Ik moest lachenquote:
Staat niet toevallig op youtube? Was aan het zoeken maar weet niet welk nummer/concert.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had gisteren een live-DVDtje van Type 'O negative opstaan, Peter Steele trok op het laatst gewoon met de handen zijn bassnaren kapotVrij pijnlijk lijkt me dat...
quote:
Dan begint juist mijn vakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef brother52 het volgende:
Damn. Net te horen gekregen dat ik volgende week zaterdagmiddag en -nacht weer moet werken
Gitaren ivm ruimte, hele muur hangt vol en staan er ook al een paar op de grond.quote:
Mesa Boogie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef -Menn0- het volgende:
Laatst al bijna een Mesa Boogie Triple Rectifier gekocht
Maar die koop je ook niet echt voor het mooie clean toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef -Menn0- het volgende:
Laatst al bijna een Mesa Boogie Triple Rectifier gekocht
Bij gitaarles speel ik wel 'ns op een Laney met een heerlijk clean geluid.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar die koop je ook niet echt voor het mooie clean toch?
Daarom ook niet gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar die koop je ook niet echt voor het mooie clean toch?
En daar zit je dan met je 150 watt buizenbak in je slaapkamerquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Daarom ook niet gedaan![]()
Maar dat scheur kanaal![]()
![]()
Daar gebruikt hij er toch maar 3 van?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef Cynic het volgende:
Een Vox voor clean?
Ik las dat Brian May live een rack met 14 AC30's gebruikt.
Dat vind ik dan wel weer erg overdreven, ook al heeft-ie dan een hele fijne sound
Jammer!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef brother52 het volgende:
Damn. Net te horen gekregen dat ik volgende week zaterdagmiddag en -nacht weer moet werken
Groezrock is toch dit weekend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar nu kan ik niet naar Groesrock![]()
Hmmm, van die extra uren kan ik dan misschien een theremin kopen
"Moet je nou toch eens horen wat ik kan pap"quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
En daar zit je dan met je 150 watt buizenbak in je slaapkamer
Ah. Grapjequote:Op zaterdag 18 april 2009 04:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is die in België. Ik bedoel deze.
http://www.ojcmaddogs.nl/agenda.php?id=241
Ow, ey, da's best dichtbijquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is die in België. Ik bedoel deze.
http://www.ojcmaddogs.nl/agenda.php?id=241
ik speel nu 2 jaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hee! Kom je ook in het gitaristentopic?welke gitaren heb je trouwens en hoe lang en welke genre speel je?
kquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die gitaar ziet er goed uit!Neem geregeld een kijkje hier zou ik zeggen.
![]()
Die gitaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:35 schreef Clif het volgende:
[..]
ik speel nu 2 jaarvoornamelijk rock/hardrock/metal, ik heb een yamaha RGX-520FZ(pic below) en een kut marshall MG amp
maar ik ga denk ik een ENGL tunder kopen
![]()
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met Kunstbende?
iig gefeliciteerd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |