Omdat de winstmarge dan gewoon omhoog gaat dus dat voor de prijs niets gaat uitmaken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
En dan nog een vraag: als de overheid het oh-zo belangrijk vind dat iedereen zich goed insmeert, waarom dan niet de BTW op dit soort producten omlaag!?
Ja, echte mannen hebben huidkankerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Mannen die zich insmeren![]()
Ben jij nou een echte kerel?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Don't hate me cause I'm beautiful!quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Ja idd, echte mannen gaan op hun 30e dood aan huidkanker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Van een beetje zon krijg je echt geen kanker hoor, is juist goed voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, echte mannen hebben huidkanker
Rosbief bak ik ook niet zonder olie of boter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Jij smeert je zeker ook in aan je reactie te zien?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, echte mannen gaan op hun 30e dood aan huidkanker.
In Duitsland is het goedkoper, zoals bijna alles goedkoper is. Maar als je hetzelfde merk neemt, verschilt het niet bijster veel over het algemeen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben volgende week heel misschien even in Duitsland. Is de zonnebrandolie daar wel normaal geprijsd!?
1 dag niet smeren = dood.quote:
Zegt de hoofdmongool van Fokquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel mongolen bij elkaar.
Zet het in je ondertitel, dan kunnen je onderdanen zich aan je onderwerpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Daar deed ik het allemaal voor. Hoofdmongool van Fok is wel een mooie titel.
Of je gaat gewoon af en toe de zon in, ipv in de zomer als het super warm is zonder in te smeren de zon in te duiken. Krijg je echt geen huidkanker hoor, en insmeren is niet nodigquote:
Nee, écht? Wat gek! Ik dacht dat ieder flesje Kruidvat Huismerk een andere prijs had. Stom van me om dat te denken zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik had 3 weken precies hetzelfde
Ook bij de kruidvat en ook met het huismerk
Ik loop iedere dag een uur buiten voor mijn plezier, bovenop het noodzakelijke. Maarja, een lichte huid he.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of je gaat gewoon af en toe de zon in,
Die huidkanker is wel je stokpaardje he? Ik wil gewoon niet verbranden, droeftoeter. Dat is heel wat anders.quote:ipv in de zomer als het super warm is zonder in te smeren de zon in te duiken. Krijg je echt geen huidkanker hoor, en insmeren is niet nodig
We hebben een rooie!quote:
Misschien ben je toch niet zo'n grote mongool als ik dacht.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien ben je toch niet zo'n grote mongool als ik dacht.
Whehe dat duurde langquote:
Echte mannen smeren zich in met WD-40.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef zoalshetis het volgende:
echte mannen smeren zich in met kutsap van tenminste vier verschillende vrouwen.
én kutsap.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echte mannen smeren zich in met WD-40.
Je hebt je haar geverfd? Daar heeft je tere huidje weinig aan.quote:
Die zag ik ook aankomenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:57 schreef Pek het volgende:
Je hebt je haar geverfd?
Dat klopt, en daarom smeer ik me in.quote:Daar heeft je tere huidje weinig aan.
Er zijn ook mensen die gewoon wat willen doen, en niet iedere keer gaan janken als het 30+ graden is, en dan de schaduw in duiken. Dan is het wel handig dat je je insmeert tegen verbranden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon af en toe de zon in, ipv in de zomer als het super warm is zonder in te smeren de zon in te duiken. Krijg je echt geen huidkanker hoor, en insmeren is niet nodig
Vage shit, ouwe! Of bedoel je grijsquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
Maar nee, het is de afgelopen jaren gewoon veranderd naar blond
Nee Sjaak, het gewoon echt van lichtrood naar blond gegaan. Vroeger was het al zo dat ik in de zomer meer blond was dan rood en in de winter gewoon rood.quote:
Voor 9 euro kun je aardig wat zakken M&M's kopen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef Underdoggy het volgende:
het is 9 euro!? waar heb je het over ?!?!!?
Ik ben gewoon een blonde blanke kaaskop zonder pigment.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je bent ASIAN maar je hebt wel zonnebrand nodig bij deze temperaturen?
Dan volgende week in DL nog maar even kijken, en wellicht daar flink inslaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
In Duitsland is het goedkoper, zoals bijna alles goedkoper is. Maar als je hetzelfde merk neemt, verschilt het niet bijster veel over het algemeen.
wat is er dan aziatisch aan je? je piemeltje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben gewoon een blonde blanke kaaskop zonder pigment.
Is dat nou alleen maar hetgeen wat je interesseert?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er dan aziatisch aan je? je piemeltje?
hoezo? denk je dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef duckes het volgende:
[..]
Is dat nou alleen maar hetgeen wat je interesseert?
Mijn nickname.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er dan aziatisch aan je? je piemeltje?
én avatar. zijn we daar ook weer uit.quote:
Zonde van het bier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |