Thanksquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeeee, welkom
Wat speel je, en waarop?
Mja bij metal hoef je alleen te headbangen dat lukt welquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt heel lomp, maar ik oefen serieus op kunnen spelen terwijl ik headbang en andere moves maak (thuis voor de spiegel). Maar na een tijdje hoef je dat niet mer zo te oefenen.
Dan heb je niet goed opgelet bij onsquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja bij metal hoef je alleen te headbangen dat lukt welmaar ik ga wel door m'n kamer springen
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb heel goed opgelet, en dat rennen was lopen, en die synchroon moves waren nou niet echt snel raar of ietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet bij ons.
Ook het heen en weer rennen, het synchroon moves doen met gitaren enzo hoort tot het pakket.
Top! classics zijn cool.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:31 schreef svefn het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik speel vanalles, maar vooral dingetjes als Jimi of andere (classic) rock vind ik leuk.
Speel op een BC Rich Warlock (![]()
) die ik geweldig mooi vond toen ik 'm kocht. Nu niet meer dus, hij speelt fijn maar daar houdt het ook op.
Verder nog een ongeveer 30 jaar oud stratocastertje van hohner, ooit eens tweedehands gekocht voor het schaamteloze bedrag van 30 euro, en geloof het of niet maar hij speelt en klinkt nog best lekker ook. Ook in vergelijking met fenders =p
Dat is 't zo ongeveer, alhoewel ik binnenkort misschien een fender 2-tone sunburst classic 50's strat ga kopen
Sparen zou ik zeggen, ik heb ook al eens een gitaar weggedaan waar ik later spijt van kreeg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef Meursault het volgende:
Ik zit erover te denken mijn Ibanez RG 2620 QM SP te verkopen, maar ik ben bang dat ik er spijt van krijg. Het is echt een fijne gitaar, maar ik zou liever een gitaar hebben met iets meer mogelijkheden qua stijl..
Er zijn hier anders ook wel mensen die blind staren op bijv. Deans. Dus wat bedoel je nou.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik moest lachenBlind staren op strats
![]()
deansquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Er zijn hier anders ook wel mensen die blind staren op bijv. Deans. Dus wat bedoel je nou.
Ja, daarom heb ik ook al een hele rits verschillende merken en types gitaren gehadquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Er zijn hier anders ook wel mensen die blind staren op bijv. Deans. Dus wat bedoel je nou.
Dus WF oefent dit,quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet bij ons.
Ook het heen en weer rennen, het synchroon moves doen met gitaren enzo hoort tot het pakket.
Jep. Gekkehuis in de oefenruimte, ik zweer het je.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dus WF oefent dit,
[ afbeelding ]
En dit,
[ afbeelding ]
haha, maar ik vind deans echt te lelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nu kun je van bepaalde personen nogal ietwat boze reacties verwachten denk ik.
Ik ben nog wel van plan om ooit eentje te kopen en dan blues daarmee te spelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:31 schreef Clif het volgende:
[..]
haha, maar ik vind deans echt te lelijkof iig die dimebag serie
tho niks mis met dimebag
Leek ons toch wel handig ipv elkaar te verwondenquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ben nog wel van plan om ooit eentje te kopen en dan blues daarmee te spelen.
Je zou je eens moeten verdiepen in de Soltero's, Deceivers, Evo's, Hardtails, Vendetta's, V's enzo, het zal je verbazen wat voor een fijne gitaren dat zijn. Ze kunnen zich makkelijk meten met de 'grote merken'quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:31 schreef Clif het volgende:
[..]
haha, maar ik vind deans echt te lelijkof iig die dimebag serie
tho niks mis met dimebag
Check Albert King dude. Oh nee die speelt ook op een Gibson Flying V, of toch ook op een Dean?quote:
Inderdaad! Misschien wat een eigenwijze snotneus, maar hij doet het toch maar even.quote:
Ik zweer hierbij dat ik een Dean zal kopen, ook al kan dat nog wat jaartjes duren. Ik heb zelfs nog nooit een bespeelt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zou je eens moeten verdiepen in de Soltero's, Deceivers, Evo's, Hardtails, Vendetta's, V's enzo, het zal je verbazen wat voor een fijne gitaren dat zijn. Ze kunnen zich makkelijk meten met de 'grote merken'
ik heb op een v bespeeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt juist een Dean voor alles. Van pretpunk tot blues tot zware metalen. Ze komen nu ook straks weer met superstrats op de markt [naast de Vendetta's].
Je hoeft om mij geen Dean te kopen, maar als je het niet doet mis je wel wat. Of in ieder geval eens bespelen.
Denk dat de luidste schreeuwers hier nog nooit een aangeraakt hebben
Ik wel, ik heb zelfs die van jou aangeraakt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt juist een Dean voor alles. Van pretpunk tot blues tot zware metalen. Ze komen nu ook straks weer met superstrats op de markt [naast de Vendetta's].
Je hoeft om mij geen Dean te kopen, maar als je het niet doet mis je wel wat. Of in ieder geval eens bespelen.
Blues is een molecuul dat in alle muziek voorkomt.quote:
Maar jij bent ook niet zo'n vervent anti-Dean schreeuwerquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb zelfs die van jou aangeraakt!
Een puntige Jackson, ESP of Gibson ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef Clif het volgende:
[..]
ik heb op een v bespeelddie zijn wel vet en een bas van dean, maar ik had het dus over die puntige deans dat vind ik dus absoluut niks
quote:Op zondag 19 april 2009 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de nieuwe formatie bij elkaar op 1 plaatje hahaha!!!
ik vind de meeste jacksons en ESPs best vetquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een puntige Jackson, ESP of Gibson ook niet.
quote:Op zondag 19 april 2009 03:21 schreef Clif het volgende:
[..]
ik vind de meeste jacksons en ESPs best vetzelfs sommige puntige
Lol, ik koop ook heus geen Dean om jou hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de nieuwe formatie bij elkaar op 1 plaatje hahaha!!!
Ik meende dat echte gitaristen over basversterkers speeldenquote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, ik koop ook heus geen Dean om jou hoor.![]()
Maar echte gitaristen hebben alle merken wel eens geprobeerd eh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |