Bonusurenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef brother52 het volgende:
Damn. Net te horen gekregen dat ik volgende week zaterdagmiddag en -nacht weer moet werken
Ja, dat wel maar nu kan ik niet naar Groesrockquote:
Elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar nu kan ik niet naar Groesrock![]()
Hmmm, van die extra uren kan ik dan misschien een theremin kopen
Tuurlijk. Want een gitarist die 2 week speelt gaat al gauw opscheppen van:"Ja, ik kan Smoke on the Water ook spelen!".quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:09 schreef Cynic het volgende:
Wat is Smoke On The Water trouwens een vreselijk flauw nummer.
Ik geloof dat ik nog liever Enter Sandman hoor (in de gitaarwinkel)
Jij gaat de betere kant op dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die Crafter, jouw Ibanez en m'n Randall RG75 (g2)...
Wil een buizen amp en een strat kopen
Had gisteren een live-DVDtje van Type 'O negative opstaan, Peter Steele trok op het laatst gewoon met de handen zijn bassnaren kapotquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
Helpt ook wel ja. Heb echt gehangen aan die dingen, maar ja... bassnaren, moet je meer hangen denk ik.
quote:
Weet ik nog niet.... Kunnen wel een mooi prijsje maken als je ook die Crafter nog wilt hebbenquote:
Peter Steele is 2,60m ofzo, die maalt daar niet om. Een ketting als gitaarstrap lijkt me bijvoorbeeld ook niet zo heel plezierig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had gisteren een live-DVDtje van Type 'O negative opstaan, Peter Steele trok op het laatst gewoon met de handen zijn bassnaren kapotVrij pijnlijk lijkt me dat...
Ik moest lachenquote:
Staat niet toevallig op youtube? Was aan het zoeken maar weet niet welk nummer/concert.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had gisteren een live-DVDtje van Type 'O negative opstaan, Peter Steele trok op het laatst gewoon met de handen zijn bassnaren kapotVrij pijnlijk lijkt me dat...
quote:
Dan begint juist mijn vakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef brother52 het volgende:
Damn. Net te horen gekregen dat ik volgende week zaterdagmiddag en -nacht weer moet werken
Gitaren ivm ruimte, hele muur hangt vol en staan er ook al een paar op de grond.quote:
Mesa Boogie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef -Menn0- het volgende:
Laatst al bijna een Mesa Boogie Triple Rectifier gekocht
Maar die koop je ook niet echt voor het mooie clean toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef -Menn0- het volgende:
Laatst al bijna een Mesa Boogie Triple Rectifier gekocht
Bij gitaarles speel ik wel 'ns op een Laney met een heerlijk clean geluid.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar die koop je ook niet echt voor het mooie clean toch?
Daarom ook niet gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar die koop je ook niet echt voor het mooie clean toch?
En daar zit je dan met je 150 watt buizenbak in je slaapkamerquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Daarom ook niet gedaan![]()
Maar dat scheur kanaal![]()
![]()
Daar gebruikt hij er toch maar 3 van?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef Cynic het volgende:
Een Vox voor clean?
Ik las dat Brian May live een rack met 14 AC30's gebruikt.
Dat vind ik dan wel weer erg overdreven, ook al heeft-ie dan een hele fijne sound
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |