* Krentenbol. Spuit in het rond met masageolie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Auwiemand moet me een full body massage geven ofzo want ik heb overal pijn
!
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Wajooooooooooh. Ik was net een beetje aan het spelen (dat klinkt fout) met de rolmaat die hier voor me ligt (nog fouter
) en toen kwam ik erachter dat een penis van 25 cm eigenlijk al echt reusachtig is
Zijn leuk jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Heb je die van Litso al gezien?Of WouterB? Die's ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Wajooooooooooh. Ik was net een beetje aan het spelen (dat klinkt fout) met de rolmaat die hier voor me ligt (nog fouter
) en toen kwam ik erachter dat een penis van 25 cm eigenlijk al echt reusachtig is
Ik moet me toch ergens mee vermakenquote:
Kom maar!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik vroeg dan ook niets aan jou.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. Spuit in het rond met masageolie.
Dat kan wel wezen, maar doe dat lekker via PM. Dadelijk moet ik mijn tieten gaan posten hier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar we vinden je borsten juist zo sexy
nee hoor, deze hele post is foutquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
25cm, lekker realistisch ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet me toch ergens mee vermakenal ga ik zo even lekker naar de stad met een vriend van me
!
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk wasquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent hier zelf een newbie joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |