quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:25 schreef wimderon het volgende:
Wanneer gaat TDF open?
Volgens mij vorige keer pas een week vantevoren, zou wat mij betreft (een stuk) eerder mogen (zo snel mogelijk eigenlijk)
en even een andere naam geven 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix De andere Grand Prix topics van die ik open hebben de zelfde type naam.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
Kan deze even een schopje krijgen naar AMS? Türkiye Grand Prix
Alvast bedankt
Als ik jou niet had en beide ogen zag ik niks meerquote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef borisz het volgende:
Die is er alCricket: Twenty20 WorldCup in Engeland
Had je dat niet kunnen bedenken voordat je het topic met die TT opende?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:28 schreef HuHu het volgende:
Ja natuurlijk... een internationaal evenement met Nederlandse kampioenen gaan we verstoppen in een topic over iemand die een vereniging zoekt. Kieper dan alles in één topic. Iets als Cricket: Twenty20 WorldCup in Engeland heeft ook een eigen topic. Ik zie niet in waarom dat voor het EK Badminton niet zo kan zijn?
Verander dan de TT maar in: Rachel van Cutsen zegeviert op EK Badminton, als die je niet aanstond.
Wat heeft voetbal hier mee te maken?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:36 schreef HuHu het volgende:
Ow boehoe... heb ik een teer voetbalhartje geraakt?
Er zijn meer sporten waar doping wordt gebruikt dan alleen bij wielrennen, het is een algemeen dopingtopic. Het staat zo goed dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:33 schreef MarijeH het volgende:
Moderators,
Moet dit topic niet verplaatst worden naar het wielrennen filter. Volgens mij staat hij niet in het wielrennen filter.
Alvast bedankt.
Hij krijgt nog 1 dag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef dndiek het volgende:
Moet TheGeneral niet onderhand een Ordina Open-topic gaan openen?
Vooruit dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |