Je kunt je tweets afschermen. Dan kunnen ze niet meelezen tenzij jij ze toevoegd als vriendquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ben wel bekend in mijn buurt, en bij politie
[..]
Mja, maar ook zonder te volgen kan hij meelezen, dus beter dat je er nu iig bewust van bentDat is ook wel een reden waardoor ik steeds minder blogde, echt iedereen las het, ouders, familie, collega's etc., dus ik kon nergens meer over klagen
Klopt maar dat vind ik ook weer kutquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je kunt je tweets afschermen. Dan kunnen ze niet meelezen tenzij jij ze toevoegd als vriend
Ik persoonlijk gebruik twitter niet op die manier. Ik gebruik het om dingen die mij opvallen te twitteren. Dingen die mij bezighouden. Als een weblog dus maar dan heel klein...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef Apekoek het volgende:
Eigenlijk wil ik ook wel aan twitter beginnen. Maar aan de andere kant niet, want hoe sneu is het nou om de hele tijd aan te geven wat je op dat moment doet? Zoals, ik ben krantje aan het lezen of ik ben een drol aan het draaien. Wat voegt zoiets nou toe? En wat zijn nou de grootste of leukste voordelen aan twitter?
Omdat je ook meer kan zeggen dan alleen dat. Van alle 119 mensen die ik volg ben ik nog nooit zo'n bericht tegen gekomen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef Apekoek het volgende:
Eigenlijk wil ik ook wel aan twitter beginnen. Maar aan de andere kant niet, want hoe sneu is het nou om de hele tijd aan te geven wat je op dat moment doet? Zoals, ik ben krantje aan het lezen of ik ben een drol aan het draaien. Wat voegt zoiets nou toe? En wat zijn nou de grootste of leukste voordelen aan twitter?
Like duhhquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Sj0rSz het volgende:
TweetDeck geïnstalleerdWat is dat een handige tool zeg
Daarom noemen ze twitteren ook wel micro-bloggen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk gebruik twitter niet op die manier. Ik gebruik het om dingen die mij opvallen te twitteren. Dingen die mij bezighouden. Als een weblog dus maar dan heel klein...
I knowquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daarom noemen ze twitteren ook wel micro-bloggen.
Groepen is iets wat Tweetdeck ook geweldig maakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Sj0rSz het volgende:
TweetDeck geïnstalleerdWat is dat een handige tool zeg
Ik moet nog wel even uitzoeken wat je er allemaal mee kan hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Groepen is iets wat Tweetdeck ook geweldig maakt.
Aan de andere kant mis ik ook dingen, zoals een notificatie on REPLY, iets dat Twhirl en Seesmic Desktop wel hebben.
Gravity heeft ook groepen, de beste Twitter applicatie beschikbaar voor Symbian telefoons!
Je krijgt toch een popupje rechtsboven als er een reply en/of nieuwe tweets zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Groepen is iets wat Tweetdeck ook geweldig maakt.
Aan de andere kant mis ik ook dingen, zoals een notificatie on REPLY, iets dat Twhirl en Seesmic Desktop wel hebben.
Same here. En om vragen te stellen of op vragen van anderen te antwoorden. Enz. enz.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk gebruik twitter niet op die manier. Ik gebruik het om dingen die mij opvallen te twitteren. Dingen die mij bezighouden. Als een weblog dus maar dan heel klein...
ja maar dat zijn dan notificaties van nieuwe groep berichten, nieuwe replies en optioneel nieuwe all-friends notificaties. Ik wil gewoon alleen een notificatie bij replies of dm's. (Iets aan mij gericht.)quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je krijgt toch een popupje rechtsboven als er een reply en/of nieuwe tweets zijn
Daarom twitter je ook via een client!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Stinosss het volgende:
Webbased Twitter is langzaam btw. Rrr...
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here. En om vragen te stellen of op vragen van anderen te antwoorden. Enz. enz.
Ik merk inderdaad ook al dat via het via een client veel sneller werkt. Hoef je niet elke keer naar je Twitter-account te surfen om te zien of er nog nieuwe tweets zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |