Er zijn meer sporten waar doping wordt gebruikt dan alleen bij wielrennen, het is een algemeen dopingtopic. Het staat zo goed dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:33 schreef MarijeH het volgende:
Moderators,
Moet dit topic niet verplaatst worden naar het wielrennen filter. Volgens mij staat hij niet in het wielrennen filter.
Alvast bedankt.
Hij krijgt nog 1 dag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef dndiek het volgende:
Moet TheGeneral niet onderhand een Ordina Open-topic gaan openen?
Vooruit dan maarquote:
Ah toequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik verplaats 'm naar sport, verder doe ik er niks mee.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Grootste zwemmer ooit en dan een lijstje kopiëren? Maak er wat meer werk van, behalve al je gedachten uit te poepen in de vorm van een topic.
Ik open helemaal niet zoveel topics Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Kun je een keer ophouden met je onzin? We kennen je mening, je topic-/postdiarree enzo, genoeg weer.
De TT staat ook weer vol fouten trouwens, dat neemt niemand serieus.
Als ik dit nog eens lees word ik nog kwader. Ik heb GVD meer gedaan voor sport op Fok dan jijquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Kun je een keer ophouden met je onzin? We kennen je mening, je topic-/postdiarree enzo, genoeg weer.
De TT staat ook weer vol fouten trouwens, dat neemt niemand serieus.
Helaas is hij niet om te lachen. Riagg-klantje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
Javier Guzman vanavond op NED-1
Kun je nog lachen tussen het azijndrinken.
Oh we gaan schelden als we geen woorden meer kunnen vinden om te discussiëren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas is hij niet om te lachen. Riagg-klantje.
Haha, het ging over Javier Guzman in dit geval (letterlijk), excuses voor de verwarring.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh we gaan schelden als we geen woorden meer kunnen vinden om te discussiëren.
Valt me nog mee dat je me geen mongool noemt.
Toch knap dan van een RIAGG klantje om op prime time op zaterdag op TV te komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, het ging over Javier Guzman in dit geval (letterlijk), excuses voor de verwarring.
Ach, ik weet niet of je gisteren op prime time Ned. 1 aan had?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch knap dan van een RIAGG klantje om op prime time op zaterdag op TV te komen.
De Fok!-variant van Ducrot en Dijkstraquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:42 schreef knep het volgende:
Het blijft wel vermakelijk die clashes tussen Ambrosius en tong.
Ja ze blijven leuk. En het leukste is nog wel dat ik met geen van beide eens benquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:42 schreef knep het volgende:
Die associatie zullen ze kunnen waarderenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Fok!-variant van Ducrot en Dijkstra
Dat gaat nog een hele discussie worden wie wie mag/moet zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:51 schreef knep het volgende:
[..]
Die associatie zullen ze kunnen waarderen.
Daar openen ze maar een topic overquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele discussie worden wie wie mag/moet zijn.
Als er dan maar niet meteen een slotje opkomtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar openen ze maar een topic over
Dat hangt er van af wie 't opent, denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er dan maar niet meteen een slotje opkomt
Ik open daar topics over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet of je gisteren op prime time Ned. 1 aan had?
Jannes, Nick en Simon, Jan Smit, zegt dus weinig.
Tongquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:42 schreef knep het volgende:
Dat wordt hier dan toch een 90 % schaats forum. Wel een leuk idee.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:12 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb een vraagje.. Zijn er mensen hier met verstand over wintersporten? Het zou tof zijn als er een subforum komt voor wintersporten met een fijne OP met allemaal info over bestemmingen, kleding etc.
Er is al een schaatssubforum. Dat kan natuurlijk best uitgebreid worden tot wintersporten algemeen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt hier dan toch een 90 % schaats forum. Wel een leuk idee.
Maar het lijkt me dat we straks wel een Olympysche winterspelen forum krijgen.
Kan aan mij liggen, maar ik word uitgemaakt voor sukkel (niet alleen door Tong), terwijl ik vandaag dus helemaal niks van Tong heb gezegd/gesloten ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:18 schreef Falco het volgende:
Oke, Tong kan nogal aanwezig zijn, maar is niet van dien aard vervelend dat hij continu op de hielen hoeft gezeten te worden door Ambrosius. De meeste mensen kunnen Tong tot zekere hoogte waarderen, echter schept Ambrosius het genoegen d'rin telkens op hem te reageren en hem af te zeiken. Het is niet alleen Tong die slachtoffer van deze mod is, die zgn. 'dommigheid' van users absoluut niet kan verdragen en daar vaak een cynische kutpost tegenoverzet. Kan die jongen niet even een afkoelperiode krijgen ofzo?
Niet zo zeuren, hij is alleen maar lid van de spelling-Gestapo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:18 schreef Falco het volgende:
Oke, Tong kan nogal aanwezig zijn, maar is niet van dien aard vervelend dat hij continu op de hielen hoeft gezeten te worden door Ambrosius. De meeste mensen kunnen Tong tot zekere hoogte waarderen, echter schept Ambrosius het genoegen d'rin telkens op hem te reageren en hem af te zeiken. Het is niet alleen Tong die slachtoffer van deze mod is, die zgn. 'dommigheid' van users absoluut niet kan verdragen en daar vaak een cynische kutpost tegenoverzet. Kan die jongen niet even een afkoelperiode krijgen ofzo?
Het gaat natuurlijk niet alleen maar over vandaag he. En je weet (zeker als mod) wel iets af van actie = reactie, of niet soms?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik word uitgemaakt voor sukkel (niet alleen door Tong), terwijl ik vandaag dus helemaal niks van Tong heb gezegd/gesloten ofzo
Jammer voor je, maar ik handel gewoon hetzelfde tegenover iedereen. Dat tong toevallig vaak tegen de 'regels/policy' ingaat, dan gaat het opvallen ja. Het feit dat ik dagelijks door hem wordt uitgemaakt voor kutmod/sukkel/vul maar in, helpt daar niet bij mee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen maar over vandaag he. En je weet (zeker als mod) wel iets af van actie = reactie, of niet soms?
Nee JIJ vindt dat ik vaak tegen de policy inga.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar ik handel gewoon hetzelfde tegenover iedereen. Dat tong toevallig vaak tegen de 'regels/policy' ingaat, dan gaat het opvallen ja. Het feit dat ik dagelijks door hem wordt uitgemaakt voor kutmod/sukkel/vul maar in, helpt daar niet bij mee.
Ik luisterquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je hoeft niet om elke zin te enteren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |