Triestquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:35 schreef Breach het volgende:
sexverslaaf en aantrekkelijkheid betekent niet met iedereen.!
Depeche Mode zijn gewoon bazenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klinkt toch wel lekker hoor.
Ik geniet er meestal van als ze gewoon stil zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klinkt toch wel lekker hoor.
Ga lekker K3 luisterenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik geniet er meestal van als ze gewoon stil zijn.
Of Michael Jackson, hiiiii hiiiiiquote:
Wat is er nu weer mis met de muziek van Michael Jackson?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met de muziek van Michael Jackson?
Laat ze maar, Alf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met de muziek van Michael Jackson?
Is dat echt RM?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg geld per interview wat ik plaats in VBL en ik mag meestal iets leuks uitzoeken bij de sponsor als ik een quiz organiseer. Veel is het niet, maar toch wel leuk natuurlijk.
Hehe, heb je opties?quote:
Waarom zou ik liegen? Wat heb ik er zelf aan om die dingen te organiseren?quote:
Ho ho ho, wat een waar volksfeest!quote:Alkmaar bereidt zich feestend voor op wedstrijd
ALKMAAR - Alkmaar bereidt zich al feestend voor op de kampioenswedstrijd van AZ zaterdagavond.
Op het Waagplein in het centrum van de stad hebben zich inmiddels ruim driehonderd mensen verzameld. De stemming zit er goed in en volgens de politie is het rustig.
Niet alleen veel voetbalsupporters trokken naar de stad, ook veel pers reisde naar Alkmaar om het feest te verslaan. AZ speelt om 20.45 uur tegen Vitesse.
Alle supporters hebben zich verzameld, respect.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ho ho ho, wat een waar volksfeest!300!
Ik vermoed dat de DnSB'ers uit Amsterdam nog onderweg zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alle supporters hebben zich verzameld, respect.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ho ho ho, wat een waar volksfeest!300!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |