en meteen daad bij woordquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik denk dat ik dat nu maar eens ga doen
quote:
quote:
hoe sneller we dit topic volspammen, des te sneller komen we dat te wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef CrustyClown het volgende:
Moet Leon er dan niet zijn om de mix in het topic te knallen, of heeft Rip stiekem al het linkje
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef CrustyClown het volgende:
Moet Leon er dan niet zijn om de mix in het topic te knallen, of heeft Rip stiekem al het linkje
Ik heb alleen Remcore ooit eens gezien.... Ik heb jouw nummer rip, wat mij betreft drinken we gewoon ergens tijdens de set van Ivan C of AVIO een pintjequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Die meet komt vast wel goed. Men heeft al een idee hoe het hoofd er van een aantal fok!kers uitziet (hoewel kweet niet of je die ook herkent om 4 / 5 uur). Klep gaat wel weer mee, maar zal hem niet altijd op hebben .. anders pm je mij je 06![]()
Sta je daar met je boner op de loopbandquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Was toch ff bang dat wanneer ik terug zou komen dat 't topic al vol was![]()
heb wel graag de mix want zo'n Beyonce DVD is nu ook niet echt bevorderlijk tijdens het sporten :S
goed plan kollie[ afbeelding ]
quote:
Zonder code?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com schijnt vanmiddag online geweest te zijn (zonder www. ervoor)
Dat zit er goed in, anders morge iedereen niet posten ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef CrustyClown het volgende:
Zat net trouwens te denken. Dadelijk openen we op 'showtek-bashdag' onze 100ste topic, dan zit hij ons prachtige topic binnen paar minuten vol
quote:Do you like Fishdiks, put them in your mouth ? Yes ? What are you .. A Gay Fish ?
leuk ideequote:Op woensdag 22 april 2009 01:07 schreef Koepert het volgende:
Als we nou gewoon t 100ste topic volstoppen met de mooiste quotes/memories/pictures van feesten/topics etc..
Mooie opmerkingen, gekke situaties, leuke/toffe/ontroerende ( ;') ) foto's dat werk..
2 vrienden van mij waren 2 weken geleden bij die Q-Dance tour in Schotland..... die schotten schreeuwden op élke melodie die ze hoorden "Here we go, here we go, here we fucking go!!!!".quote:Op woensdag 22 april 2009 07:09 schreef 16meter het volgende:
subklacht: Here we fucking go wordt elke keer dat je hem er een stukje van hoort nóg triester![]()
![]()
Fishdicksquote:Op woensdag 22 april 2009 00:34 schreef Sc0tTy het volgende:
GVD die D-Mind Pres. Meteorica - Fishdickz is echt vet![]()
![]()
die ep is ook echt geniaal btw
[..]
quote:
quote:
Dat zou betekenen dat het domein iig al in handen is van de prophet. Mag hij die afschuwelijk lelijke pagina wel eens verwijderen. BAH BAH BAHquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com schijnt vanmiddag online geweest te zijn (zonder www. ervoor)
Nu weer forbidden helaas.
Dus liefhebbers van legaal (ik geloof dat ik de enige ben): Breek die spaarrekening maar aan!
OMG, heb je die ook weerquote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even in het waterdierenthema te blijven :
Narwhals![]()
ik hoorde laatst dat showtek weg is bij Q-dance. Vandaar dat ze ook niet op Defqon en IQ staan. Weet iemand daar meer van?quote:
Ik zie het ja. De Southstylers staan er trouwens nog wel tussen. Dacht ook dat B-Front zich inmiddels daarbij had aangesloten maar zie hem niet op de site staan. Ran-D, Profyler & Digital punk al wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef Sethje het volgende:
vergelijk de lineup van defqon met het artiesten aanbod van platinum ( lees: Q-dance ) en je hebt je antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |