300 meter, wereldtentoonstelling. Overigens 'tijdelijk'quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Hoe hoog is deze bij benadering en waarom werd hij gebouwd?
[ afbeelding ]
Ja, klopt, vorig jaar stond er nog een skelet. Dan heb ik het dus toch goed. Maar het was niet echt een theater, meer een algemeen (cultureel) ontmoetingscentrum.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Is dat dat onlangs gesloopte DDR gebouw in Berlijn? Een theater was dat toch?
Dat skelet zou ook de aanbouw van het Stadsschloss kunnen zijn dat ze aan het herbouwen zijn op die plek. Wat je volgende vraag betreft, ik weet de naam niet, maar bedoel je het gebouw van de Stasi?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, klopt, vorig jaar stond er nog een skelet. Dan heb ik het dus toch goed. Maar het was niet echt een theater, meer een algemeen (cultureel) ontmoetingscentrum.
Zou kunnen, maar het zag er erg vierkant uit. En dat is het Stadtschloss volgens mij niet. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat skelet zou ook de aanbouw van het Stadsschloss kunnen zijn dat ze aan het herbouwen zijn op die plek.
Dat bedoel ik niet. Het is niet zozeer een gebouw, maar meer de inhoud van (een deel van) een gebouw. Pas sinds ongeveer een jaar is het er niet meer.quote:Wat je volgende vraag betreft, ik weet de naam niet, maar bedoel je het gebouw van de Stasi?
Bedoel je dan het archief van de Stasi? Ik ken niet veel echte DDR-ikonen behalve de gebouwen, de Stasi, en de Trabantquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het zag er erg vierkant uit. En dat is het Stadtschloss volgens mij niet. Maar wie weet.
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is niet zozeer een gebouw, maar meer de inhoud van (een deel van) een gebouw. Pas sinds ongeveer een jaar is het er niet meer.
Ah. Interessant weetje. Wat je nieuwe vraag betreft, geen idee, maar bedankt voor dit feitjequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat de vraag voor iets te veel interpretaties vatbaar is, sorry daarvoor. Het moest zijn de Karl Marx Buchhandlung. Vorig jaar heeft hier nog een groot verhaal over in veel kranten gestaan omdat de boekhandel gesloten werd, en die speelde ook een rol in de laatste scène van de film Das Leben der Anderen, als het boek van de hoofdpersoon (ben zijn naam even kwijt) daar te koop is.
Ik vind het heel moeilijk om in te schatten wat dummies wel en niet weten, blijkbaar, want ik beschouw mezelf als dummie en dus ga ik er ongeveer vanuit dat wat ik weet (of kan weten), een geschikte dummievraag is.quote:
Ik weet weinig van mode, en ik heb (derhalve) geen idee waar ik ze van zou moeten kennen. Hebben ze een bekende kledinglijn? Bekende prijzen ontvangen? Misschien helpt dat…quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:07 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om in te schatten wat dummies wel en niet weten, blijkbaar, want ik beschouw mezelf als dummie en dus ga ik er ongeveer vanuit dat wat ik weet (of kan weten), een geschikte dummievraag is.
Maar de nieuwe vraag is wel echt makkelijk toch?
Dat zijn zussen?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat zijn zussen?Die naam ken ik ook… maar ze kwamen nooit zo vrouwelijk op me over. Naja, deels wel natuurlijk. En ik dacht dat ze niet uit Arnhem kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |