is wel chille pokoe jahquote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
100?
Heatzone is tof, moete meer sets knalle
dat Hands-Up genre is het downloaden echt niet waard mijn god wat een drama is dat zegquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef RiKe het volgende:
http://partyflock.nl/party/151915:Hardstyle_Unlimited.html
Daar gaan we weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:
de kwaliteit is ver te zoeken ja...quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Net als de rest van de releases van de afgelopen 2 weken van Frontliner/Noisecontrollers/Gentalica/Technoboy/Dozer/Isaac
en dan de volgende ochtend met showtek op je wekkerradio wakker worden...nee bedanktquote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef RiKe het volgende:
Er is gewoon een deal gesloten met alle grote bier fabrikanten, de kwaliteit van de muziek gaat achteruit, dus moet je meer drinken om op peil te blijven!
Muziek is net zo gevoelig voor verandering (CHANGE!!!...flauw..ik weet het) als het kijken naar vrouwen, hoe meer je op hebt, hoe mooier het wordt
Terwijl je een kater hebt van de drank....nee niet zo'n goed planquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
en dan de volgende ochtend met showtek op je wekkerradio wakker worden...nee bedankt
Echt niet man, die gaat hard losquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef 16meter het volgende:
kutplaat die DJs life
quote:Op maandag 20 april 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weekend wel hardstyle, maar zaterdag niet weer
jammer dat je er niet bent Bert, had je je mening over AVIO aan kunnen passenquote:
Ik baal er nog steeds van die gemist te hebben..quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
Wildstylez @ InQontrol 2008Geen moment stilgestaan tijdens die set
quote:Op maandag 20 april 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weekend geen hardstyle, maar zaterdag wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |