Ik wist deze ook niet, maar het mag best een beetje moeilijk zijn hoor. Voor echt simpele dingen is er de AKQquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef p-etr-a het volgende:
Ingmar Heytze.![]()
Hij heeft over het ontstaan van dit probleem én zijn manier om van zijn reisfobie af te komen een zeer lezenswaardig en wat mij betreft fascinerend boekje geschreven, Scooterdagboek: http://www.bol.com/nl/p/b(...)002598944/index.html
Het was een beetje om het op gang te helpen. Het hoeft hier helemaal niet zo moeilijk te zijn (Hoe heet onze koningin is dan wel weer te makkelijk).quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef Tokay het volgende:
Maar dát is dan weer een veel te makkelijke vraag, wyccie.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef Susi het volgende:
Jules Deelder natuurlijk
Hopper?quote:Op zondag 26 april 2009 10:50 schreef wyccie het volgende:
Mijn avatar, in engiszins bewerkte vorm, is een schilderij. Van wie?
quote:Op zondag 26 april 2009 10:52 schreef Iblis het volgende:
Hopper?
Ja, dit gebouw is eigenlijk het winterpaleis. Het museum strekt zich echter ook uit in dit winterpaleis.quote:
onomatopee !quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Bepaalde woorden of namen zijn gebaseerd op klanknabootsing. Denk aan koekoek, froufrou, kwaken.
Hoe noemen we een klanknabootsing met een duur woord?
Gauguin, Van Gogh.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Een simpele dan
Wie schilderde dit?
[ afbeelding ]
En voor de bonus: hij was bevriend met een andere zeer bekende schilder, wie was dat?
Zit op mijn werk, daar is dat allemaal geblokkeerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef Iblis het volgende:
Gauguin, Van Gogh.
Volgende keer moet je de plaatjes even naar tinypic uploaden trouwens.
't Was 2x licht geloof ik ja, in twee talen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:26 schreef Frollo het volgende:
Lucebert.
En dat betekent 'licht' in het Italiaans + 'licht' in het, euh, Germaans?
Ja, ik heb ook Twee voor Twaalf gekeken donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |