abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71077540
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:10 schreef ToT het volgende:
Sorry, maar doe ff normaal zeg.

1) Niet zo triest lopen doen met die smiley's.
Eej, da's niet aardig van je en voor een blauwe, op de persoon en onder de gordel doen we niet op Fok!, dan weet je het even, deze is je bij deze vergeven, volgende zeker niet.
quote:
2) Niet lopen miepen over dat moderators soms keuzes maken om dingen even willen samenvoegen. Mocht je kwaliteitstopics maken, dan laat ik die best wel bestaan. Wat 9/11 betreft: daar zijn ook al genoeg topics over. Mensen zitten hier zelden of nooit te zeuren als men even in 1 topicje verder moeten gaan over onderwerpen die overeenkomsten hebben. Ik heb sowieso niet sterk de indruk dat jouw topics een groot succes zouden worden, zéker als je al naar de eerste reacties kijkt.

Verder hoor ik hier iets piepen.....zou dat mijn troll-alarm kunnen zijn?
Niet lopen miepen als een user nadenkt en je je eigen policy om de oren slaat.

Wees een vent (of vrouw) , ik ken je niet, en doe even navraag bij een van de paarse die de policy kent.
Ik vermoed dat we daarmee een lange weg vol oeverloos geouwehoer kunnen voorkomen, die immers reeds gelopen is...... en de uitkomst was toen helder, en intussen niet veranderd , tenzij onaangekondigd, dus ik stel voor:

Open mijn topicje, zodat ik niet een nieuwe hoef te openen, of kom met een reden die voor ons allebei terug te vinden in in die regels die we met elkaar hebben afgesproken hier op fok.

Wees gerust, die topics komen er uiteindelijk, en ik heb geduld leren hebben met de kortzichtige blik van een blauwe.....

De bal ligt bij jou, denk er voor mijn part een nachtje over.....

en weet waar je aan begint als je een standpunt inneemt.

Owwwww, dat Troll-alarm ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door vanwelleer op 17-07-2009 21:19:03 ]
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71077713
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef ToT het volgende:
Zie PM

Zie reactie,.....

WOW, een Mod die me vraagt om dingen te verzwijgen......

Je zou haast gaan denken dat je hier op fok niet meer vrijuit kunt posten....
pi_71077742
Of niet, wie zal het ooit weten , net als een discussie inhoud krijgt willen ze ineens via PM verder...

Onderbouwd Zwart zal altijd sterker zijn dan blauw....

[ Bericht 1% gewijzigd door vanwelleer op 17-07-2009 21:21:19 ]
pi_71077937
*Zucht* Ik probeer netjes te blijven in de PM's.

Wat zou ik nou verzoeken om te verzwijgen? Plemp voor mijn part mijn PM hier openbaar neer, anders wil ik het ook wel doen. Ik wil gewoon geen oeverloos gezeik hier hebben: ik heb gewoon een slotje op 1 van je topics gezet en nu doe je dikke boehoe omdat je vindt dat je het recht hebt te doen wat je wil, zoals je signature ook zegt. Je lijkt echt uit te zijn op trollen, ook aangezien je nog steeds doorgaat met het overdreven gebruik van die smiley's.
pi_71078522
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef ToT het volgende:
*Zucht* Ik probeer netjes te blijven in de PM's.
En dat doe je ook keurig hoor,... DAAR wel....
quote:
Wat zou ik nou verzoeken om te verzwijgen? Plemp voor mijn part mijn PM hier openbaar neer, anders wil ik het ook wel doen. Ik wil gewoon geen oeverloos gezeik hier hebben: ik heb gewoon een slotje op 1 van je topics gezet en nu doe je dikke boehoe omdat je vindt dat je het recht hebt te doen wat je wil, zoals je signature ook zegt. Je lijkt echt uit te zijn op trollen, ook aangezien je nog steeds doorgaat met het overdreven gebruik van die smiley's.
Jeetje, deze strijd is al gevochten, gewonnen, beschreven, en verouderd.

Smiley's .......? Geen probleem, zijn ze voor....

Regels.......? geen probleem, Hebben we een policy voor.....

Luister, ik zal het nog eens rustig uitleggen.

Als ik een topic open, heb ik daar een bedoeling mee, ik probeer zoveel mogelijk meningen en informatie over een bepaald detail te achterhalen, en de enige manier om dat te doen is om zo ver als mogelijk is standpunten te analyseren, om te zien op basis van welke specifieke informatie dat standpunt is ingenomen, omdat je uitsluitend op die manier kunt achterhalen welk proces eraan voorafgegaan is, EN om welke reden.

Gewapend met die kennis kun je vervolgens conclusies trekken.

Er is dus een hele goede reden, om verschillende aspecten uit 1 "theorie" appart onder de loep te nemen, en wegzakende topics bestaan om later weer op te kunnen pakken, das nog nooit een probleem geweest op Fok!

Ik zal zeker meer werk van de OP maken als je dat stoort, dat had je me ook gelijk gewoon kunnen vragen, geen enkel probleem.

Wees sportief, en gebruik je blauw niet tenzij je vind dat het moet, en als het moet onderbouw je standpunten dan met een policy en niet met je mening, dan blijft het begrijpelijk en forumbreed gelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door vanwelleer op 17-07-2009 21:20:14 ]
pi_71079142
Ik denk niet dat ik hier keihard met policies hoef te gooien.
Niet alles wat gewenst of ongewenst is staat in policies. Zo zul je op school ook niet in de schoolregels zien staan dat het niet is toegestaan om met je leuter tegen het gezicht van de lerares Frans aan te gaan swaffellen, maar toch is het ongewenst. Zo ook je gebruik van smiley's, je overdreven manier van discussiëren over 1 lullig slotje, de OP's van een aantal van je topics, je geniepige opmerking over dat ik van jou zou verlangen om iets te verzwijgen enz enz enz.

En nu heb je lekker je zin: je zit lekker te trollen in een FB-topic. Joepie, nog even doorzetten en misschien heb je dan wel lekker een flame-war met een moderator! Blij!
pi_71079489
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef ToT het volgende:
Ik denk niet dat ik hier keihard met policies hoef te gooien.
Poging 2

Eens zien waar het probleem begint......

Dit is het overzicht, ik begin bij de eerste twee, gezien met de klok mee....

Om goed te kunnen achterhalen wat er in ieder land gebeurde, is het zinvol om die twee landen ieder in een eigen topic te behandelen..... toch ?
pi_71079994
Laten we het maar eerst in 1 topic proberen. Mocht het onoverzichtelijk worden, kijken we wel weer verder. Eerst kijken of het überhaupt aanslaat.
pi_71080561
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef ToT het volgende:
Laten we het maar eerst in 1 topic proberen.
Gooi Irak, 3 jaar voor de inval dan ook maar dicht, krijg je morgen een heel nieuw vers topic.
quote:
Mocht het onoverzichtelijk worden, kijken we wel weer verder.
Dat is te verwachten als je twee verschillende culturen en hun geschiedenis in 1 topic probeert te persen
quote:
Eerst kijken of het überhaupt aanslaat.

en of iets aanslaat is afhankelijk van hoe je het presenteert(en niet een eis voor bestaansrecht toch?), vandaar de uitgesproken voorkeur voor twee apparte topics.
pi_71081213
Het is jij!!!!

Of het is een andere eikel die denkt een discussie aan te kunnen gaan maar het woord argument niet eens kan spellen!
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_71088443
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:51 schreef ChungLingSoo het volgende:
Het is jij!!!!
[ afbeelding ]

Of het is een andere eikel die denkt een discussie aan te kunnen gaan maar het woord argument niet eens kan spellen!
Tja DIE actie vond ik best nog wel cool eigenlijk, maar door blijven zeiken is ook een vak.
pi_71092867
Verplicht?

slackster kan het linkdumpen in alle gerelateerde topics niet laten. In het vaccinatie-topic ok, maar dit is echt een beetje nutteloos en lokt alleen maar gefrustreerde reacties uit. En die post is eigenlijk ook niks meer dan een linkdump.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71096332
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:56 schreef Dragorius het volgende:
Verplicht?

slackster kan het linkdumpen in alle gerelateerde topics niet laten. In het vaccinatie-topic ok, maar dit is echt een beetje nutteloos en lokt alleen maar gefrustreerde reacties uit. En die post is eigenlijk ook niks meer dan een linkdump.
*eens is*

Journalist klaagt de VN e.a. aan voor poging tot genocide II

Ik weet dat dit BNW is, maar die nutteloze en irritante linkdumps van Slackster maken de toch al lastig te volgen discussie er niet makkelijker op.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71113468
Lambiekje mag een week lang afkoelen voor zijn ernstige doodsverwensing (in combinatie met nog een aantal andere notes).
pi_71113747
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:51 schreef ToT het volgende:
Lambiekje mag een week lang afkoelen voor zijn ernstige doodsverwensing (in combinatie met nog een aantal andere notes).
Jammer dat dat nodig is inderdaad. Begrijpelijk dat mensen wellicht emotioneel raken, maar dit was inderdaad over the top.
Mr. Prolapse 2009
pi_71113909
Biekje reageert sowieso langzaam maar zeker steeds heftiger. Er zijn gewoon grenzen aan wat toelaatbaar is om te zeggen.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:31:03 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71130190
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jammer dat dat nodig is inderdaad. Begrijpelijk dat mensen wellicht emotioneel raken, maar dit was inderdaad over the top.
<ramptoerist> Volgens mij heb ik wat gemist? </ramptoerist>
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_71133057
Ach een doodsverwensing van Biekje jegens een vrouw die over vaccinatieprogramma's of zo gaat.
Daarbij had hij nog wat andere leuke notes op z'n naam staan (zoals een antisemitische enzo), en op een gegeven moment moest er gewoon duidelijk gemaakt worden dat ook hij op z'n grenzen moet letten.
  zondag 19 juli 2009 @ 22:40:34 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71134100
Duidelijk
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_71174948
- weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door ToT op 21-07-2009 12:02:37 (Onzin) ]
pi_71178246
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef vanwelleer het volgende:
- weg -
We zijn het niet eens, jammer dat je me niet hoort, ....wilt horen, .....kunt horen.

Hoewel dat mogelijk aan mijn wellicht voor enkelen best irritante manier van volhouden ligt, heb ik een probleem met de manier waarop je de dingen doet, zie het niet als iets persoonlijks, dat doe ik ook niet.

Jij bent blauw, en ik ben zwart, jij wordt geacht hier de regels te handhaven dus ik mag van jou verwachten dat je je aan de regels houd, en op het moment dat je dat niet doet heb ik maar 1 manier om ertegen in te gaan, en dat is oeverloos herhalen tot het kwartje valt.

terug naar de bron? Ik maak een topic, jij bent het er niet mee eens.
Hoewel ik je mening respecteer, vind ik dat je niet het recht had om jouw mening door te drijven, ondanks je blauwe kleur.

Blauw is zwart maar dan met meer plichten! als je door hebt dat een user je bedoeling niet begrijpt, heb je je standpunt niet duidelijk gemaakt.

Niet jouw mening, maar de afspraken die we in de policy hebben vastgelegd zouden leidend moeten zijn voordat je gaat ingrijpen, en als je dan ingrijpt is het een kleine moeite om ook even duidelijkheid te scheppen.

Wat ik over de vaccins boven water probeer te krijgen, heeft niets te maken met de genocide aanklacht tegen de VN, en mensen die beschikken over de info die ik zoek, gaan onder die TT never nooit het topic vinden, simpel zat.

Ondanks het feit dat ik weet dat ik naar jou vervelend bezig was, zal ik toch een manier moeten vinden om mijn informatie bevestigd te krijgen, of ontkracht.....

Denk je mee over een goede TT voor het nieuwe vaccin topic ?
pi_71178324
@ vanwelleer > in eerdere topics is al besloten dat we dat onder het Jane Burgermeister topic gaan scharen omdat er anders een wildgroei van vaccin-topics komt. Zoals ook uitgelegd in je gesloten topics.

Beetje jammer dat je op zo'n manier dan moet reageren...
Mr. Prolapse 2009
pi_71178506
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:
@ vanwelleer > in eerdere topics is al besloten dat we dat onder het Jane Burgermeister topic gaan scharen omdat er anders een wildgroei van vaccin-topics komt. Zoals ook uitgelegd in je gesloten topics.

Beetje jammer dat je op zo'n manier dan moet reageren...
Dat dus.

Verder heb jij misschien een opinie over wat een moderator is, maar die wijkt af van die van de moderators zelf. Fok heeft maar weinig keihard vaststaande regels en de rest doen we als moderators gewoon volgens gezond verstand.
Mijn gezonde verstand zegt dat we geen enorme scala aan verschillende vaccinatie-topics moeten hebben, want dan verdrinken de 9/11- en Michael Jackson topics e.d.
Probeer de boel gewoon een beetje centraal te houden. Je wil in een ziekenhuisarchief toch ook niet van elke patiënt tig verschillende mapjes hebben per kwaal, medicijn en behandeling? Je houdt alles van die ene persoon gewoon in 1 overzichtelijke map.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')