Wat gooit hij dan?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik mis het een beetje
Zeekomkommer!11quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk wasik ben gewoon slecht in schattingen
18 is ook al vrij groot trouwens
groter dan ik dacht.
Hoeveel opgezwollen zwellichamen van zo'n 25 centimeter heb jij eigenlijk getroeteld?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]stil aan komen lopen.. kijken.. gras gooien en wegrennen alsof niemand dan ziet dat jij het deed.
Mot je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Had je ook gewoon aan mij kunnen vragen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk was![]()
Van mij hoeft het niet zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk wasik ben gewoon slecht in schattingen
groter dan ik dacht.
Geenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:10 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Hoeveel opgezwollen zwellichamen van zo'n 25 centimeter heb jij eigenlijk getroeteld?
Aandacht, bij dezen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef sezten het volgende:
Ken je die mop?Deze is veel leuker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai beebquote:
Ah.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
groter dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze is veel leuker:Ha.... verder kwam ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Wie ben jij?quote:
Grote piem0ls.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |