gelezen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef lezzer het volgende:
*topicchange*
Wie heeft dat boek van "GeloofSchijn, hoop, en liefde" al gelezen?
quote:vr 24 apr 2009, 09:20
Lesbiennes vaker ziek en moe
AMSTERDAM - Lesbiennes voelen zich vaak zieker, ongelukkiger en moe dan andere vrouwen. Ruim eenderde heeft vaak te maken met schelden, roddelen en pesten. Vooral jonge lesbiennes zijn hiervan het doelwit.
Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van de Stichting OndersteBoven die zich inzet voor de acceptatie van lesbiennes en biseksuele vrouwen. Aan het onderzoek deden 2000 vrouwen mee.
De Stichting OndersteBoven vindt dat er voor de acceptatie van lesbiennes meer geld en aandacht moet komen
21 mei 2004 - CATWALK. Twee modellen showen kleding van Lucrezi De Sade in een modeshow tijdens de opening van Gayaz, de eerste homo en lesbo lifestylebeurs van Australi?. Foto: EPA
geen nieuws is goed nieuws ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef lezzer het volgende:
En wat zegt het eigenlijk dat we Pien hier niet meer gezien hebben sinds vanochtend?
Of wie dan ook anders
Lijkt iedereen tegenwoordig te hebben met die crises. Zelfs de jehova getuige begon eerst met een of andere geld crises blaadje (leek wel iets van lening of zo). Na dat ze het over ziek en crises had begon ze over geloof.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ben misselijk als ik zit te stressen.
Sorryquote:
duidelijkquote:Op zondag 26 april 2009 17:41 schreef Pien85 het volgende:
Behoorlijk jaIk heb geen deadline in de OP gezet... Dus is het mijn schuld
Man, ik ben helemaal nerveusMorgen ga ik écht aan de eigenaresse van stal vragen of ze iets weet (denk ik)
Ja,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |