wel als je in de zon ijsjes wilt etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet er perse zon zijn om een ijsje te eten dan
opsturen naar mijquote:
Onder de zonnebank een ijsje eten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
wel als je in de zon ijsjes wilt eten
Mijn grap!11!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onder de zonnebank een ijsje eten?
Het ijs zou nog lukken, maar de zon...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Lekker is dat, is het van dat mottig weer en moet je alsnog de auto laten staan ondanks het rijbewijs.
Verdomme, waarom hebben we geen diesel staan?
BT heeft me hierheen gehaaldquote:
neehhee, op een bankje aan het water met zonquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onder de zonnebank een ijsje eten?
weekje turkije doen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het ijs zou nog lukken, maar de zon...
Ow ja, maar dat zei je er net niet bij!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
neehhee, op een bankje aan het water met zon
Woon je in Peking en mogen vandaag alleen de benzine auto's de weg opquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Lekker is dat, is het van dat mottig weer en moet je alsnog de auto laten staan ondanks het rijbewijs.
Ja, ga vooral niet in slecht weer met de auto.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb grootse moeite een 1000cctje benzine aan de rol te krijgen.quote:
Wiezo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
BT heeft me hierheen gehaald [ afbeelding ]
Een half open auto met dit weer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ga vooral niet in slecht weer met de auto.
Ik zou een honderafvalstrontbak opentrappen en de stront uitvegen op die plaatsen. Of m'n auto er neerplempen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die nu al hun vrijmarkt plaatsje 'reserveren'
Rustig de koppeling op laten komen werkt in een benzine-auto ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb grootse moeite een 1000cctje benzine aan de rol te krijgen.![]()
![]()
Audtorijden kan ik wel, maar in een diesel of een auto met meer vermogen. En aangezien mijn auto maar 1300 is gaat het niet goedkomen.![]()
Ik laat 'm constant afslaan, een diesel heeft genoeg vermogen om op de koppeling te rijden, benzine ook, mits genoeg vermogen. Dus het is even kutten nu, even de handigheid zoeken.
Komende paar dagen even oefenen op dat kleine hok en dan gaat het goedkomen.
het ging vooraal om die q-day en de Zaandam-hooligan opmerkingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou een honderafvalstrontbak opentrappen en de stront uitvegen op die plaatsen. Of m'n auto er neerplempen.
Cabrio? In Nederland?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een half open auto met dit weer?
Breathtakingquote:
chillquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, maar dat zei je er net niet bij!![]()
Ik ga wel bij me aan de vijver zitten, ijsje erbij en aan je denken![]()
[..]
Woon je in Peking en mogen vandaag alleen de benzine auto's de weg op
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rustig de koppeling op laten komen werkt in een benzine-auto ook.
Zaandam, kankerbende.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het ging vooraal om die q-day en de Zaandam-hooligan opmerkingen
DSG Automaat FTWquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.
Maar die benzine heeft aanzienlijk minder vermogen, dus moet ik langzaam op laten komen en bijgassen.
Maar dat zit nog niet helemaal in m'n systeem zeg maar. Nog erg afgesteld op die diesel.
Ik heb er 2.quote:
Dat komt vanzelf wel, veel oefenen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.
Maar die benzine heeft aanzienlijk minder vermogen, dus moet ik langzaam op laten komen en bijgassen.
Maar dat zit nog niet helemaal in m'n systeem zeg maar. Nog erg afgesteld op die diesel.
Ik heb het niet zo op het Duitsquote:
Joah, gaan ik nu doen, iedere dag even in dat autotje rijden. Die is nagenoeg het zwakst van het zwakste als in vermogen. Dus ik denk dat als ik die weg kan krijgen ik het ook kan met andere auto's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, veel oefenen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op het Duits
Offtopic gelul in een ander topic en ze zei dat ik hierheen moest komen, want er waren zoveel leuke mensen hier!!
Benieuwd wanneer die komen dan
En nu heb ik ff een meeting
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eerst een jaar handbakken voor ik eventueel naar automaat ga.
lul de behangerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens kon ik net m'n kamer niet uit want het weekend stond voor de deur. [/jitzzzze]
Tevens heb ik 'm gezegd op te kankeren en dat hij terug kon komen om 16:45.
Mja, ik ga voornamelijk handbakken om het goed onder de knie te krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.
Wat nou weer?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, lijkt wel of m'n rug steeds slechter voelt sinds ik geneukt heb.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer, ik kon er altijd kostelijk om huilen.
Ik had meer moeite met mijn vaders auto dan mijn moeders auto. Kwam wel weg maar juist met piepende banden, duurde even voordat dat beter ging.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, gaan ik nu doen, iedere dag even in dat autotje rijden. Die is nagenoeg het zwakst van het zwakste als in vermogen. Dus ik denk dat als ik die weg kan krijgen ik het ook kan met andere auto's.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
jitz is een kloothommel naar m'n hart
Hehe, mja, beetje oefenen en het moet goedkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met mijn vaders auto dan mijn moeders auto. Kwam wel weg maar juist met piepende banden, duurde even voordat dat beter ging.
Dat zei je vriendin zeker ook?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, mja, beetje oefenen en het moet goedkomen.
Tering sjonniequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met mijn vaders auto dan mijn moeders auto. Kwam wel weg maar juist met piepende banden, duurde even voordat dat beter ging.
Ergens in configuratie scherm, bij externe apparaten? Of zoek eens in de help.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Broekpaling het volgende:
Wie vertelt mij hoe de kanker ik automatisch opstarten utizet?
Ik wor er zo moe van iedere keer als ik een usb stick of telefoon, cd of wat dan ook aansluit of in de pc doe ik een vraag krijg of ik m openen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke vriendin?![]()
[Au, self pwnage]
Nee?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Een schriftelijke uitnodiging?
Goed nieuws, jitze jaap!quote:
Ja hallo, ik lees de helft van de SC niet eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Een schriftelijke uitnodiging?
Dat is echt onmogelijk, dit is al de derde keer dat ik hem stel aan je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hallo, ik lees de helft van de SC niet eensik zie je vraag nu pas voor het eerst.
Ja, wie is nu slim geweest in deze?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Wat een bedrijf...
Heb je een conference call waar 23 mensen voor zijn uitgenodigd en 3 mensen hebben afgezegd, blijkt uiteindelijk dat er maar 3 inbellen en de rest niet komt "opdagen"
Zou iedereen al op het terras zitten?!
Ach man, op het moment dat ik even aan het werk ga zijn jullie meteen weer 3 pagina's verder en heb geen zin om alles terug te gaan lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk, dit is al de derde keer dat ik hem stel aan je.
Ow.. fijn dat je het in ieder geval even zegtquote:
Die andere 17quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, wie is nu slim geweest in deze?
Slim wel, maar het is wel een pauperinstelling. 13.gifquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, wie is nu slim geweest in deze?
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey mijn vader heeft geen BMW ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey mijn vader heeft geen BMW ofzo.![]()
Stelletje naarlingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.
haha, je hebt afgezegd ipv van stoer rebels vrij te nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Wat een bedrijf...
Heb je een conference call waar 23 mensen voor zijn uitgenodigd en 3 mensen hebben afgezegd, blijkt uiteindelijk dat er maar 3 inbellen en de rest niet komt "opdagen"
Zou iedereen al op het terras zitten?!
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slim wel, maar het is wel een pauperinstelling. 13.gif
de afwasborstel 300c?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef BobbyB het volgende:
Over auto's gesproken, m'n vriendin gaat morgen die lelijke patswagen van d'r ophalen.
Dat ding is best lelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gedrocht
[ afbeelding ]
Echt, over 3 maanden doet ze hem weer weg omdat ie te duur is.
Nee alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.
Van binnen vind ik het wel een mooie auto, maar hij is gewoon te groot, te asociaal en te patserig, zeker voor een meisje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ding is best lelijk inderdaad.
Dat zit er wel in met zo'n draaikolk in de benzinetank
Wat voor een werk deed ze ook alweer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gedrocht
[ afbeelding ]
Echt, over 3 maanden doet ze hem weer weg omdat ie te duur is.
quote:
Dat is helemaal zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van binnen vind ik het wel een mooie auto, maar hij is gewoon te groot, te asociaal en te patserig, zeker voor een meisje.
En ja, wat dacht je van verzekering en wegenbelasting.
Pooierin.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor een werk deed ze ook alweer?
Taxi chauffeusequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor een werk deed ze ook alweer?
Ah, woont in 't Gooi en werkt in Hilversum en mag elke dag de directeur heen en weer brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |