128quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:29 schreef Sc0tTy het volgende:
zippyshare oid ? dies nml een stuk snellerbtw wat is de bitrate ?
wat houdt vip op defqon in? alleen een extra podium op de main toch..of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
128
Had eigenlijk een VIP ticket voor mij willen bestellen maar je kon geen 2 categorieën bestellen, en aangezien ik nu al weet dat de rest dat er niet voor gaat neerleggen heb ik me maar regular gekocht...
128 maar ? vind je dat niet een beetje weinig ? had toch wel minimaal 192 verwachtquote:
Op defqon weet ik niet, maar het zal vast zoiets zijn, met gratis fruitbar enzo allemaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
wat houdt vip op defqon in? alleen een extra podium op de main toch..of heb ik het mis?
Dan zal ik m nog eens naar 192 opslaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
128 maar ? vind je dat niet een beetje weinig ? had toch wel minimaal 192 verwacht
Dank uquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan zal ik m nog eens naar 192 opslaan
Inderdaad, heerlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en het weer van vandaag nodigt gewoon uit tot DefQon.1
variabele bitrate, bij stukjes waar minder geluiden/instrumenten aan te pas komen wordt de kwaliteit dacht ik tijdelijk omlaag gezet ofzoiets, en bij stukken waarbij kicks, melodieen en de hele kermis erbij komt gaat de bitrate weer omhoog. Wat dus automatisch door die rustige stukken minder ruimte in neemt.quote:
Variable bitrate (VBR) is a term used in telecommunications and computing that relates to the bitrate used in sound or video encoding. As opposed to constant bitrate (CBR), VBR files vary the amount of output data per time segment. VBR allows a higher bitrate (and therefore more storage space) to be allocated to the more complex segments of media files while less space is allocated to less complex segments.quote:
Dat ligt aan de instellingen. Bij VBR 192-320 (variabel tussen de 192 en 320kbit) is het natuurlijk groter omdat de minimale bitrate 192 is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw mss is vbr beter, dat is kleiner als voledig 192 en dan kan bitrate nog hoger
Toerismequote:
Hulde aan Ticketonline voor dit knappe staaltje programmeerwerk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:43 schreef T_Killer het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik had mijn foute wachtwoord ingetypt bij ticketonline, en toen is t mislukt, als ik nu weer die code invoer geeftie aan dat die code al gebruikt is.....
ER BESTAAT GEEN GOD!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad had met code maar 1 kaartje besteld, voor zichzelf![]()
Als de rest er geen moeite mee heeft en hun plasje dan nog op kunnen houden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
ToerismeJij toevallig ook of..?
zeg LeonH, kan jij mij die set niet stiekem vast sturenmet dit tempo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |