Nee sinds ze mij heeft gedate is ze er helemaal vanaf gestaptquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Leek er even op dat ze helemaal geen piem0ls moest....
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds ze mij heeft gedate is ze er helemaal vanaf gestaptlogisch ook.
Oh great, mijn onderbewustzijn zal hier vannacht een leuke mental image van maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me ook knap zeer doen, op iemand piemel staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent toch de dekhengst van Wolvendagen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je niet weet wie ik ben?
Oh boy, jij gaat wat beleven in deze SC.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Oh great, mijn onderbewustzijn zal hier vannacht een leuke mental image van maken.!
Heerlijk droog.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt me ook knap zeer doen, op iemand piemel staan.
Wat kan er zeer doen aan op iemands piemel staan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt me ook knap zeer doen, op iemand piemel staan.
Vurtel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh boy, jij gaat wat beleven in deze SC.
Niet voor jou, maar voor degene waar die piemel van is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat kan er zeer doen aan op iemands piemel staan?
Jouw vriendje heeft een pick-up naald?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk wasik ben gewoon slecht in schattingen
18 is ook al vrij groot trouwens
groter dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie zijn niet lief vandaagIk ga er vandoor en probeer het later op de dag opnieuw
Gegroet
Ow, je valt op vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ist, liiszle?quote:
Allebei.quote:
OMG, HOE WEET JIJ DAT?!/1/11quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent toch de dekhengst van Wolvendagen?
Ik "ontmoet" veel van dat soort vrouwen de laatste tijdquote:
Nee, mijn denkbeeldige vriendje heeft een penis van 60 cm, we hebben dan ook nooit seks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw vriendje heeft een pick-up naald?
Tja, categorie "Speltip 14: spreid je winkansen"quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik "ontmoet" veel van dat soort vrouwen de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |