omgggg. Geil!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:49 schreef EvanStone het volgende:
Ik topic zonder pics kan natuurlijk niet.
Dus daarom:
[ afbeelding ]
Pepsiquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHAHAH en dan ook nog die diet coke in dr handen!
komt op hetzelfde neer ja, en je snapt mequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pepsi.
Maar inderdaad, die heeft de diet-versie wel nodig.
En een athletic shirt en joggingbroek terwijl ze nooit van haar leven zal sportenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HAHAHAH en dan ook nog die diet coke in dr handen!
Ze trekt elke keer zo'n achterlijke kop als ze aant zingen is :/quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Adele is ook dik. Maar verder vind ik haar tof
Nou enquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze trekt elke keer zo'n achterlijke kop als ze aant zingen is :/
Gvd zeg dat ze daar mee kapt die vuillak !
Dat maakt het uiterst vervelend om naar haar clips te kijken, mijn vuisten ballen zich wanneer haar mond zich raar vervormd sjus wie een barbapappaquote:
Moet je maar alleen naar d'r stem luisteren, en niet naar d'r clips kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat maakt het uiterst vervelend om naar haar clips te kijken, mijn vuisten ballen zich wanneer haar mond zich raar vervormd sjus wie een barbapappa
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:51 schreef Fortitudo het volgende:
dikke mensen zijn veul gezelligerMet nadruk op veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Moet jij je niet klemzuipen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze trekt elke keer zo'n achterlijke kop als ze aant zingen is :/
Gvd zeg dat ze daar mee kapt die vuillak !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |