hard aan de klus.quote:

Nee is hier altijd vrij saai, toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
Ha koffieLekker Stroek
valt er hier nog wat te beleven?

Mijn schuld... Ik heb geen deadline in de OP gezetquote:Op woensdag 22 april 2009 19:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee is hier altijd vrij saai, toch?

Ik lees stal en eigenaresse, ik doe een wilde gok: Paardenwereld?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:17 schreef Pien85 het volgende:
Dames... Ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb het meisje van vrijdag vandaag weer gezien en gesproken. Leuk gesprekje gehad, beetje staan flirten enzo, waar ze wel op in ging, maar dat had ze ook gewoon op kunnen vatten als vriendelijk ofzo. Hoe ga ik er achter komen of ze lesbisch is? Mijn gaydar is, zoals jullie weten, kapot... De eigenaresse van de stal weet niks, dus die kan me niet helpen, en verder ken ik niemand die haar ook kent... vrijdag zie ik haar weer, HELP!

En hoe zit het met westernruiters?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik lees stal en eigenaresse, ik doe een wilde gok: Paardenwereld?
Voor vrouwen weet ik het niet goed, maar bij dressuurruiters is het percentage homo's duidelijk over vertegenwoordigd.. Dit in tegenstelling tot springruiters
Dat word lastigquote:
Ja, dat moet ik nog doen, maar dat geeft me weinig duidelijkheid verder hequote:

In de hooiberg zeker?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou als ze dan ja zegt, dan weet je dat het geen zin heeft, en als ze nee zegt dan moet je al je flirtkracht in de strijd gooien en kijken of ze daarop terugflirt ofzo, en anders gewoon een stal in duwen en kijken hoe ver je komt.

Gisteren wel een beetje met dr staan flirten, maar dat had ze ook gewoon vriendschappelijk op kunnen vattenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou als ze dan ja zegt, dan weet je dat het geen zin heeft, en als ze nee zegt dan moet je al je flirtkracht in de strijd gooien en kijken of ze daarop terugflirt ofzo, en anders gewoon een stal in duwen en kijken hoe ver je komt.

Dat zou jij zelf ook doenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
en anders gewoon een stal in duwen en kijken hoe ver je komt.

En toch ben je liefquote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, overigens ben ik echt 's werelds slechtste persoon om advies aan te vragen maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat werkt bij jou?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon dronken voeren en op dr bek pakken![]()

geen idee, zouden natuurlijk hele mannelijke stoere hetero cowboys moeten zijn, maar ja naar het bekijken van Brokeback Mountain is ook dat al niet meer zekerquote:

en dan gaan ravotten in het stro?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

Dat zou ik wel wíllen doen als ik in zo'n geval zou zitten (met een paar details net wat andersquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
En toch ben je lief
Waar was je nou zo lang?
Ik was op een sabbatical, ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., even helemaal FOK!moe. En toen schijt om terug te komen omdat ik mijn collegamodjes in de steek had gelaten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.

quote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als er maar pics van komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

't is een vrouwtje hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, zouden natuurlijk hele mannelijke stoere hetero cowboys moeten zijn, maar ja naar het bekijken van Brokeback Mountain is ook dat al niet meer zeker

And we have a winnerquote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef Pien85 het volgende:
Hoewel ze me gisteren heeft gezegd dat ik niet naar haar les mag kijken morgenomdat ze daan verlegen van wordt

Ja nou... Misschien was dat ook wel een beetje gewone verlegenheid, want ik had gezegd: looks like a good combi, you and Classic... nja, toen een heel gesprek over het paard en dat ze moeite met paard had, en dat ik dat af en toe in dr ogen kon zien, en toen mocht ik niet meer kijken, want dat mocht ik niet zien want daar werd ze verlegen vanquote:Op donderdag 23 april 2009 17:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
And we have a winner
Puik idee Nan, van die foto's

Ik vind dat eerlijk gezegd een goed tekenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja nou... Misschien was dat ook wel een beetje gewone verlegenheid, want ik had gezegd: looks like a good combi, you and Classic... nja, toen een heel gesprek over het paard en dat ze moeite met paard had, en dat ik dat af en toe in dr ogen kon zien, en toen mocht ik niet meer kijken, want dat mocht ik niet zien want daar werd ze verlegen van
Ik heb altijd puike ideeën.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
And we have a winner
Puik idee Nan, van die foto's

Waarom geef je ze dan zelden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |