Aangezien het een typische golf + bestuurder was, waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef jslavenburg het volgende:
Weet je wel of die auto van hem was?
Daarom schrijf ik altijd Turruk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zodat de echte zich niet aangesproken voelen, en ik veilig kan slapen.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef The_Dean het volgende:
Belgen zijn sowieso mongole bestuurders.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef The_Dean het volgende:
Nederlanders zijn sowieso mongole bestuurders.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef The_Dean het volgende:
Brabanders zijn sowieso mongole bestuurders.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Aangezien het een typische golf + bestuurder was, waarschijnlijk wel.
Jij vindt jezelf wel een goede, maar misschien ben je voor een ander ook net als TS' golfrijder..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Ik word altijd klemgereden en krijg geen centimeter ruimte met mijn Golf omdat het een 'paupermerk' is.
De goeden moeten weer lijden onder de slechten hoor.
ow, jij bent er zo eentjequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gelukkig was er een gast met een dikke Range Rover die hem blokkeerde en daardoor 10km lang hem tegen heeft kunnen houden, mijn held. Overigens reed hij uiteindelijk niets sneller dan ik, aangezien ik hem steeds weer tegenkwam
.
Ik zat niet in die Range Roverquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
ow, jij bent er zo eentje
altijd bezig met anderen op de weg, hoe kan ik dat gaatje dichtrijden? ojee? een snelle jelle op de linkerbaan? laat ik dan maar even met de max snelheid mijn voorganger inhalen
ow hij gaat rechts inhalen? nou dan ga ik ook weer opzij hoor
leef en laat leven!
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:16 schreef Marurk het volgende:
Was dat zoeen in zo'n nieuwe, zwarte Golf (zesde serie)?
Die heb ik ook gezien!!1!![]()
![]()
Of Boussoufa in z'n Belgische autoquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die speelt aan de andere kant van de Noordzee.
Ik vroeg me ook al af hoe die gast aan zo'n auto kwam.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Hij was iig zwart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |