Ach man, op het moment dat ik even aan het werk ga zijn jullie meteen weer 3 pagina's verder en heb geen zin om alles terug te gaan lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk, dit is al de derde keer dat ik hem stel aan je.
Ow.. fijn dat je het in ieder geval even zegtquote:
Die andere 17quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, wie is nu slim geweest in deze?
Slim wel, maar het is wel een pauperinstelling. 13.gifquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, wie is nu slim geweest in deze?
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey mijn vader heeft geen BMW ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey mijn vader heeft geen BMW ofzo.![]()
Stelletje naarlingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.
haha, je hebt afgezegd ipv van stoer rebels vrij te nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Wat een bedrijf...
Heb je een conference call waar 23 mensen voor zijn uitgenodigd en 3 mensen hebben afgezegd, blijkt uiteindelijk dat er maar 3 inbellen en de rest niet komt "opdagen"
Zou iedereen al op het terras zitten?!
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slim wel, maar het is wel een pauperinstelling. 13.gif
de afwasborstel 300c?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef BobbyB het volgende:
Over auto's gesproken, m'n vriendin gaat morgen die lelijke patswagen van d'r ophalen.
Dat ding is best lelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gedrocht
[ afbeelding ]
Echt, over 3 maanden doet ze hem weer weg omdat ie te duur is.
Nee alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.
Van binnen vind ik het wel een mooie auto, maar hij is gewoon te groot, te asociaal en te patserig, zeker voor een meisje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ding is best lelijk inderdaad.
Dat zit er wel in met zo'n draaikolk in de benzinetank
Wat voor een werk deed ze ook alweer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gedrocht
[ afbeelding ]
Echt, over 3 maanden doet ze hem weer weg omdat ie te duur is.
quote:
Dat is helemaal zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van binnen vind ik het wel een mooie auto, maar hij is gewoon te groot, te asociaal en te patserig, zeker voor een meisje.
En ja, wat dacht je van verzekering en wegenbelasting.
Pooierin.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor een werk deed ze ook alweer?
Taxi chauffeusequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor een werk deed ze ook alweer?
Ah, woont in 't Gooi en werkt in Hilversum en mag elke dag de directeur heen en weer brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |