Mij persoonlijk niet. Maar ze draaien harde muziek in de tram. Als je daar wat van zegt krijg je een grote bek. Idem dito als je er wat van zegt als ze zitten te schreeuwen, de boel vervuilen, schelden op controleurs etc. etc.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
En wat vind je zo irritant aan hun aanwezigheid? Vallen ze je lastig?
Zo is het leven!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel duur zeg, het is excl alles.
Hoe, wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel duur zeg, het is excl alles.
Starterswoningen in een of ander complex in Utrecht bij Q om de hoekquote:
Dood moeten ze!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij studenten is het all-in.
Studenten.
O! Niet teveel hè? Langharig werkschuw tuig dat het is!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik maak wel een paar uitzonderingetjes.
Profiteurs!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
O! Niet teveel hè? Langharig werkschuw tuig dat het is!
Stomme herinneringen en emoties ook allemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak ik nog door dit dorp moet reizen voor het me niets meer doet. Vast heel vaak.
Beschouw het maar als referentiekader. Zolang je dat niet voelt voor een andere vrouw, is ze blijkbaar geen relatiemateriaal. En ja, het heeft tijd nodig om over zulke dingen heen te komen. Die tijd moet je ook gewoon nemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef Q. het volgende:
Stomme herinneringen en emoties ook allemaal.
Zo beschouw ik het ook, het afgelopen half jaar heeft me wat dat betreft wel enorm veel geleerd over mezelf en over wat ik wil.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschouw het maar als referentiekader. Zolang je dat niet voelt voor een andere vrouw, is ze blijkbaar geen relatiemateriaal. En ja, het heeft tijd nodig om over zulke dingen heen te komen. Die tijd moet je ook gewoon nemen.
Precies, je hebt geen plaats voor een nieuwe liefde in je hoofd zolang je oude liefde er nog rondspookt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Q. het volgende:
En ik ben ook blij dat ik nu eindelijk tijd voor mezelf neem en het gewoon over me heen laat komen en het me pijn laat doen. Dat moet, anders kom ik nooit verder. Hoe pijnlijk het ook is.
Wordt vanzelf minder. Maar goed bezig, Q.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Q. het volgende:
En ik ben ook blij dat ik nu eindelijk tijd voor mezelf neem en het gewoon over me heen laat komen en het me pijn laat doen. Dat moet, anders kom ik nooit verder. Hoe pijnlijk het ook is.
Dat is idd stomquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme herinneringen en emoties ook allemaal.
Zwaar leven zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef Tegan het volgende:
Shit, de tijd gaat snel. Moet alweer bijna naar de kroeg.
ik kan wel wat lawaai maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |