Inderdaad! Misschien wat een eigenwijze snotneus, maar hij doet het toch maar even.quote:
Ik zweer hierbij dat ik een Dean zal kopen, ook al kan dat nog wat jaartjes duren. Ik heb zelfs nog nooit een bespeelt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zou je eens moeten verdiepen in de Soltero's, Deceivers, Evo's, Hardtails, Vendetta's, V's enzo, het zal je verbazen wat voor een fijne gitaren dat zijn. Ze kunnen zich makkelijk meten met de 'grote merken'
ik heb op een v bespeeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt juist een Dean voor alles. Van pretpunk tot blues tot zware metalen. Ze komen nu ook straks weer met superstrats op de markt [naast de Vendetta's].
Je hoeft om mij geen Dean te kopen, maar als je het niet doet mis je wel wat. Of in ieder geval eens bespelen.
Denk dat de luidste schreeuwers hier nog nooit een aangeraakt hebben
Ik wel, ik heb zelfs die van jou aangeraakt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt juist een Dean voor alles. Van pretpunk tot blues tot zware metalen. Ze komen nu ook straks weer met superstrats op de markt [naast de Vendetta's].
Je hoeft om mij geen Dean te kopen, maar als je het niet doet mis je wel wat. Of in ieder geval eens bespelen.
Blues is een molecuul dat in alle muziek voorkomt.quote:
Maar jij bent ook niet zo'n vervent anti-Dean schreeuwerquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb zelfs die van jou aangeraakt!
Een puntige Jackson, ESP of Gibson ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef Clif het volgende:
[..]
ik heb op een v bespeelddie zijn wel vet en een bas van dean, maar ik had het dus over die puntige deans dat vind ik dus absoluut niks
quote:Op zondag 19 april 2009 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de nieuwe formatie bij elkaar op 1 plaatje hahaha!!!
ik vind de meeste jacksons en ESPs best vetquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een puntige Jackson, ESP of Gibson ook niet.
quote:Op zondag 19 april 2009 03:21 schreef Clif het volgende:
[..]
ik vind de meeste jacksons en ESPs best vetzelfs sommige puntige
Lol, ik koop ook heus geen Dean om jou hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de nieuwe formatie bij elkaar op 1 plaatje hahaha!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |