Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Werd tijd. Ik maar F5 rammenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
waren we weer
Zo, da's een lange reis geweest dan, als je de oude E8 gevolgd hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
vandaag lekker toeristische route gereden vanaf schiphol.
zijn zo'n 1400 uur weg gegaan daar en we waren om 1930 thuis.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo, da's een lange reis geweest dan, als je de oude E8 gevolgd hebt
quote:
Femkequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef Fems het volgende:
Hoi!
Poeh, ik wil mijn rijbewijs ook rudolfke!
2 en een halve maand!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Femke![]()
hoe lang ben je al bezig met je rijbewijs dan?
kee danquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef Fems het volgende:
[..]
2 en een halve maand!
Waarschijnlijk vlak na de examens op, joepie!![]()
en.
HAI BOB!
das mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Tand
Vloer
Prima
En Heracles voor met 1-0
Jaa! Ik vind het echt leuk! Ik hou alleen van te hard rijden, dan klets ik heel veel en dan denk ik: woah, shit. ik zit alweer op de 95, even afremmen.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa! Ik vind het echt leuk! Ik hou alleen van te hard rijden, dan klets ik heel veel en dan denk ik: woah, shit. ik zit alweer op de 95, even afremmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa! Ik vind het echt leuk! Ik hou alleen van te hard rijden, dan klets ik heel veel en dan denk ik: woah, shit. ik zit alweer op de 95, even afremmen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet doen met je examen heVertrouw je me toe in je auto?:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouw met mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:02 schreef Fems het volgende:
[..]
achjah, er zit toch al een deuk inquote:
ik zou niet durvenquote:
Is dat zo bijzonder dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een beetje rijden dat kan ik opzich wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
achjah, er zit toch al een deuk in
en als we in het buitengebied beginnen kan er weinig fout gaan dacht ik zo
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef Fems het volgende:
Is dat zo bijzonder dan?Ja, de meeste vrouwen zijn niet vooruit te branden in het verkeer. Maar bejaarden zijn het ergstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar letten ze niet op jouw snelheid? daar werd bij mij wel op gelet.
ik hou trouwens ook wel van snelheid. Begon op de snelweg al te vloeken toen er iemand een vrachtwagen inhaalde met 120.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
dat dacht ik toch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:17 schreef Fems het volgende:
[..]
En een beetje rijden dat kan ik opzich wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
mijn vriendin vraagt zich af waarom de auto niet vooruit te branden is als ze net naar een volgende versnelling heeft geschakeld en nog rond de 2000 toeren zit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, de meeste vrouwen zijn niet vooruit te branden in het verkeer. Maar bejaarden zijn het ergst
en mij maar een spammert noemen, maar zelf wel donders snel reagerenquote:
Zelfs ik weet dat dat niet handig isquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn vriendin vraagt zich af waarom de auto niet vooruit te branden is als ze net naar een volgende versnelling heeft geschakeld en nog rond de 2000 toeren zit.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en mij maar een spammert noemen, maar zelf wel donders snel reageren
Rijbewijs onmiddellijk inruilen voor een fietsquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn vriendin vraagt zich af waarom de auto niet vooruit te branden is als ze net naar een volgende versnelling heeft geschakeld en nog rond de 2000 toeren zit.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat dacht ik toch.Klopje op je auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat gaat zo sloom en ik heb nooit zin in boppenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rijbewijs onmiddellijk inruilen voor een fiets!!
of een lief kusjequote:
dat valt ook nog wel mee. laatste tijd heb ik erg weinig gepostquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ooit had ik nog meer posts dan jij, nu loop jij in razend tempo uit
en dat wil heel wat zeggen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat dat niet handig is
Die bekeuring was toen ik 57 reed in plaats van 50.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
![]()
maar letten ze niet op jouw snelheid? daar werd bij mij wel op gelet.
ik hou trouwens ook wel van snelheid. Begon op de snelweg al te vloeken toen er iemand een vrachtwagen inhaalde met 120.
oja,quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- heeft geen rijbewijs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij moeten hun die bekeuring betalen omdat jij onder hun verantwoordelijkheid valt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Die bekeuring was toen ik 57 reed in plaats van 50.
3 km correctie, dus toen reed ik 54
En als ik 53 reed kreeg ik geen bekeuring. Dus die betaald hij.
tjah, ik rijd ook wel vaak te hard, maar weet meestal de palen op mijn weg wel te zitten en de stukken waar ze soms staan doe ik vaak wel rustiger aanquote:jawel, afentoe wordt het gezegd. Maar meestal zie ik het na een paar seconden wel, en dan rijd ik weer wat zachter.
moet je eens op de motor doen, en dan zonder windschermquote:De 1e x autobaan vond ik geweldig trouwens! Vrachtwagens inhalen met 135
dat mag ookquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:27 schreef ACT-F het volgende:
190 km/u is het hardst wat ik in Nederland heb gereden. Op de A1 in de late avondspits nog wel
ik heb hooguit 180 gereden. harder gaat de auto van m'n ouders nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijne gaat hooguit 160
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
20.45 begonnenquote:
die heeft ook gevoelquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wederom; wat heeft jouw auto daar aan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij moeten hun die bekeuring betalen omdat jij onder hun verantwoordelijkheid valt.
[..]
tjah, ik rijd ook wel vaak te hard, maar weet meestal de palen op mijn weg wel te zitten en de stukken waar ze soms staan doe ik vaak wel rustiger aan
[..]
moet je eens op de motor doen, en dan zonder windscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij moet ook betalen, inderdaad! Alleen als die mij als ontzettend vaak gewaarschuwd heeft, en ik maar te hard blijf rijden. dan moet ik hem zelf betalen.
Haha, dat is wel handig, Als je maar niet veel te hard rijdt binnen de bebouwde kom, daar heb ik een hekel aan (alhoewel ik bijvoorbeeld dat irritante stukje 50 bij beckum en bij jou plaatsje niet meereken als bebouwde kom).
Moter lijkt me best eng! weet niet precies waarom!
Die van mij ook...quote:
Wie zegt dat ik het klopje niet aan de auto geef terwijl ik rudolf een kusje geef?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wederom; wat heeft jouw auto daar aan
Nope. Wettelijk gezien hoeft jij niets te betalen, ook al waarschuwt hij een miljoen keer. Hij heeft rempedalen om in te grijpen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef Fems het volgende:
Hij moet ook betalen, inderdaad! Alleen als die mij als ontzettend vaak gewaarschuwd heeft, en ik maar te hard blijf rijden. dan moet ik hem zelf betalen.
Dat wordt veel te hard rijden dus, een rechtzaak aan mn kont krijgen en dan mijn rijbewijs gratis binnenhalen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope. Wettelijk gezien hoeft jij niets te betalen, ook al waarschuwt hij een miljoen keer. Hij heeft rempedalen om in te grijpen.
Ik denk eerder een boze rijinstructeur en een schop onder je kontquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef Fems het volgende:
Dat wordt veel te hard rijden dus, een rechtzaak aan mn kont krijgen en dan mijn rijbewijs gratis binnenhalen?
Ik denk stiekem dat hij daarop hooptquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Fems het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het klopje niet aan de auto geef terwijl ik rudolf een kusje geef?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat hij daarop hoopt![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef Fems het volgende:
[..]2e knopje van rechts waar je de bb-code knopjes hebt staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee hoor. Hij verantwoordelijk, en als jij je dan niet aan de snelheid kan houden, dan moet hij jou niet laten rijdenquote:Hij moet ook betalen, inderdaad! Alleen als die mij als ontzettend vaak gewaarschuwd heeft, en ik maar te hard blijf rijden. dan moet ik hem zelf betalen.best simpel toch
bij ons in de hoeve staan ze regelmatig. Bij het tankstation in de heg zetten ze dat ding neer.quote:Haha, dat is wel handig, Als je maar niet veel te hard rijdt binnen de bebouwde kom, daar heb ik een hekel aan (alhoewel ik bijvoorbeeld dat irritante stukje 50 bij beckum en bij jou plaatsje niet meereken als bebouwde kom).motor is gaaf hoorquote:Moter lijkt me best eng! weet niet precies waarom!
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Pardon?quote:
Geloof me, er is iets ergers. Die ene auto waar ik 190 km/u mee reed had een snelheidsbegrenzer die je kon inschakelen met een hendel vlak achter het knipperlichthendel. En die tikte ik dus regelmatig aan en daar ging je snelheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
Mijn lesauto had cruise control. Er is niks waar ik meer een hekel aan heb
lange afstanden vind ik het wel jammer. ik krijg last van de knieën als ik de voet een hele tijd op dezelfde positie heb. En dan is cruise control best makkelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
Mijn lesauto had cruise control. Er is niks waar ik meer een hekel aan heb
wanneer gaan we rijden?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lange afstanden vind ik het wel jammer. ik krijg last van de knieën als ik de voet een hele tijd op dezelfde positie heb. En dan is cruise control best makkelijk
Dat kun je in Nederland dus mooi vergeten hčquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
lange afstanden vind ik het wel jammer. ik krijg last van de knieën als ik de voet een hele tijd op dezelfde positie heb. En dan is cruise control best makkelijk
Nou, zeg het eens!quote:
Ik stuur ze niet door hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Moet nu heel fok het weer weten?
Oe tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n motorrijbewijs halen![]()
Ergens dit jaarWhoehoehoe, I loooove motoren
Lol, als je 130 rijdt kan je rustig een uur lang je cruise control aanhebben, tis maar net waar en wanneer je rijdt. In het buitenland scheur ik alleen met de auto van m'n ouders en dan is 220 cruise control ook prima.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je in Nederland dus mooi vergeten hčEn in het buitenland trap ik gewoon het pedaal helemaal in. Meestal duurt het niet lang voordat ik een bumperklever aan de voorkant heb
Ik vind cruise control bij 130 slaapverwekkend. Op de snelweg dan hč, want op een provinciale weg is het weer prima te doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Bob-B het volgende:
Lol, als je 130 rijdt kan je rustig een uur lang je cruise control aanhebben, tis maar net waar en wanneer je rijdt. In het buitenland scheur ik alleen met de auto van m'n ouders en dan is 220 cruise control ook prima.
Ja het is wel duur... maar ik wil het wel heeuul graag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oe tof![]()
Ook over nagedacht, maar geen tijd en geld voor
ik woon in de mulderstraatquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens!
Waar in de hoeve woon je ergens eigenlijk! Ik fietse er met pasen langs en ik dacht. Misschien fiets ik wel langs rudolfs (en ja ik weet dat je niet zo heet, maar voor mij wel) huis!
En ik ga er trouwens vandoor!
![]()
tjah, ik heb in het buitenland weinig te zoeken. en in nl rijdt er altijd wel zo'n dreknek 80 waar je 100 mag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je in Nederland dus mooi vergeten hčEn in het buitenland trap ik gewoon het pedaal helemaal in. Meestal duurt het niet lang voordat ik een bumperklever aan de voorkant heb
Als je je motorrijbewijs behaald hebt, mag ik dan achterop?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ja het is wel duur... maar ik wil het wel heeuul graag.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lol, als je 130 rijdt kan je rustig een uur lang je cruise control aanhebben, tis maar net waar en wanneer je rijdt. In het buitenland scheur ik alleen met de auto van m'n ouders en dan is 220 cruise control ook prima.
Op de motor wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je motorrijbewijs behaald hebt, mag ik dan achterop?
Ik geloof dat ik een gevaar op de weg ben... maar als ik van m'n oom de motor mag lenen kom ik je wel oppikken. Moet je wel een jas aan met de tekst: 'I'm the bitch that fell off!'quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
dan ga ik wel bovenopquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
er moet toch iemand jaloers zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een geslijm bij San!
* Chr1st1aan jaloers is
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga ik wel bovenopWel een dekbrevetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zal ik maar gelijk op de grond gaan liggen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof dat ik een gevaar op de weg ben... maar als ik van m'n oom de motor mag lenen kom ik je wel oppikken. Moet je wel een jas aan met de tekst: 'I'm the bitch that fell off!'
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:Dan moet je een vrijkaartje hebben. Anders geen toegangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zal ik maar gelijk op de grond gaan liggen dan?Val je vaak voor een motor dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet achter me op de grond vallen, want dan kunnen mensen 'If you can read this, the bitch fell off' lezen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als je maar hard genoeg remt dan is het goed mogelijk dat ik aan de voorkant val. Daarna is het een kwestie van optrekken en .....quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef Samzz het volgende:
Val je vaak voor een motor dan?Je moet achter me op de grond vallen, want dan kunnen mensen 'If you can read this, the bitch fell off' lezen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Bob-B het volgende:
OK OK OK jongens, ik snap dat er enige comotie is ontstaan over het feit dat ik naaktfoto's zou krijgen van San. Door de onrust die hieruit is voortgekomen hebben we gezamenlijk besloten dat de naaktfoto's er niet komen. In plaats daarvan mag ik, op een nog nader te bepalen momen, San's lichaam onderzoeken met mijn tong.
Dank u wel voor de aandacht en keert nu allen rustig huiswaarts.
ik heb een vrijbewijsquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Bob-B het volgende:
OK OK OK jongens, ik snap dat er enige comotie is ontstaan over het feit dat ik naaktfoto's zou krijgen van San. Door de onrust die hieruit is voortgekomen hebben we gezamenlijk besloten dat de naaktfoto's er niet komen. In plaats daarvan mag ik, op een nog nader te bepalen momen, San's lichaam onderzoeken met mijn tong.
Dank u wel voor de aandacht en keert nu allen rustig huiswaarts.
Op de kont?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg remt dan is het goed mogelijk dat ik aan de voorkant val. Daarna is het een kwestie van optrekken en .....Maar ik val liever op iets anders
op jouquote:
Ik val ook liever op m'n kont dan op m'n hoofd... ik heb nog wel wat vetreserves aan de achterkant zeg maarquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik val ook liever op m'n kont dan op m'n hoofd... ik heb nog wel wat vetreserves aan de achterkant zeg maar
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Samzz het volgende:
Ik val ook liever op m'n kont dan op m'n hoofd... ik heb nog wel wat vetreserves aan de achterkant zeg maar
nee hoorquote:
Zomerfeesten @ de Hoevequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee hoor
wanneer zie ik jou weer?
Moet je Wouter vragen, die is tha man wanneer het op de zomerfeesten aankomt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb nog een biertje tegoed van Wouter
Hij geeft niet thuis als hij moet trakterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Samzz het volgende:
Moet je Wouter vragen, die is tha man wanneer het op de zomerfeesten aankomt.
Stukje met de motor gereden?quote:Mijn kont is blauw... en m'n elleboog ookSnot calypso.
mooi, dan inspecteer ik het wel evenquote:
is dat zo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb nog een biertje tegoed van Wouter
Ja doe datquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, dan inspecteer ik het wel even
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij geeft niet thuis als hij moet trakteren![]()
fiets zequote:[..]
Stukje met de motor gereden?![]()
Ik ga zo meteen trouwens een stukje fietsen richting een tent waar ze bier tappen
mangs waquote:
dealquote:
quote:Ik heb wel zin in die feesten, lekker misselijk draaien in de calypso en daarna in het gras zitten uitdraaien
Ik ook, maar drie keer achter elkaar werd me wat te veel...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
deal
[..]![]()
ik vind dat ding altijd wel gaaf
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen, met mijn meisje naast me![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar drie keer achter elkaar werd me wat te veel...
even voelen hoort er ook bijquote:En kijken he, niet aankomen
Dan word je vriendin boos.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo vaak ga ik er niet in
zonde van de tijd
[..]
even voelen hoort er ook bij. Dan kan er pas goed bepaald worden of er echt teveel zit
dan moeten we dat ergens doen waar ze niet bij isquote:
Oeeeh, stiekemerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moeten we dat ergens doen waar ze niet bij is
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeeeh, stiekemerd
Ik ga slapen, ben doodop joh... Trusten schatjes van me
dat hebt ze inderdaad mooi doanquote:
Wat was dat met al die supporters 5 min voor tijd? Hoop gelach terwijl ze wegliepen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kan het nu pas beseffen, dit is echt bizar!
Doen ze altijd hierquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat was dat met al die supporters 5 min voor tijd? Hoop gelach terwijl ze wegliepen?
Dat betekend For The Win!quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat FTW! betekend![]()
Middag mensen
Moest nog van San zeggen dat jouw naaktfoto's...tjah, "Beetje klein" was code boodschap.quote:
Zei ze dat voor, of nadat ik haar heb laten uitscheuren?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moest nog van San zeggen dat jouw naaktfoto's...tjah, "Beetje klein" was code boodschap.
Bob, gedraag jequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zei ze dat voor, of nadat ik haar heb laten uitscheuren?
Zelfs dat had ze gefakedquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zei ze dat voor, of nadat ik haar heb laten uitscheuren?
Haaxbergenquote:Op zondag 19 april 2009 03:05 schreef rulerofdeath het volgende:
best wel leuk, beetje wikipedia doorkijken
haaksbergen werd in 1757 met een x geschreven. haaxbergen dus. En nu weet ik waarom ze in buurse allemaal Van Alstede heten van achternaam. stiekem zijn het dus duitsers uit Alstätte.
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heerlijkheid_Overijssel
Ook goed. Morgen begint de 2de week van mijn stage. De eerste week is echt voorbijgevlogen.quote:
Nice. Waar loop je stage?quote:Op zondag 19 april 2009 11:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ook goed. Morgen begint de 2de week van mijn stage. De eerste week is echt voorbijgevlogen.
Ik loop stage bij Huiskes Verswaren in Almelo. Voor mijn opleiding administrateur moet ik 9 weken lang stagelopen.quote:
Ah, okee.quote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Huiskes Verswaren in Almelo. Voor mijn opleiding administrateur moet ik 9 weken lang stagelopen.
Ik vind het wel leuk. Heb leuke collega's.quote:
Die had ik meteen in mn kop toen ik de titel zagquote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Bob-B het volgende:
Komt Bob weer met zo'n kneiter van een nummer
Juist, jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 19 april 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die had ik meteen in mn kop toen ik de titel zag
ow, dat nummerquote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Bob-B het volgende:
Komt Bob weer met zo'n kneiter van een nummer
hee skatteboutquote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef Samzz het volgende:
Hoi schatjes
Niet over mij roddelen als ik er niet bij ben graag
Heb je hartkloppingen? Kan ook niet anders als je Ajax aanmoedigt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een vernedering, zelden zo slechtte dekking gezien. Al hoewel, dekking? Dat was er vandaag niet.
Schandalig
Heb jij nog hartkloppingen? ^^quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je hartkloppingen? Kan ook niet anders als je Ajax aanmoedigt.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je hartkloppingen? Kan ook niet anders als je Ajax aanmoedigt.
quote:
van mij natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
@ Bob: Waarom zou ik hartkloppingen hebben? Ik doe niet aan voetbal
Oh ja... ik was uitgescheurd. Betaal jij de dichtnaai kosten?quote:
Moet ik je weer naaien?quote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja... ik was uitgescheurd. Betaal jij de dichtnaai kosten?
slaap lekker, schatjequote:Op zondag 19 april 2009 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed, ik ben moe en ik moet morgen werken
Trusten schatjes
Markoquote:
ojah, de rest van de wedstrijden van vandaag niet gezien omdat ze eerst het hele AZ-feest moesten laten zien ipv de rest van de wedstrijdenquote:Op zondag 19 april 2009 22:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nog ff een biertje en dan maar weer eens luisteren naar onze toppertjes van Studio Voetbal...bah!
Ik ga denk ik maar supporter van Heracles worden, of Volendam, die spelen tenminste goed voetbal
schreeuw dat maar niet al te hard...quote:Op zondag 19 april 2009 22:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nog ff een biertje en dan maar weer eens luisteren naar onze toppertjes van Studio Voetbal...bah!
Ik ga denk ik maar supporter van Heracles worden, of Volendam, die spelen tenminste goed voetbal
Mooi dat Twente heeft verloren...en hoequote:Op maandag 20 april 2009 01:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mooi dat Ajax verloren heeft. En hoe!
Trusten
Kon je niets beters verzinnenquote:Op maandag 20 april 2009 07:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mooi dat Twente heeft verloren...en hoe
hahaquote:Op maandag 20 april 2009 07:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon je niets beters verzinnen![]()
Goeiemorgen
Markoquote:
Femkequote:
Remcoquote:
hoe dat?quote:Op maandag 20 april 2009 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat heb ik een FAN-TAS-TISCH weekend gehad zeg
quote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe dat?
veel geneukt? trio gehad?
Zeeeeeeeeker welquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
dat kan. daar zal psv zijn aandeel ook wel in hebben ofniet
mooie tijdquote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hallooohhh!
Vanaf school -_-'
Moet tot half 4
No wayquote:Op maandag 20 april 2009 11:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Volgend seizoen winnen wij weer met 4-1!
druk ja?quote:Op maandag 20 april 2009 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
hier is het weer volle bak maandag-gevoel
whahahahaquote:
gewoon doorsjouwenquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe collega begeleiden, daardoor schuiven eigen klusjes beetje op...
en het is gewoon maandag, ff op gang komen
is goed. om wat?quote:
doen we ook welquote:
prima: ik durf te wedden dat Cocu er volgend seizoen niet bij is?!quote:
ook niet als assistent-trainer oid?quote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doen we ook wel
[..]
prima: ik durf te wedden dat Cocu er volgend seizoen niet bij is?!![]()
hij post een foto waar Cocu opstaat als speler, die weddenschap durf ik wel aanquote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook niet als assistent-trainer oid?
Cocu is volgend jaar assistent-trainer denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij post een foto waar Cocu opstaat als speler, die weddenschap durf ik wel aan
Ik denk het wel. Het is een team dat wel met de druk om kan gaan, in tegenstelling tot AZ en Ajax. Misschien gaat Twente ook wel goed meestrijden om de schaal.. Ik hoop op een spannende competitiequote:Op maandag 20 april 2009 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk niet dat PSV volgend seizoen kampioen wordt, al heb ik geen idee wie dan wel
dat laatste hoop ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het is een team dat wel met de druk om kan gaan, in tegenstelling tot AZ en Ajax. Misschien gaat Twente ook wel goed meestrijden om de schaal.. Ik hoop op een spannende competitie
Die ga ik met je aanquote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat laatste hoop ik ook
wedden om een krat bier dat PSV volgend jaar geen kampioen wordt?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat laatste hoop ik ook
wedden om een krat bier dat PSV volgend jaar geen kampioen wordt?
QFTquote:
Da's waar natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 12:43 schreef Rikketik het volgende:
Hey, een voetbalweddenschap is een voetbalweddenschap.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef Rikketik het volgende:
En Ray moet ook tien kratjes bier aan Bliksemschigt geven als Vaduz weer mod wordt.
tuurlkquote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met bier hebben we het wel over Grolsch he?
Waarom niet?quote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, eigenlijk helemaal geen zin in jarig zijn.
Ik snap nooit wat er zo boeiend aan is dat iemand een jaar ouder wordt.quote:
Nou, wat een clubspeler inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 13:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
"Ricky van den Bergh speelt volgend seizoen alleen voor ADO Den Haag als de ploeg zich handhaaft in de Eredivisie. "
Clubliefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |