Tip: de komende week 3FM niet aan zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, alsof er nog niet genoeg gespamd is voor die fucking 3FM Awards. En de top-dj's zijn er ook zo heel enthousiast over.
Hij neemt niet op...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zal er zo even naar bellen. Kijken wat ik dan krijg.
Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs een John Bakker wiki-pagina![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Bakker
Don't worry: ik zit komende week meer in België dan in Nederland. Niet alleen komende week, denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: de komende week 3FM niet aan zetten.
Dat doe ik dus netquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter even naar ze dat ze de stekker er in moeten doen.
Gefeliciteerd!!!!!quote:
Ah, dus over een paar weken open je een topicreeks over Studio Brussel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Don't worry: ik zit komende week meer in België dan in Nederland. Niet alleen komende week, denk ik.
Die is er al. Alleen staat er niet zoveel op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus over een paar weken open je een topicreeks over Studio Brussel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |