Gaat jou theorie ook bij Paultje op?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef Spooky4u het volgende:
Maak een kutuser mod en ze zijn rustig.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef Spooky4u het volgende:
Maak een kutuser mod en ze zijn rustig.
Nee, en dat is getest en bewezen dat hij een verloren zaak is.quote:
Daar is alleen een ban goed voorquote:
Ik ga even voor u op zoek, ik kom hier later bij u op terug. Dit kan na het weekend wordenquote:
ik gooi er een slotje op hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:59 schreef patty het volgende:
[..]
Ik ga even voor u op zoek, ik kom hier later bij u op terug. Dit kan na het weekend worden
ken je die niet eens?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
WTF IS DAT NOU WEER VOOR RARE SMILIE!
Je durft gewoon geen namen te noemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:59 schreef patty het volgende:
[..]
Ik ga even voor u op zoek, ik kom hier later bij u op terug. Dit kan na het weekend worden
quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef cerror het volgende:
Geen last van gehad toen ik mod was.
Maar zo werd je ook niet echt geliefd achter de schermen.
Ik wil ook modje spelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef J.Herrer het volgende:
Wat ik nog erger vind is van die users die hun hoofd zo ver in de reet van een mod steken dat ie er aan de bovenkant weer uitkomt, en dat allemaal omdat ze ook mod willen worden... zoals dagdag
Ook ik kan er wat vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef J.Herrer het volgende:
Wat ik nog erger vind is van die users die hun hoofd zo ver in de reet van een mod steken dat ie er aan de bovenkant weer uitkomt, en dat allemaal omdat ze ook mod willen worden... zoals dagdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |