Ik heb me toch een koppijn, niet te zuinig.quote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind drank altijd zo gemeen. Gister voel ik me de hele avond prima en ineens...
A reason why?quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Houniet het volgende:
Ik heb 11 uur geslapen en geen drank gehad gister. En nog ben ik lam.
Hahaha, döner, ik eet dat dus nooit meer na het stappen. Je kamer meurt 2 dagen naar die troep en aangezien die gasten van onze groep het niet kunnen laten om die hele fles knoflook in elkaars broodje leeg te spuiten, is dat ook geen echte aanraderquote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n muffige nasmaak in m'n mond van bier en durum doner met sambal en knoflooksaus
Echt geen idee.quote:
Gadverquote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n muffige nasmaak in m'n mond van bier en durum doner met sambal en knoflooksaus
Kan het nog lulligerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kan het nog lulliger![]()
9 van de 10 keren valt zo'n bal naast of voor de keeper, uitgerekend in de kampioenswedstrijd gaat hij erin.
edit: Als Swerts zich niet voor de bal werpt, is het geeneens een goal volgens mij![]()
Dat maakt het toch alleen maar mooierquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kan het nog lulliger![]()
9 van de 10 keren valt zo'n bal naast of voor de keeper, uitgerekend in de kampioenswedstrijd gaat hij erin.
edit: Als Swerts zich niet voor de bal werpt, is het geeneens een goal volgens mij![]()
Ik ga de nasi zo maar eens pakken, en chrashen op de bank. Ben nog net zo gaar.quote:
Volgens mij was je liever blijven slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |