Omdat dat de bedoeling is. Staat duidelijk in die mail.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Hulde aan Ticketonline voor dit knappe staaltje programmeerwerk.
[..]
Waarom zou je dat doen?
![]()
Heel toevallig ga ik morgen ook na Barcelona op vakantie voor een week met schoolquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
ToerismeJij toevallig ook of..?
zeg LeonH, kan jij mij die set niet stiekem vast sturenmet dit tempo...
wat gezellie, kunnen jullie samen hardstylen in barcaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heel toevallig ga ik morgen ook na Barcelona op vakantie voor een week met school
Dat is makkelijk in dat systeem van hun aan te geven door in de dropdown box alleen maar een 1 te zetten ipv 4 dus dat lijkt me onzin... Verder denk ik dat die link zo vaak is doorgestuurd dat het voor hun alleen maar meer tijd en geld dus kost om al die codes te blokkeren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Omdat dat de bedoeling is. Staat duidelijk in die mail.
Als je er 4 hebt besteld en je hebt NIET 3 keer via Ticketonline kaartjes besteld voor een Q-Dance feest (dus je hebt die code gekregen door op dat defqon 1 logo te klikken op die Q site en je gegevens in te vullen) dan word je bestelling geannuleerd heb ik vernomen.
de bestelling wordt dus alsnog geannuleerd en de e-tickets worden geblokkeerd...quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef Elwood1802 het volgende:
Onzin, vriend van mij heeft er 4 bestelt, en kreeg ook gewoon 4 etickets gestuurd!
Hierin staat niks (!!!) dat dit alleen geldig is wanneer je 3 events van Q hebt bezocht via TO... Met andere woorden, ze kunnen je niks maken als je wat hebt besteld, aangezien hier de link en de code in staat...quote:Beste Q-dancer,
Zoals je waarschijnlijk al weet vindt Defqon.1 dit jaar plaats op zaterdag 13 juni. De reguliere voorverkoop start op 25 april.
Q-dance vindt het belangrijk dat er zoveel mogelijk echte Q-fans naar Defqon.1 kunnen komen. Via Ticketonline.nl en Q-dance.nl hebben we jou daarom geselecteerd om als eerste een kaartje voor Defqon.1 te kunnen kopen.
Deze e-mail bevat een code waarmee je, een week voordat de reguliere verkoop van start gaat, je kaartje al in huis kunt halen.
Let goed op! Je code:
- is alleen te gebruiken van zaterdag 18 april 10.00 uur tot maandag 20 april 23.59 uur.
- wordt maar één keer verstrekt. Zorg dat je deze e-mail niet kwijt raakt!
- kan slechts één keer gebruikt worden. Druk niet op de 'back' toets van je browser tijdens het bestelproces.
- is strikt persoonlijk, alleen jijzelf kunt hiermee kaarten kopen voor Defqon.1.
Bij vragen of problemen kun je contact opnemen met Ticketonline via defqon@ticketonline.nl.
Dit is jouw code:
Vul de code in op:
http://webshop.ticketonline.nl/shows/show.aspx?sh=defq&referrer=voorinschrijving
De line-up van Defqon.1 en alle overige informatie bekijk je hier op de website
Heel veel succes en we hopen je te zien op 13 juni!
Q-dance
idd, wrschnlijk zitten ze nog bij [Hardstyle #98] I Gotta Maintain The Stress On The Brain...quote:
Dan ga je in het vliegtuig toch gewoon verderquote:Op zondag 19 april 2009 11:45 schreef poiuytr het volgende:
Bah aardig naar de tering van gisteren, over paar uurtjes al vliegen..
Gisteren Noisecontrollers weer een keer gezien maar wat ik ging dat weer los zeg en dat als een tent als dieka.
Jammer dat ik topic deel 100 niet meer mee krijg of moeten deze even snel vol spamen in een halfuurtje
Ja ik. Wat een kutfeest. Rond 3:30 was het al ongeveer leeg dus toen zijn wij ook maar gegaan.quote:
Denk dat ik zo ook wel even ergens biertje drink knap je altijd van opquote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan ga je in het vliegtuig toch gewoon verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |