Tweetie (paar euro) of Twitterific (heeft een gratis versie). Ik gebruik sinds gister Tweetie, heeft wat meer featuresquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef Nadinarama het volgende:
http://twitter.com/nadinarama
Je moet alles een keer geprobeerd hebben, toch.
Is er trouwens ook een app voor op je Iphone?
TwitterFon, werkt hetzelfde als TwitterFox (plugin voor FireFox) alleen dan op je iPhonequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef Nadinarama het volgende:
http://twitter.com/nadinarama
Je moet alles een keer geprobeerd hebben, toch.
Is er trouwens ook een app voor op je Iphone?
Ach, gewoon gebruiken. Dan leer je het vanzelfquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:25 schreef Lauriette91 het volgende:
Tweetdeck is in het begin best wennen.
idem, maar alleen omdat tweetdeck steeds vastliepquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef eleusis het volgende:
<- Tweetdeck hater
Twhirl is where it's @ (behalve dan dat hij af en toe crasht)
Zal vanavond eens zoeken in de Itunesstore, wordt er wel helemaal Twitterietwietie van, tsjilp.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tweetie (paar euro) of Twitterific (heeft een gratis versie). Ik gebruik sinds gister Tweetie, heeft wat meer features
Waarom haat je hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef eleusis het volgende:
<- Tweetdeck hater
Twhirl is where it's @ (behalve dan dat hij af en toe crasht)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook Twitter, maar ben niet zo heul actief
Ik kreeg net bericht dat mrtoilet mij volgdequote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef teamlead het volgende:
ik ben sinds een paar dagen ook aan het twitteren. Best grappig, al gaat het natuurlijk nergens over
maar wie de neuk zijn al die mensen die mij toevoegenwaar komen die lui vandaan
Hm, jou ook? Kan hoor..quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht dat mrtoilet mij volgde
Je naam komt gewoon voor in de public timeline, daar voegen mensen je gewoon random toe. Of mensen zoeken op iets en vinden jou
Dat had ik eerst ook. Maar gelukkig zit mijn studie heel erg in die media wereld dus zijn er relatief veel mensen met een twitter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:37 schreef Stinosss het volgende:
Zou mooi zijn als eens wat meer mensen gaat Twitteren. In mijn omgeving Twitteren relatief weinig mensen.
Voornamelijk dat een tweet altijd een bepaalde verticale ruimte inneemt ook al is het een heel kort berichtje... Zo krijg je maar 5-6 tweets op het scherm, met twhirl heb je er 10-12... Verder vind ik die multi-kolom setup irritant, continu scrollbalken (met twhirl schakel je gewoon over met een knopje)... Daarnaast is de UI bijna niet te tweaken, fonts niet in te stellen, bah.quote:
hey, dat is nou precies wat me tegen staat bij tweetdeck. Twhirl is tof. Seesmic desktop is de opvolger, maar is nog lang niet zover. En het dreigt een beetje een 2e tweetdeck te worden...quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Voornamelijk dat een tweet altijd een bepaalde verticale ruimte inneemt ook al is het een heel kort berichtje... Zo krijg je maar 5-6 tweets op het scherm, met twhirl heb je er 10-12... Verder vind ik die multi-kolom setup irritant, continu scrollbalken (met twhirl schakel je gewoon over met een knopje)... Daarnaast is de UI bijna niet te tweaken, fonts niet in te stellen, bah.
BedoelD. Sorry.quote:Dit topic is niet bedoelt om Twitter af te zeiken!
Gewoon naar homequote:Op zondag 19 april 2009 12:01 schreef richbitch het volgende:
Nou heb nog niet veel mensen kunnen vinden op Twitter
En is het ook mogelijk om van de mensen die je volgt.. alle nieuwe berichten te zien op één pagina?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |