quote:
gaatie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF ben jij aan het vloeken in dit mooie topic
Daarom vroeg ik ook.. Kan JIJ dat dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen dat ja
En daar doen we het voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Eerder een opmerking om mij heel hard te laten lachen
je moet wel goed blijven kijken hequote:
die duikt gewoon mijn pm of msn inquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
draakje vind ons straks niet meer
quote:
als iemand het kan ben ik het welquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook.. Kan JIJ dat dan?
Dat is geen twijfel of je het niet kan hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als iemand het kan ben ik het wel
dat je er uberhaubt aan twijfelt
Meh, hij doet het nietquote:
whehehehquote:
die is goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef tripack het volgende:
WTF een foto van Debb19 als bitch van RunX
[ afbeelding ]
een feit zeker?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is geen twijfel of je het niet kan hoor!
Dat denk ik ookquote:
dan ben je nog dommer dan je lijktquote:
Gelukkig ben jij er ook nog!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ben je nog dommer dan je lijkt
tuuurlijk ben ik er.. doorzettingsvermogen enzoquote:
no problemo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
nou, ik spreek jullie wel weer als ik het kan volgen
quote:
Aanbeden worden... daar heb ik nou altijd last vanquote:
Nu pasquote:
het valt mij pas nu opquote:
je eigen schuldquote:
Ik viel over mijn schoenen heenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aanbeden worden... daar heb ik nou altijd last van
gebeurd de bestequote:
die heeft zich goed ingevetquote:
quote:
het lijkt net bier heh ?quote:
omdat ik de lulligste niet ben:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik de lulligste niet ben:
[ afbeelding ]
.. ik vind het gewoon een grappige opmerkingquote:
Maakt niet uit, valt er vanzelf afquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef lynda het volgende:
Goddomme na 2,5 dag begint opeens mijn pols door te hebben dat ik een infuus heb gehad en word hij blauw
Nee dan moet het zwart worden heb ik geleerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, valt er vanzelf af
dat is nasty.. doet hij ook pijn of valt het mee?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef lynda het volgende:
Goddomme na 2,5 dag begint opeens mijn pols door te hebben dat ik een infuus heb gehad en word hij blauw
Neuh, jammer he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is nasty.. doet hij ook pijn of valt het mee?
Een zwarte kekke handquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dan moet het zwart worden heb ik geleerd!
wordt ze dan een negertquote:
Een negert?!? Bel de politie!!quote:
nee hoor.... infuus kan bes nasty zijn.. is geen fijn gevoelquote:
een kusje erop danquote:
quote:
Infuus was dinsdag al, nu pas blauwe plekquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hoor.... infuus kan bes nasty zijn.. is geen fijn gevoel
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Infuus was dinsdag al, nu pas blauwe plek
En ik heb deze week 5x bloed laten prikken, 1 infuus, 1 vingerprik voor bloedwaarde en ik moet maandag ook nog 4 buisjes inleveren..
Dan voel je zo'n infuus niet meer hoor
het minst pijnlijkequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Op het blauwe, gele of groene gedeelte?
Het valt nog meequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus en nu voel je je zo:
[ afbeelding ]
lynda de priklap
Grappig, hier is de trap "buiten werking"quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, GODVER TYFUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar goed ...
ok lift buiten werking dus opruimen gaat ff niet door
Ja bedankt, vond het beeldscherm echt mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
Damn, jullie gaan snel hier!
Zo, weer even wat mensen blij gemaakt met nieuwe pc's en schermen
ik dacht dat je met de trap was gegaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, GODVER TYFUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar goed ...
ok lift buiten werking dus opruimen gaat ff niet door
Hoest met je mond vandaag, wel al weer wat beter?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is dat ik het zie verkleuren en groter zie worden nu anders had ik niets gemerkt
7 x 22" geplaatst, wel redelijk formaatje toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja bedankt, vond het beeldscherm echt mooi
je bent me vergeten droxzjequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
Je moet er ook netjes mee omgaan Droxzquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoest met je mond vandaag, wel al weer wat beter?
Redelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoest met je mond vandaag, wel al weer wat beter?
Dat is zeker netjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
7 x 22" geplaatst, wel redelijk formaatje toch?
moet ik 4 trappen af, 4 op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht dat je met de trap was gegaan
Zo klein, krijg deze week een grotere binnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent me vergeten droxzjedoe maar een 24"
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
jah, en om 13:00 is interne verhuizing van 4 naar 2quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Grappig, hier is de trap "buiten werking"
(iets met schilderen) Dus iedereen moet hier met de lift, dat schiet echt niet op
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Hé Droxz, waren die negers nog een beetje groot geschapen die je gisteren uit elkaar hadden getrokken?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
7 x 22" ontvangen, wel redelijk formaatje toch?
dat kan bestquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet ik 4 trappen af, 4 op.
dat keer ehm 4 keer is 32 trappen.
nee dankjewel
en o, aflopen met handen vol beeldschermen enzo
Moest ik dan niet zo hard swaffelen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet er ook netjes mee omgaan Droxz
Redelijk is beter dan slechtquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Redelijkword nog wel wat makkelijks eten vanavond
Precies! En wel netjes he... dus de pink omhoogquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moest ik dan niet zo hard swaffelen?
Alweer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Redelijk is beter dan slecht![]()
Heb wel trek in een pizza, denk je dat dat te doen is?
dat is bekakt manquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies! En wel netjes he... dus de pink omhoog
Ik ben helemaal geen kakkerquote:
owjaahquote:
Ik heb al tijden geen pizza gehad puh!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Alweer?je bedenkt maar wat en ik merk het vanavond wel
Zeg als je iemand compleet uitwoont... dan moet je het wel netjes doen hequote:
uh ... aha!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies! En wel netjes he... dus de pink omhoog
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en om 13:00 is interne verhuizing van 4 naar 2
dus moet de lift werken
Hmm vorige keer hadden we ook al pizza! Ownee toen waren we ook met M.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen pizza gehad puh!![]()
uh... ik verzin wel wat!
GEEN MAC!![]()
Beller, je gaf zelf aan dat je zo'n dude was... omdat je idd van die kleren droeg...!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Echt wel! Met je polo's en pink omhoog.. ik mis alleen je hockeystick nog
nja je geeft haar dan toch gewoon een bloemmetjequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg als je iemand compleet uitwoont... dan moet je het wel netjes doen he
kakkers zijn de bazen van deze wereldquote:
Whehehequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Echt wel! Met je polo's en pink omhoog.. ik mis alleen je hockeystick nog
Bloempies?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef tripack het volgende:
[..]
nja je geeft haar dan toch gewoon een bloemmetje
Doe ik nog steedsquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, je gaf zelf aan dat je zo'n dude was... omdat je idd van die kleren droeg...!
Duw die er maar in, hoef je ook geen vaas te zoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef tripack het volgende:
[..]
nja je geeft haar dan toch gewoon een bloemmetje
* Droxz.nl geeft beller een aussiequote:
Nieuwe variant van platjes?quote:
Laatst nog ontzettend wezen stampen op oldskool hardcorequote:
en ook niet zoveel waterquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duw die er maar in, hoef je ook geen vaas te zoeken
Tjah het is toch al vochtigquote:
Whehehequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Zie! Meneer Bob de Beller Aka Hockeynerd
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laatst nog ontzettend wezen stampen op oldskool hardcore
wat moet hij ermee?? swaffelen...uitwonen... ontslaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
droxz, ik gooi dadelijk ee nnetwerkbeheerder jou kant op
In mijn woonplaats, DJ kreeg het verzoek om oldskool te gaan draaienquote:
neuh jij woont toch in de buurt van zeewolde ofoz?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In mijn woonplaats, DJ kreeg het verzoek om oldskool te gaan draaien
Preciesquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh jij woont toch in de buurt van zeewolde ofoz?
daar kom ik nooit
hij weet wel wat ermee te doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
wat moet hij ermee?? swaffelen...uitwonen... ontslaanof gewoon slaan
idd... toen kwam ik daarna ook nog eens mijn thunderdome 8 cd tegenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PreciesWas wel leuk om weer eens helemaal op los te gaan
beter de hondjes knock-out dan Dracu knock-outquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer!
nog wat gemist?
hier liggen de hondjes knock out dus dat is goed gegaan
Aaaight!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... toen kwam ik daarna ook nog eens mijn thunderdome 8 cd tegen
los gaan man!
dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:39 schreef tripack het volgende:
[..]
beter de hondjes knock-out dan Dracu knock-out
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!
en ze hebben het nog helemaal zelf gedaan ook, heb er niet eens 1 omver hoeven te rijden!
en waar brengt de vakantie jullie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef tripack het volgende:
vanavond maar es even de vakantie betalen, nja de aanbetaling dan
omdat ik dat ook niet weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef lynda het volgende:
Waarom komen mensen altijd 12 uur van te voren met ja lyn wil je wat doen vanavond als ik al 2 dagen plannen heb?
Omdat ze in je aanwezigheid willen verkeren?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef lynda het volgende:
Waarom komen mensen altijd 12 uur van te voren met ja lyn wil je wat doen vanavond als ik al 2 dagen plannen heb?
dat hoe dan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat ze in je aanwezigheid willen verkeren?
tof man .. heb ik ook al gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef tripack het volgende:
vanavond maar es even de vakantie betalen, nja de aanbetaling dan
Die sukkels mogen het hele weekend al in mijn aanwezigheid verkeren!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat ze in je aanwezigheid willen verkeren?
een midweek in Centerparcs de Eemhof in een 2 persoons VIP-Cottagequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en waar brengt de vakantie jullie?
doe je ook tussendoor nog beetje rustig aan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Die sukkels mogen het hele weekend al in mijn aanwezigheid verkeren!
Nouwja als ik vanavond weer terug in Alkmaar ben ga ik dan maar gelijk door..
alvast eetsmakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, en maar afvragen waarom ik hier niet vast in dienst wil komen hahahaha
PIEEEEEEEEEEEEEP organisatie hier
dadelijk ff lunchen
dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tof man .. heb ik ook al gedaankreta ftw ( tenminste dat hoop ik
)
hotel met jacuzzi op de kamer enzo1
Gast, dat is Zeewoldequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
een midweek in Centerparcs de Eemhof in een 2 persoons VIP-Cottage
elke dag de krant en verse Broodjes, sauna, ligbad
Wat fijn voor ze, dat ze dat mogenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Die sukkels mogen het hele weekend al in mijn aanwezigheid verkeren!
Nouwja als ik vanavond weer terug in Alkmaar ben ga ik dan maar gelijk door..
dat word lastig dan jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is ook lekker
vriendin heeft hellaas last van zonneallergie, dus kreat gaat het nog niet echt worden
ownoesquote:
pas over 15 a 30 minutenquote:
ook lekker!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is ook lekker
vriendin heeft hellaas last van zonneallergie, dus kreat gaat het nog niet echt worden
Nee dat is voor mij... 10 minutenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ownoes![]()
tja dat is voor jouw geen vakantie danmaar voor mij is het ruim een rijden
ow kom jij de verse broodjes en de krant brengen dan![]()
Neeeeeee!! Ik word echt gek van de zenuwen elke keer (zo ongeveer 24898398x per uur) als ik denk aan morgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je ook tussendoor nog beetje rustig aan?
hondenstrand nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook lekker!
hier wordt het een week tsjechie en als het dan hier nog mooi weer is daarna naar hondenstrand enzo
* Crazy-M denkt lachend terug aan 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Neeeeeee!! Ik word echt gek van de zenuwen elke keer (zo ongeveer 24898398x per uur) als ik denk aan morgen![]()
Ik slaap vannacht of heeeeeeeeeeel slecht of niet.. een van de twee zal het worden
Ga jij nou maar eerst leren wat een voetbal isquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M denkt lachend terug aan 2 jaar geleden
nja dan kan je toch de broodjes komen brengenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is voor mij... 10 minuten
dat is toch dat kasje langs de weg wat ook wel turkendisco wordt genoemd ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst leren wat een voetbal is
Aight!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laatst nog ontzettend wezen stampen op oldskool hardcore
Onder andere jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is toch dat kasje langs de weg wat ook wel turkendisco wordt genoemd ?
Komt goed, desnoods bedenk ik het terplekkequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Hmm vorige keer hadden we ook al pizza! Ownee toen waren we ook met M.![]()
Je bedenkt maar wat
zie, ik weet wel wat het isquote:
Nehquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dan kan je toch de broodjes komen brengen
dus ik moet dan mn msn maar weer aanslingeren?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Neeeeeee!! Ik word echt gek van de zenuwen elke keer (zo ongeveer 24898398x per uur) als ik denk aan morgen![]()
Ik slaap vannacht of heeeeeeeeeeel slecht of niet.. een van de twee zal het worden
Ja man, die blijft gewoon geweldig!quote:
Die zijn alleen maar duurder geworden jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aight!![]()
Stond vorige maand weer op het punt er 1 te kopen hahaha
Maar die kregen zijn duur zeg!
Jij hoort te slapen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus ik moet dan mn msn maar weer aanslingeren?
quote:
maar moet jij nog collegas hebben ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja man, die blijft gewoon geweldig!
Kan dat filmpje hier alleen helaas niet zien
Zullen we dan toch maar een andere film doen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Geniaal dat nummerquote:
Da's gewoon waar de hond ook in de zomer mee mag ha haquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
hondenstrand nog nooit van gehoord
ziet er wel leuk uit
Ja het is gewoon niet eerlijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar duurder geworden ja
jah ik zag hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da's gewoon waar de hond ook in de zomer mee mag ha ha
Vertel, wat is er zo kloten dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, en maar afvragen waarom ik hier niet vast in dienst wil komen hahahaha
PIEEEEEEEEEEEEEP organisatie hier
dadelijk ff lunchen
mijn ouders gaan ook naar tsjechie met de hondquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da's gewoon waar de hond ook in de zomer mee mag ha ha
Inderdaad, dit is trouwens echt een lekker stamp nummerquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja het is gewoon niet eerlijk!
Ik ga geen 2 a 3 mijer voor zo'n ding neertellen hoor,
ik ben misschien gek met schoenen... maar dit vind ik zelfs te duur!
Als ik mijn kut collega daar mee kan vervangen?!>. HELL YESSSSSS!quote:
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar een andere film doen?
Moet ik nou serieus mijn telefoon aanslingeren om filmpjes te kijken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is trouwens echt een lekker stamp nummer
dat kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik zag hetff snel gegoogled
wel zo handig![]()
wij laten het konijn gewoon bij mijn schoonouders
werkt die er nog steedsquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik mijn kut collega daar mee kan vervangen?!>. HELL YESSSSSS!
Was een geintje lin -> moeilijk slapen (ja voor morgen i know) -> "enge film"quote:
die zijn ook wel dol op d'rquote:
Hij heeft nu zelfs een vast contractquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef tripack het volgende:
[..]
werkt die er nog steeds![]()
is er toch nog weinig veranderd
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij heeft nu zelfs een vast contract
I know, maar dan sla je hem maar op voor thuisquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet ik nou serieus mijn telefoon aanslingeren om filmpjes te kijken?
Hier op mijn werk kan ik die toch niet zien... bellert toch... foei!
ooooo oke. ik snapte hem al nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was een geintje lin -> moeilijk slapen (ja voor morgen i know) -> "enge film"
ik ook dus en met zoessie en koquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn ouders gaan ook naar tsjechie met de hond
Dudequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ken beuren... ik ben ook niet altijd even duidelijkquote:
Ja echt he... ONGEKEND gewoon!quote:
hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
maarja... voor jezelf is het ook niet fijn... kijk als ze nu alleen maar toppers aannemen maar als ze zon halve gare daar ook laten werkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja echt he... ONGEKEND gewoon!
Maar hij verdiend nog steeds minder dan ik, en mag dit jaar geen papieren halen enzo
en waarom is dat dan? ze wilden em ergens voor straffen, maar niet ontslaan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar hij verdiend nog steeds minder dan ik, en mag dit jaar geen papieren halen enzo
Geen idee, maar hij heeft meer papieren, en ik verdien nog steeds meer.quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
en waarom is dat dan? ze wilden em ergens voor straffen, maar niet ontslaan?
daar zijn pillen voor, ik heb ook last van een zonneallergiequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is ook lekker
Zijn we er na zaterdag/zondag vanaf?quote:
Dat scheelt dan wel weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat voor pillen dan? toch niet van dat hormonen spul?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar zijn pillen voor, ik heb ook last van een zonneallergie
bijna de halve dag al voorbij
Die dump plek is de huldiging plek?quote:
iddquote:
Nee daar dumpen we jou eerst, dan lopen we 100 meter verder en zitten we op de kanaalkadequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die dump plek is de huldiging plek?
Nee duurt nog tot ik dood neer valquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn we er na zaterdag/zondag vanaf?
creme:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef tripack het volgende:
[..]
Wat voor pillen dan? toch niet van dat hormonen spul?
nog eerderquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd
Maar beller, had ik al verteld dat ik geen zin meer had?...
Ik heb net gesloten dat ik NOG eerder naar huis ga vandaag
Eindelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
YES mijn autoverzekering is rond dadelijk nummerbord gaan halen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd
Maar beller, had ik al verteld dat ik geen zin meer had?...
Ik heb net gesloten dat ik NOG eerder naar huis ga vandaag
Whehehequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee daar dumpen we jou eerst, dan lopen we 100 meter verder en zitten we op de kanaalkade
ging ik eindelijk guitar hero lenen en dus kunnen spelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Want ik heb heulemaal geen zin meer, en dwaas!!!! Kom weer eens online met de PS3
heb ik eral af gehaaldquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eindelijk
Ben je op de weg eindelijk een stomme belg.. denk eraan, nou mag je geen knipperlichten meer gebruiken he
wie weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
als jullie nou allemaal mijn baas opbellen dat ik naar huis moet, zou dat helpen?
Blond!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ging ik eindelijk guitar hero lenen en dus kunnen spelen
zijn we dat aansluitding vergeten
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ging ik eindelijk guitar hero lenen en dus kunnen spelen
zijn we dat aansluitding vergeten
dat dusquote:
* Droxz.nl koopt oordopjesquote:
Het is dat ik geen reclame kan maken hier (ze hoeven niet te weten wie ik ben),quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
creme:
Levomenthol 1 % in carbomeerwatergel, eventueel in combinatie met lidocaïne
pillen:
Een antihistaminicum zoals Zyrtec® (cetirizine) of Claritine® (loratadine).
wij gaan dat binnenkort een lang weekend doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
een midweek in Centerparcs de Eemhof in een 2 persoons VIP-Cottage
elke dag de krant en verse Broodjes, sauna, ligbad
betaal je dan ook meer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
als je dan eerder bij mij kan beginnen
ook gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wij gaan dat binnenkort een lang weekend doen![]()
wel met 5 personen dan..
Vergeet die van mij nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is dat ik geen reclame kan maken hier (ze hoeven niet te weten wie ik ben),
ik werk voor een toko die pillen maakt zeg maar
dus?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is dat ik geen reclame kan maken hier (ze hoeven niet te weten wie ik ben),
ik werk voor een toko die pillen maakt zeg maar
Ah dus jij bent er ook te vinden deze zomerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Eemhof blijft gewoon 1 van de mooiste parken van NL vind ik
ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
quote:
Ben er 4 of 5 keer geweest, niet bij te houden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah dus jij bent er ook te vinden deze zomer
onze eerste keer daar, dus ben benieuwd
ze zeggen dat vossemeren nog mooier isquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Braafquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
* Droxz.nl rent even naar de overkant! BRB
je moet ook niet met je peuk nog in je mond in slaap vallenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben er 4 of 5 keer geweest, niet bij te houden.
Ik ga het liefst niet in de zomer, dat is echt duur man!
Voordat die hele toko in de fik ging vond ik het wel mooier...
WOEF!quote:
Ik vind er geen reet aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Peuken? Rook alleen sigaartjes hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet ook niet met je peuk nog in je mond in slaap vallen
ow w8 het was niet jouw schuld
De hele koepel jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Peuken? Rook alleen sigaartjes hoor![]()
Hele plein enzo was afgefikt daar.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Peuken? Rook alleen sigaartjes hoor![]()
Hele plein enzo was afgefikt daar.
toch ben je best braafquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WOEF!![]()
Moet eerst wachten, het is lunchtijd, en ik wil om 01:00 pleite,
ff doorlopen, ga ik wel halen
Op zijn tijdquote:
Ach, alsnog best een leuk park hoor, relaxt zwambad ook.quote:
je moet je val ook breken met je billenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach, alsnog best een leuk park hoor, relaxt zwambad ook.
Die "wildwater baan" is wel lachen, alleen mijn pols vond die toen was minder
Met je billen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet je val ook breken met je billen![]()
niet je pols... en al helemaal niet met jouw polsen
Hij is in de war met een maïsveld denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met je billen?
Ik weet niet hoe jij door zo'n wildwater baan gaat?![]()
Details... details...
Ik ga nooit "aars first" door een wildwater baan, jij wel door een maisveld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij is in de war met een maïsveld denk ik
Het baart me zorgen dat je sowieso denkt dat ik door maisvelden heen ren of glijquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga nooit "aars first" door een wildwater baan, jij wel door een maisveld?
Of Smokez is van zo'n rodelbaan. Balls first - yah zat would be fun!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga nooit "aars first" door een wildwater baan, jij wel door een maisveld?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef lynda het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
IB-groep heeft mijn aanvraag voor jaar extra studiefinanciering goed gekeurd
![]()
![]()
![]()
Ja dat is ook wel zo, maar ben er al te vaak geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach, alsnog best een leuk park hoor, relaxt zwambad ook.
Die "wildwater baan" is wel lachen, alleen mijn pols vond die toen was minder
TOPPIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef lynda het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
IB-groep heeft mijn aanvraag voor jaar extra studiefinanciering goed gekeurd
![]()
![]()
![]()
krijg je als je er in de buurt woontquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar ben er al te vaak geweest
Ja zekerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
krijg je als je er in de buurt woont
Jij begint over maisveldenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het baart me zorgen dat je sowieso denkt dat ik door maisvelden heen ren of glij
Had dat ff eerder verteld dan, had ik ff bakkie komen doen ofzo hangjasquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar ben er al te vaak geweest
Knuppelquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had dat ff eerder verteld dan, had ik ff bakkie komen doen ofzo hangjas
Ja echt 2 dagen nadat ik terug was jah!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KnuppelIk heb dat al veul vaker verteld... toch?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
terug van lunch,
nu mail sturen en daarna verhuizing, tot later allen
degene die me kunnen spreken weten me te bereiken haha
Sgoed man, alvast prettig weekend..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
terug van lunch,
nu mail sturen en daarna verhuizing, tot later allen
degene die me kunnen spreken weten me te bereiken haha
Ga weg! Ga m'n moeder pesten .... huh wacht?quote:
Details... niet te veel op lettenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja echt 2 dagen nadat ik terug was jah!
Vermoeiend al die ho's regelen?quote:
quote:
Ben nog bezig Droxzquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga weg! Ga m'n moeder pesten .... huh wacht?
Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details... niet te veel op letten
Dan is het goed, ho's weten te ruilen met geiten, of met kamerplanten deze keer?quote:
Probeer afstand te doen van een stel hangbuikzwijnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan is het goed, ho's weten te ruilen met geiten, of met kamerplanten deze keer?
Ik wil ook naar huisquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Toch maar half 2 weekend, waarom zijn mensen altijd lunchen als je ze nodig hebt
Precies! En maak eensch even wat minder lawaai jaquote:
GAST!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef Sgele het volgende:
het is lang geleden trouwens dat er een geit in 1 dag is volgeblaft
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |