Daar zie ik hem wel voor aan, ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alsof jij al mijn notes uit je hoofd kent
Zo een Aziatische?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Auwiemand moet me een full body massage geven ofzo want ik heb overal pijn
!
Toffe layout/ thema...quote:
Ik zie een inkopper, wie maakt hem af?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
!
Had ik ze maar niet. dan hoefde ik me niet te ergeren eraanquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1- Ik ben ook een HIJ
2- Jij hebt ze niet?
3- Doen ze meestal he
Mis nog steeds een goeie reden, tenzij iedereen hier over valt, luister ik niet naar de dictatuur
Daar moet om gevochten worden hie ha hoquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
!
Zie hem niet.. Maar ik geef der graag een sex massage..hihi waarbij ik telkens per ongeluk naar binnen floepquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie een inkopper, wie maakt hem af?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alsof jij al mijn notes uit je hoofd kent
Ik kan ze op ieder moment van de dag lezen hèquote:
het is dat mijn camerakabel foetsie is, anders had ik hierop een puik antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haal dat ding van je computer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Aziaten van tegenwoordig!
Niet? Ik zie er meerdere.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zie hem niet.. Maar ik geef der graag een sex machine waarbij ik telkens per ongeluk naar binnen floep
Ik keek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze op ieder moment van de dag lezen hè![]()
En nee, ik ken niemands notes. Ken die van mezelf niet eens. Ja, een naakte oma
Jij bent echt de liefste van het stel hier he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had ik ze maar niet. dan hoefde ik me niet te ergeren eraan
Ik vind hem TE makkelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie een inkopper, wie maakt hem af?
Dus dan weet je niet waar je over praatquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze op ieder moment van de dag lezen hè![]()
En nee, ik ken niemands notes. Ken die van mezelf niet eens. Ja, een naakte oma
NEWBIES moet je harder aanpakkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt de liefste van het stel hier he?
* Notes opent.. Oh jawel..quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus dan weet je niet waar je over praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |