wel als je in de zon ijsjes wilt etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet er perse zon zijn om een ijsje te eten dan
opsturen naar mijquote:
Onder de zonnebank een ijsje eten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
wel als je in de zon ijsjes wilt eten
Mijn grap!11!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onder de zonnebank een ijsje eten?
Het ijs zou nog lukken, maar de zon...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Lekker is dat, is het van dat mottig weer en moet je alsnog de auto laten staan ondanks het rijbewijs.
Verdomme, waarom hebben we geen diesel staan?
BT heeft me hierheen gehaaldquote:
neehhee, op een bankje aan het water met zonquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onder de zonnebank een ijsje eten?
weekje turkije doen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het ijs zou nog lukken, maar de zon...
Ow ja, maar dat zei je er net niet bij!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
neehhee, op een bankje aan het water met zon
Woon je in Peking en mogen vandaag alleen de benzine auto's de weg opquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Lekker is dat, is het van dat mottig weer en moet je alsnog de auto laten staan ondanks het rijbewijs.
Ja, ga vooral niet in slecht weer met de auto.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb grootse moeite een 1000cctje benzine aan de rol te krijgen.quote:
Wiezo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
BT heeft me hierheen gehaald [ afbeelding ]
Een half open auto met dit weer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ga vooral niet in slecht weer met de auto.
Ik zou een honderafvalstrontbak opentrappen en de stront uitvegen op die plaatsen. Of m'n auto er neerplempen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die nu al hun vrijmarkt plaatsje 'reserveren'
Rustig de koppeling op laten komen werkt in een benzine-auto ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb grootse moeite een 1000cctje benzine aan de rol te krijgen.![]()
![]()
Audtorijden kan ik wel, maar in een diesel of een auto met meer vermogen. En aangezien mijn auto maar 1300 is gaat het niet goedkomen.![]()
Ik laat 'm constant afslaan, een diesel heeft genoeg vermogen om op de koppeling te rijden, benzine ook, mits genoeg vermogen. Dus het is even kutten nu, even de handigheid zoeken.
Komende paar dagen even oefenen op dat kleine hok en dan gaat het goedkomen.
het ging vooraal om die q-day en de Zaandam-hooligan opmerkingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou een honderafvalstrontbak opentrappen en de stront uitvegen op die plaatsen. Of m'n auto er neerplempen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |