en meteen daad bij woordquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik denk dat ik dat nu maar eens ga doen
quote:
quote:
hoe sneller we dit topic volspammen, des te sneller komen we dat te wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef CrustyClown het volgende:
Moet Leon er dan niet zijn om de mix in het topic te knallen, of heeft Rip stiekem al het linkje
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef CrustyClown het volgende:
Moet Leon er dan niet zijn om de mix in het topic te knallen, of heeft Rip stiekem al het linkje
Ik heb alleen Remcore ooit eens gezien.... Ik heb jouw nummer rip, wat mij betreft drinken we gewoon ergens tijdens de set van Ivan C of AVIO een pintjequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Die meet komt vast wel goed. Men heeft al een idee hoe het hoofd er van een aantal fok!kers uitziet (hoewel kweet niet of je die ook herkent om 4 / 5 uur). Klep gaat wel weer mee, maar zal hem niet altijd op hebben .. anders pm je mij je 06![]()
Sta je daar met je boner op de loopbandquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Was toch ff bang dat wanneer ik terug zou komen dat 't topic al vol was![]()
heb wel graag de mix want zo'n Beyonce DVD is nu ook niet echt bevorderlijk tijdens het sporten :S
goed plan kollie[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |