Ik meende dat echte gitaristen over basversterkers speeldenquote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, ik koop ook heus geen Dean om jou hoor.![]()
Maar echte gitaristen hebben alle merken wel eens geprobeerd eh.
quote:Op zondag 19 april 2009 09:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik meende dat echte gitaristen over basversterkers speelden
Oh dan ben ik wel een echte gitarist.quote:Op zondag 19 april 2009 09:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik meende dat echte gitaristen over basversterkers speelden
Nja, je kan sowieso beter gitaren dan mij.quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel een echte gitarist..
Nah, ik kan gewoon goed doen alsof.quote:Op zondag 19 april 2009 11:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, je kan sowieso beter gitaren dan mij.
goude hardwarequote:Op zondag 19 april 2009 06:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij dat bankje maar
Slayer sleejerquote:Op zondag 19 april 2009 13:43 schreef Jorikjet het volgende:
gisteren in de oefenruimte tegen de drummer 'speel eens wat sneller, anders moet ik zo langzaam spelen'
Er is maar 1 echte uber Pimpquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef Jorikjet het volgende:
ik wil echt nog een keer als ik geld te veel heb (nooit dus) een all gold les paul met gouden hardware. ultiem pimp!
ik vind goude hardware echt helemaal niksquote:Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die Gibson knopjes zien er wel sexy uit.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef Jorikjet het volgende:
ik wil echt nog een keer als ik geld te veel heb (nooit dus) een all gold les paul met gouden hardware. ultiem pimp!
Bootsyquote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte uber Pimp![]()
[ afbeelding ]
Goldtopquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef Jorikjet het volgende:
Of een Dean BlackGold Vquote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef GoodGawd het volgende:
Gouden harware is naar mijn mening alleen mooi op zwart kleurige gitaren, zoals een Ebony LP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |