Sp!tsquote:Doktoren stonden versteld toen ze in het noorden van India een 26-jarige baby aantroffen. Jerly Lyngdoh zit gevangen in het lichaam van een 2-jarig kind…
Het medisch wonder woont met zijn ouders op een boerderij in Meghalaya en hij ziet er met zijn lengte van 80 centimeter uit als elke andere baby. Opmerkelijk zijn echter zijn tanden, die wel volgroeid zijn, weet The Sun.
Voorkomen
"Jerly's kinderlijke voorkomen is zeer bijzonder. De enige overeenkomst die hij heeft met volwassenen is zijn gebit. Hij is een zeldzaamheid", aldus een kinderarts. De 'baby' lijdt vermoedelijk aan een hormonale ziekte waardoor zijn lichaam nooit is gaan groeien
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef Chai het volgende:
Is hij geestelijk ook nog een baby?
Omdat wij doorgaans voor alles naar een dokter kunnen i.p.v. 26 jaar zwanger rond te blijven lopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef snowgoon het volgende:
Waarom zijn dat soort wonderen toch altijd in India?
Als ze daar al 26 jaar mee rondloopt zal ze wel blij zijn dat ze dat kan uitpoepen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
zou wel wat zijn zeg, dat je als vrouw een 80 cm lang baby uitpoept met volwassen tanden.
lees het bericht nou nog eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat wij doorgaans voor alles naar een dokter kunnen i.p.v. 26 jaar zwanger rond te blijven lopen.
Je hebt gelijk. Ik was even in verwarring. Dacht dat het zo geboren zou zijn.quote:
Vroeg ik me ook af, ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef snowgoon het volgende:
1 miljard inwoners.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef snowgoon het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 miljard inwoners.
Dus de kans is groter dan in Luxemburg
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 miljard inwoners.
Dus de kans is groter dan in Luxenburg
Grof zeer grof, maar moest toch glimlachenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Scaurus het volgende:
Ideaal voor pedofielen. Strak doch legaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |