Ach joh, die gunnen we toch van harte nog een idoolquote:Op donderdag 23 april 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, kijk maar eens naar het publiek wat naar elk optreden van Frans gaat, vrijwel zonder uitzondering zijn het *bepaalde groepen mensen uit de samenleving* en ja, die kwijlen ook vrijwel allemaal
kwijlers kom je overal tegen! zelfs hier op FOK .. te herkennen aanquote:Op donderdag 23 april 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, kijk maar eens naar het publiek wat naar elk optreden van Frans gaat, vrijwel zonder uitzondering zijn het *bepaalde groepen mensen uit de samenleving* en ja, die kwijlen ook vrijwel allemaal
Wie, wie wie???quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, nou zie ik wiens kloon je bent.....
OMG... een gesticht-lading Petersoppers..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:02 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om je netwerk...in Z-artiesten wereld is iedereen vol van zichzelf. Maar die hebben toevallig allemaal wel meer dan 5000 aanhangers die heel graag doen wat hun vragen. Laat ik die nou net in m'n netwerk hebben doordat ik die elk weekend met onze 'hit' 'Recessie' weer tegenkom....![]()
Alles met VOL is ook niet positiefquote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent Te Vol van jezelf en overal waar TE voor staat zal never gaan winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |