Zonder code?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com schijnt vanmiddag online geweest te zijn (zonder www. ervoor)
Dat zit er goed in, anders morge iedereen niet posten ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef CrustyClown het volgende:
Zat net trouwens te denken. Dadelijk openen we op 'showtek-bashdag' onze 100ste topic, dan zit hij ons prachtige topic binnen paar minuten vol
quote:Do you like Fishdiks, put them in your mouth ? Yes ? What are you .. A Gay Fish ?
leuk ideequote:Op woensdag 22 april 2009 01:07 schreef Koepert het volgende:
Als we nou gewoon t 100ste topic volstoppen met de mooiste quotes/memories/pictures van feesten/topics etc..
Mooie opmerkingen, gekke situaties, leuke/toffe/ontroerende ( ;') ) foto's dat werk..
2 vrienden van mij waren 2 weken geleden bij die Q-Dance tour in Schotland..... die schotten schreeuwden op élke melodie die ze hoorden "Here we go, here we go, here we fucking go!!!!".quote:Op woensdag 22 april 2009 07:09 schreef 16meter het volgende:
subklacht: Here we fucking go wordt elke keer dat je hem er een stukje van hoort nóg triester![]()
![]()
Fishdicksquote:Op woensdag 22 april 2009 00:34 schreef Sc0tTy het volgende:
GVD die D-Mind Pres. Meteorica - Fishdickz is echt vet![]()
![]()
die ep is ook echt geniaal btw
[..]
quote:
quote:
Dat zou betekenen dat het domein iig al in handen is van de prophet. Mag hij die afschuwelijk lelijke pagina wel eens verwijderen. BAH BAH BAHquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com schijnt vanmiddag online geweest te zijn (zonder www. ervoor)
Nu weer forbidden helaas.
Dus liefhebbers van legaal (ik geloof dat ik de enige ben): Breek die spaarrekening maar aan!
OMG, heb je die ook weerquote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even in het waterdierenthema te blijven :
Narwhals![]()
ik hoorde laatst dat showtek weg is bij Q-dance. Vandaar dat ze ook niet op Defqon en IQ staan. Weet iemand daar meer van?quote:
Ik zie het ja. De Southstylers staan er trouwens nog wel tussen. Dacht ook dat B-Front zich inmiddels daarbij had aangesloten maar zie hem niet op de site staan. Ran-D, Profyler & Digital punk al wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef Sethje het volgende:
vergelijk de lineup van defqon met het artiesten aanbod van platinum ( lees: Q-dance ) en je hebt je antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |