quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
Baloe is met het vrouwtje bij het baasje in Den Helder voor een maandje.
Baloe vindt het HEERLIJK ;
http://xs538.xs.to/xs538/09165/baloe2532.jpeg
[/img]
Lekker elke dag naar de duinen
game onquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
baloe ziet er altijd zo gelukkig uit op foto's![]()
( komt miss ook omdat ie soort van grijnst)
ik kan daar zo versteld van staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:30 schreef Qwea het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat Baloe hier ook gelukkig isEen mega grasveld achter de flat, duinen dichtbij, strand dichtbij, hele dag spelen, slapen, eten, drinken en op het balkon liggen.
En veel met het vrouwtje knuffelen. En als het baasje thuis komt wordt hij helemaal verwend. Koekjes, urenlang spelen, knuffels, wandelingen![]()
Hij droomt nuonder de eet kamer tafel
flapdrol. Hij snurkt echt keihard
Ja echt niet normaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan daar zo versteld van staan
hoe hard ze kunnen snurken
mijn vriend noemt schoonouderhond ook nog steeds puppyquote:
droomt baloe ook zoveel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt niet normaalHet gaat echt zo van "GRRRRRRRRRRMMMMMM GRRRRRRRRRMMMMMM GRRRRRRRRRRRM"
Ik noem ze allemaal baby. Die van mij blijven eeuwig pup hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vriend noemt schoonouderhond ook nog steeds puppydie is nu twee en bijna 50 kg
Hier bij mijn vriend wel. Thuis nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
droomt baloe ook zoveel?
ronja naast dat snurken ook nog eens! Met een hoop kabaal erbij natuurlijk
da's dan ook weer net niet de bedoeling, dat je er zelf wakker van wordtquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier bij mijn vriend wel. Thuis nooit.
Regelmatig is het piepsnurken hier. Afgelopen Zaterdag zelfs zo hard 's nachts, dat ik er wakker van werd
ik vraag me dan altijd af wat ze meemaken in hun dromenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan ook weer net niet de bedoeling, dat je er zelf wakker van wordt
ter ilustratiequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vriend noemt schoonouderhond ook nog steeds puppydie is nu twee en bijna 50 kg
ik ook!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vraag me dan altijd af wat ze meemaken in hun dromen
zit ik ook altijd op te wachten maar dat heeft ze nog niet gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Het leukste is als ze er dan ook nog heel hard bij liggen te rennen met die pootjes
doet mij denken aan een kruising kooikerhondje met iets grotersquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef Bonger1911 het volgende:
[ afbeelding ]
20 hondenbrokken voor degene die kan raden welke rassen de ouders zijnOp straat zeggen ze allemaal "Ooh wat een lieve hond, is het een border collie?"
even een praktische vraag, hier de plannen om van de zomer naar tsjechie te gaan met ronja natuurlijk! is het daar te doen met honden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:22 schreef Maes het volgende:
Even tvp met foto van Bobbie. Afgelopen weekend zijn we in Tsjechie geweest en zondag naar Praag.
We hebben veel gelopen en daar word je moe van.
[ afbeelding ]
Ja, soms zit ik beneden en dan ineens "Huh, wat hoor ik nu?" Schijnt Charlie te snurkenquote:
Wij nemen Bob altijd mee. Het is wel zo dat ze in het openbaar vervoer verwachten dat je hond een muilkorf draagt. Ik heb voor de vorm eentje voor Bob gekocht maar ze heeft em nog nooit gedragen. Honden zijn overal welkom in Tsjechie, ook in restaurants.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
even een praktische vraag, hier de plannen om van de zomer naar tsjechie te gaan met ronja natuurlijk! is het daar te doen met honden?
oke dank je wel,quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij nemen Bob altijd mee. Het is wel zo dat ze in het openbaar vervoer verwachten dat je hond een muilkorf draagt. Ik heb voor de vorm eentje voor Bob gekocht maar ze heeft em nog nooit gedragen. Honden zijn overal welkom in Tsjechie, ook in restaurants.
Mijn schoonzus en zwager hebben een huis daar dus ik weet niet hoe het is in hotels bijvoorbeeld.
ha ha dat kan ik dus nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn honden snurken ook hoor
Als je beetje moe bent en ze liggen naast je op de bank val je er bijna zelf bij in slaap
same herequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat kan ik dus niet
naast iemand slapen die snurkt, zowel bijals ronja niet
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]jup. Het is heerlijk weer. En Baloe heeft er zin in !
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef Guess. het volgende:
Leuke kaartjes Oh-Oh,alleen Frits staat er in 2007 wel erg kinky op![]()
Gijs is afgelopen woensdag naar de trimmer geweest.Joost moest hierdoor een uurtje alleen blijven,dat doen we dus ook niet meer,hij was helemaal in paniek.Hij had gekotst en liep in paniek Gijs te zoeken,zo zielig hij snapte er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben nu de teckel van m'n zus twee weken te logeren. Ze is alleen heel verdrietig want ze mist haar kat. (Die ergens anders logeert).
Wat een mooi koppie heeft zequote:
ha! dat heb ik 1x gedaan met dat touw bij baloe. Hij trok zo hard dat ik dacht dat hij mn tanden eruit zou trekken!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef draculettetje het volgende:
ronja was van de week 1 jaar bij ons, even het verschil
vorig jaar bij dag van aankomst
[ afbeelding ]
en van de week bijdezelfde meneer
[ afbeelding ]
Hoe de neuk scheer of knip je een hond zn voetzooltjes? Het is hier echt altijd herriequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Dat doe ik bij Karel ook altijd, alles kort daar. Wel zo fris, ik doe dat gewoon met de tondeuse, net als zijn voetzooltjes.
Billy is veel werk ja.
Gelukkig is Chico echt amper werk.
wordt hier ook met zn 2'en gedaanquote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe de neuk scheer of knip je een hond zn voetzooltjes? Het is hier echt altijd herriehij trekt zn poten elke keer weg
Welk voer gaf je? En wat zat erin? Ik gaf baloe specific zalm en rijst. 15 kg 85 euro.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
ondanks het toze vind ik het gijs wel staan hoor!
en zei de DA dan nog wat over chico?
na 8 weken goed te hebben gereageerd op super duur hyperallergenec voer mocht ronja van de week over naar "normaler" voedsel, ze begint wel weer vieze ogen te krijgen maar nog geen plekjes we wachten nog maar even af
om haar nou voor altijd een zak van 80,- per 10 kilo te geven, maar ja als ze het nodig heeft
Het kan zijn dat bv in royal canin een ander e nr zit dan in de hills, en dat ze daar net voor allergisch is. Het hoeft maar echt een hele kleine verandering te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:25 schreef draculettetje het volgende:
na het hyperallergenic voer van royal canin te hebben gehad, waarna ze na 3 weken weer bultjes en plekjes had kregen we hyperallergenic van Hills
ook vrij snel waren hier de plekjes en bultjes weg en nu dus nog steeds niet terug, vandaar dat we in overleg met de DA afgaan van de hyperallergenic,
wat wij vanuit de pakken begrepen zat in beide merken praktisch hetzelfde dus hoe dat dan precies zit?
en nee ondanks dat we dat graag eigenlijk wel willen weten weet ik dus niet waar ze nou allergisch voor is
wat houdt dat in een elliminatie dieet? per voedingsstof kijken hoe ze er op reageert?
twijfel nog of ik mn schoonmoeder erop los laat met haar spiertesten (ben even de naam kwijt)
ik ben benieuwd. Keep me posted!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:54 schreef draculettetje het volgende:
dus eigenlijk wat we al doen, naast dit voer krijgt ze op het moment niks
we hadden de keus of nu produkten toevoegen of eerst nog eens op ander merk
voor laatste gekozen, blijft dit goed gaan gaan we dan weer toevoegen
dank voor de uitleg
ha ha ja da's waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. Keep me posted!
En geen dank hoor, erg graag gedaanmocht je in de toekomst meer willen/moeten weten, je weet mn PM te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag hebben we het al met de kinderen in Ouwehands dierenpark in Rhenen gevierd.
Vooral de ijsberen waren interessant:,
Maar ook in het berenbos waren er genoeg om in de gaten te houden:,
.
Vanaf de loopbrug heb je een prima uitzicht op het berenbos:
Groot hé... die giraffen:
Er was al vaker een DSL geweest en die liet een duidelijke boodschap achter:
Al die beestjes kijken is best vermoeiend... eindelijk mag ik ook een terrasje pikken in Ravot Apia:
Vorig jaar lagen ze nog lekker met z'n allen bij mama:
En nu is ze al een echte grote jachthond aan het worden:
Vanochtend lekkere stukjes gekookte kip en rijst door de brokken, vanavond een haffeltje couscous en een nieuwe dummy gehaald bij de hondenschool, want deze was ze alweer ontgroeid. Bij de jachttraining van vanavond is ze over water geweest EN bracht ze voor het eerst de dummy ook weer mee terug. Ook alle andere apporten gingen wel goed en qua appèl had ze vandaag ook een goede dag. Nu ligt ze uitgeteld op d'r kussen op te drogen... en droomt ze zo te horen van een leuke verjaardag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 08-05-2009 17:20:26 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Dit jaar ga ik met andere mensen, we hebben ons broertjesweekend al gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef draculettetje het volgende:
sjeekie wat een mooie foto's! Gefelicteerd en wat goed dat ze d'r dummy ook mee heeft terug genomen!
ik wil ook wel eens met ronja naar ouwehands!
oh-oh wat leuk weer een broertjes dag in het vooruitzicht!
Lijkt me ook wel spannend zo'n test!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Volgend weekend pas. Dit weekend wel lang weekend, want dindag moet Chico voor zijn ECVO test , voor zijn ogen, voor die dekking. Ik vind het dood eng.
dus eigenlijk wordt het ook een soort van check up voor jezelf?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft namelijk wel al ouderdomsstaar, maar dat mag ook wel op zijn leeftijd, en dat is niet erfelijk, dus dat maakt niks uit. Als het goed is kunnen ze dat onderscheiden en kunnen ze wel zien of hij andere erfelijke afwijkingen heeft.
Ik hoop dat ze nog genoeg kunnen zien om hem CLEAR te verklaren zodat ie nog eens papa kan worden.
Wat een leuk kleuterklasjequote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef Meaghan het volgende:
De kinders van Luna zijn alweer 5 weken oud en het zijn me een stel donderstenen bij elkaar
Morgen komt ook al de chipper langs. Het gaat allemaal zo snel nu, voor je het weet worden ze opgehaald door hun baasjesMaar voorlopig heb ik ze nog lekker bij me en geniet ik van die kroelende puppylijfjes en brutale puppystreken
![]()
[ afbeelding ]
Ze begint het nu zo af en toe wel een beetje zat te worden, al die druktemakers om haar heen. En die venijnige puppytandjes aan je tepels is natuurlijk ook geen pretjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een leuk kleuterklasjeLuna nog steeds een goeie moeder?
Wat lieieieief,allemaqal achter mama aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:44 schreef DanseMacabre het volgende:
En nog een filmpje van ons hondje.
Zondag gaan we haar ophalen. Spannend.
Meaghan, ik kan jouw pupfoto niet zien.
denk dat ze daarom d'r tong maar uitsteektquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Zwarte honden zijn vaak zooo moeilijk te kieken he.
Vooral met Flits is het bijna geen doen.
ha ha het was me niet opgevallen, maar nu je het zegt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:b Ik schreef Flits met een hoofdletter.
Frits noemen we meestal Flits of Frips, dus dat is automatische.
Karel en Chico krijg ik ook moeilijk op de foto, vooral binnen, en met Flits al helemaal niet.
ik hoop dat het weer een beetje mee zit!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:05 schreef oh-oh het volgende:![]()
Ik hoop dit weekend heeeeeeeeel veel leuke foto's te maken in Noordwijk.
Vanavond inpakken en morgen vroeg op pad
dat lijkt me ook wel koudquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar op het strand vind ik slippers en een halflange broek hoe dan ook wel lekker.
Maar dan moet ik ook weer een lange broek en dichte schoenen mee want het hele weekend op mn birckenstocks is volgens mij veel te koud
Die 1e foto,wat liefquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:18 schreef draculettetje het volgende:
het weekend bij mn zus geweest en haarheeft de volgende foto's gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaaaa,kan je nog wel slapen?quote:
Ik ben normaal echt een langslaper, maar nu al wakker met kriebels.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whaaaa,kan je nog wel slapen?
Ik was helemaal hyper toen we Joost gingen halen,stond om 7.00 al klaar om te gaan!
Veel plezier morgen maar dat komt vast helemaal goed
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze eet planten en ze plast binnen enzo.
Maar dat is pup. Verder is ze gewoon heel lief.
Yep, weer een korthaar als het goed is een echt half broertje van Beau foto's staan nog op de camera die plaats ik van de week wel evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:11 schreef Guess. het volgende:
Hey Bubseltje,krijgen jullie er nog een teckeltje bij? Wat leukWeer een korthaar?
Heb je nog nieuwe foto's,ben wel nieuwasgierig hoe ie er nu uit ziet?!
ik zit bij kruithof, ze heeft uitgerekend dat die week al eigenlijk een weekje te laat is, dat kan niet anders omdat ze anders op vakantie isquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Guess. het volgende:
draculettetje,kun je het dan niet een weekje verzetten? Ik zou dat zelf ook helemaal niet fijn vinden?
Bij welke dierenarts ga je eigenlijk?Wij zitten bij Mheenpark.
Sinds een paar weken hebben we een nieuwe auto (nou ja bus) en Joost die altijd zo heel erg wagenziek is is spontaan genezen,geen gekwijl,gekots en gejank meer,ben er zo blij meeVoor hem natuurlijk maar ook voor mezelf (kots ruimen is nou niet mijn hobby).
kan ie last hebben van het warme weer?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Onze andere hond chess is van slag![]()
Heeft geen zin om te spelen en heeft gister en vandaag zn bak ook niet leeg gegeten terwijl het normaal zn schrokop is.
Ik denk dat hij Josha mist want zo warm was het de afgelopen dagen nou ook weer niet. en 's avonds at hij echt altijd zn bak leeg en stond hij die van josha nog uit te likken.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ie last hebben van het warme weer?
had je post hierboven niet gezienquote:Op zondag 31 mei 2009 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Josha mist want zo warm was het de afgelopen dagen nou ook weer niet. en 's avonds at hij echt altijd zn bak leeg en stond hij die van josha nog uit te likken.
clickertraining. Maar waarom is het moeilijk om hem uit te laten voor het slapen gaan? Wij wonen ook op 2 hoog. Kwartier voordat we gaan slapen doen we Baloe ff buiten. Plasje doen, ff snuffelen en weer naar binnen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef Riann het volgende:
Ik heb een pup van ruim 17 weken. Ik woon sins vrijdagavond op mezelf in een appartement op de 2e verdieping. Nu woonde ik hiervoor bij mijn ouders en ik heb hem vanaf de 7 weken. Daar deed hij zijn behoefte altijd achter buiten. hij was al redelijk zindelijk op af en toe een ongelukje de laatste week. Hij deed zijn behoefte ook nergens anders. Maar omdat ik op 2 hoog zit is het moeilijk om hem even buiten te laten voor het slapen gaan en 's morgens als ik hem uit de bench haal. Nu wil ik hem leren om zijn behoefte in een bak te laten doen met een krant erin. Hebben jullie tips om dit hem nu aan te leren. Hij is namelijk ook moeilijk te betrappen op plassen.
tja, een hond moet je nou eenmaal uitlaten... aanleren om hem binnen te laten poepen maakt hem verre van zindelijk ( en het is nog goor ook)quote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef Riann het volgende:
Ik heb een pup van ruim 17 weken. Ik woon sins vrijdagavond op mezelf in een appartement op de 2e verdieping. Nu woonde ik hiervoor bij mijn ouders en ik heb hem vanaf de 7 weken. Daar deed hij zijn behoefte altijd achter buiten. hij was al redelijk zindelijk op af en toe een ongelukje de laatste week. Hij deed zijn behoefte ook nergens anders. Maar omdat ik op 2 hoog zit is het moeilijk om hem even buiten te laten voor het slapen gaan en 's morgens als ik hem uit de bench haal. Nu wil ik hem leren om zijn behoefte in een bak te laten doen met een krant erin. Hebben jullie tips om dit hem nu aan te leren. Hij is namelijk ook moeilijk te betrappen op plassen.
Hij doet het sowieso hier buiten niet. Hij doet het dus nergens alleen bij ons thuis achter. (hij heeft vandaag al binnen geplast en gepoept) Ik vind het sowieso makkelijk als hij het op een vaste plaats doet. Ik hou er ook niet van om laat in het donker nog alleen met een klein hondje naar buiten te gaan ik woon midden in het dorp. En ik vind het ook gewoon makkelijk om smorgens rustig eerst te gaan ontbijten en hem eten te geven en dan pas rustig op mijn gemak een rondje met hem te gaan lopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Qwea het volgenqde:
[..]
clickertraining. Maar waarom is het moeilijk om hem uit te laten voor het slapen gaan? Wij wonen ook op 2 hoog. Kwartier voordat we gaan slapen doen we Baloe ff buiten. Plasje doen, ff snuffelen en weer naar binnen.
Uitlaten zal ik ook zeker doen 3 keer per dag. En het is dan toch een soort wc als hij daar op gepoept heeft of geplast dan ruim je dat op. Buiten moet je ook opruimen als hij gepoept heeft dus ik zie geen verschil. En waarom maakt dat hem verre van zindelijk. Ik doe puppycursus en die vond het namelijk een heel goed idee om dat zo te doen als je 2 hoog zit. Ik heb alleen nog niet gevraagd om tips ik besef nu wel dat het nog erg moeilijk gaat worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, een hond moet je nou eenmaal uitlaten... aanleren om hem binnen te laten poepen maakt hem verre van zindelijk ( en het is nog goor ook)
yup moet eerst zijn gewoonte doorbreken van het achter in de tuin doen bij mijn ouders ivm mijn spierziekte is dat gewoon de beste oplossing ik kan ook maar kleine wandelingentjes maken van 10/15 min. En als ik een slechte dag heb en dus erg veel opstart problemen heb moet ik niet meteen met hem naar buiten als ik rond half 8 wakker word maar kan ik alles wat op me gemak doen en dat ik om half 11/11 uur een klein wandelingentje met hem maak. Misschien dat jullie dan mijn situatie wat beter begrijpen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Lau. het volgende:
@Riann:
Ik woon op de derde verdieping, zonder lift, en moet ook gewoon elke ochtend als ik net wakker ben met mn hondje naar buiten hoor. En elke avond in het pikke donker, in mijn eentje, ook met een klein hondje, in een stad, in een niet zo super geweldige buurt... Dat hij het nergens anders wil doen vind ik grote onzin, dat is een kwestie van aanleren. Gewoon net zo lang buiten blijven tot ie wat doet, en dan belonen, dan leert ie het vanzelf aan... Hoort nou eenmaal bij het puppy-zijn, ik heb soms ook wel een uur met mijn hondje buiten gestaan in de stromende regen, maar ze poept en plast nu netjes op het gras, en nooit in huis!
Maar goed, dit is mijn mening uiteraard. Als jij liever wil dat ie de rest van zn leven in huis in een bak blijft poepen en plassen, dan is dat jouw keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |