Cabrio? In Nederland?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een half open auto met dit weer?
Breathtakingquote:
chillquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, maar dat zei je er net niet bij!![]()
Ik ga wel bij me aan de vijver zitten, ijsje erbij en aan je denken![]()
[..]
Woon je in Peking en mogen vandaag alleen de benzine auto's de weg op
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rustig de koppeling op laten komen werkt in een benzine-auto ook.
Zaandam, kankerbende.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het ging vooraal om die q-day en de Zaandam-hooligan opmerkingen
DSG Automaat FTWquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.
Maar die benzine heeft aanzienlijk minder vermogen, dus moet ik langzaam op laten komen en bijgassen.
Maar dat zit nog niet helemaal in m'n systeem zeg maar. Nog erg afgesteld op die diesel.
Ik heb er 2.quote:
Dat komt vanzelf wel, veel oefenen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.
Maar die benzine heeft aanzienlijk minder vermogen, dus moet ik langzaam op laten komen en bijgassen.
Maar dat zit nog niet helemaal in m'n systeem zeg maar. Nog erg afgesteld op die diesel.
Ik heb het niet zo op het Duitsquote:
Joah, gaan ik nu doen, iedere dag even in dat autotje rijden. Die is nagenoeg het zwakst van het zwakste als in vermogen. Dus ik denk dat als ik die weg kan krijgen ik het ook kan met andere auto's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, veel oefenen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op het Duits
Offtopic gelul in een ander topic en ze zei dat ik hierheen moest komen, want er waren zoveel leuke mensen hier!!
Benieuwd wanneer die komen dan
En nu heb ik ff een meeting
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eerst een jaar handbakken voor ik eventueel naar automaat ga.
lul de behangerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens kon ik net m'n kamer niet uit want het weekend stond voor de deur. [/jitzzzze]
Tevens heb ik 'm gezegd op te kankeren en dat hij terug kon komen om 16:45.
Mja, ik ga voornamelijk handbakken om het goed onder de knie te krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.
Wat nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |