quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga me nog even beraden over een slotje, aangezien ts wel erg kansloos bezig is, en de klacht absoluut geen topic waardig is
en dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Moswen het volgende:
Die paint komt me vaag bekend voor... kan dat?
Zulks goede paint is het niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef kamikaze het volgende:
Klacht bedenken om je paintskills te tonen
Omdat ik nooit contant betaal was dit een nieuwe ervaring voor mij, kurk_droog.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom stop je 5 cent in de pinautomaat?
Da's gewoon een standaard 4chan poppetje, fail dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Moswen het volgende:
Die paint komt me vaag bekend voor... kan dat?
Ik merk serieus nu pas op dat je kurk_droog bentquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik nooit contant betaal was dit een nieuwe ervaring voor mij, kurk_droog.
Ja sorry man. Het was ook een moeilijke beslissing om te veranderen van UI omdat ik wist dat het zwaar zou vallen. Maar het was 1 van redenen waardoor ik nu alweer kan posten. Anders had ik nog een banquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik merk serieus nu pas op dat je kurk_droog bent![]()
Komt door die nieuwe UI, ik dacht steeds dat het een of andere nieuwe user was.
Mensen die van UI veranderen
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar het was 1 van redenen waardoor ik nu alweer kan posten. Anders had ik nog een ban
Had weer een ban voor iets onzinnigs maar na 2 weken ben ik even gaan likken bij remlof en die liet me weer vrijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |