammer
Doe je nu op het plaatje van Pien... of heb je al in haar fobo geneustquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja Pien is ook mooi ja zie ik net![]()
Heb alleen al 2 slechte ervaringen met dames die Pien heten
Ah, dat heb ik met de vrouwen op mijn bank jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Toen lagen ze er nog niet... Maar ze liggen nu beide als een stel debieltjes op de rug met de pootjes in de lucht.
Ja, nadat ik jouw post lasquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe je nu op het plaatje van Pien... of heb je al in haar fobo geneust
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En wat voor één... Die kan ik wéér niet in mijn fobo zetten
Was ook beetje expresquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is grappige timing
Denk dat dit je volgende slechte ervaring wordt danquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja Pien is ook mooi ja zie ik net![]()
Heb alleen al 2 slechte ervaringen met dames die Pien heten
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik met de vrouwen op mijn bank ja
Spinnen die ook?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik met de vrouwen op mijn bank ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |