quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff, dan kunnen ze net zo goed geen moeite doenik heb altijd de grootste
![]()
Ik heb er twee, eentje waarvan de MOD'jes de grap totaal niet zagen en alleen keken naar de link, terwijl het hele bericht een HOAX wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt 20 notes gekregen van onze moderators.
Nou nou nou, waar komt dat opeens vandaan
Die tweezijdige zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff, dan kunnen ze net zo goed geen moeite doenik heb altijd de grootste
![]()
Ja en voordat je hier echt geaccepteerd wordt moet je een tubgirl plaatsen of iets doen waardoor je een 48uur ban krijgt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er twee, eentje waarvan de MOD'jes de grap totaal niet zagen en alleen keken naar de link, terwijl het hele bericht een HOAX wasen de ander omdat ie te discriminerend zou zijn
Best netjes eigenlijk
Ik heb eentje omdat ik FIPO zei, middenin een topic, en dat topic was van iemand die klaagde over trage mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er twee, eentje waarvan de MOD'jes de grap totaal niet zagen en alleen keken naar de link, terwijl het hele bericht een HOAX wasen de ander omdat ie te discriminerend zou zijn
Best netjes eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
Zo pootjes-SC; hier is de man der mannen: Jitzzzze
Schatje ben je!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb sinds mijn laatste ban die maanden geleden was pas 2 notes
Goed van mij he bio?
Ik ben niet zo onderdanig, zeker niet zonder motivatiequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
Adolecens... neem is een andere UI..en wat een kut naam trouwens![]()
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en voordat je hier echt geaccepteerd wordt moet je een tubgirl plaatsen of iets doen waardoor je een 48uur ban krijgt...
Uhm.. motivatie? Je bent in de sc.. je hebt maar te luisteren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onderdanig, zeker niet zonder motivatie![]()
[..]
Ik zal het onthouden
Ik heb ze voor minder gehadquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze opmerking gaat me vast ook een note opleveren
Hoi tkurkiequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door de drukte kon ik geen hoi zeggen.. hierbij hoi
1- Ik ben ook een HIJquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uhm.. motivatie? Je bent in de sc.. je hebt maar te luisteren.
1- het is een HIJ
2 - ogen
3- hij kijkt me aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |