quote:

En dat doe je ook keurig hoor,... DAAR wel....
quote:
Wat zou ik nou verzoeken om te verzwijgen? Plemp voor mijn part mijn PM hier openbaar neer, anders wil ik het ook wel doen. Ik wil gewoon geen oeverloos gezeik hier hebben: ik heb gewoon een slotje op 1 van je topics gezet en nu doe je dikke boehoe omdat je vindt dat je het recht hebt te doen wat je wil, zoals je signature ook zegt. Je lijkt echt uit te zijn op trollen, ook aangezien je nog steeds doorgaat met het overdreven gebruik van die smiley's.

Jeetje, deze strijd is al gevochten, gewonnen, beschreven, en verouderd.

Smiley's .......? Geen probleem, zijn ze voor....

Regels.......? geen probleem, Hebben we een policy voor.....

Luister, ik zal het nog eens rustig uitleggen.

Als ik een topic open, heb ik daar een bedoeling mee, ik probeer zoveel mogelijk meningen en informatie over een bepaald detail te achterhalen, en de enige manier om dat te doen is om zo ver als mogelijk is standpunten te analyseren, om te zien op basis van welke specifieke informatie dat standpunt is ingenomen, omdat je uitsluitend op die manier kunt achterhalen welk proces eraan voorafgegaan is, EN om welke reden.

Gewapend met die kennis kun je vervolgens conclusies trekken.

Er is dus een hele goede reden, om verschillende aspecten uit 1 "theorie" appart onder de loep te nemen, en wegzakende topics bestaan om later weer op te kunnen pakken, das nog nooit een probleem geweest op Fok!

Ik zal zeker meer werk van de OP maken als je dat stoort, dat had je me ook gelijk gewoon kunnen vragen, geen enkel probleem.

Wees sportief, en gebruik je blauw niet tenzij je vind dat het moet, en
als het moet onderbouw je standpunten dan met een policy en niet met je mening, dan blijft het begrijpelijk en forumbreed gelijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door vanwelleer op 17-07-2009 21:20:14 ]