Nee moet om half elf afzwemmenquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:25 schreef DonPerignon het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid he Tong, moet jij niet morgen werken ofzo?

Het is Maarten met een hoofdletterquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:27 schreef GGMM het volgende:
Het valt me mee dat je niet "maarten van der Weijden keurt martelen goed" als TT hebt gebruikt.

Ik zit met mijn accordion voor de Albert heinquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:27 schreef LaStrange het volgende:
Tong, ik vraag me ook af: Wat doe jij eigenlijk om RL pindakaas op je RL boterham te krijgen?

Houden zoquote:

is een polypeptidehormoon met molecuulformule C254H377N65O75S6.
  is een polypeptidehormoon met molecuulformule C254H377N65O75S6. wordt gemaakt door de betacellen van de pancreas, in de eilandjes van Langerhans (la insula = eiland). Uit preproinsuline ontstaat proinsuline en uiteindelijk
  wordt gemaakt door de betacellen van de pancreas, in de eilandjes van Langerhans (la insula = eiland). Uit preproinsuline ontstaat proinsuline en uiteindelijk 

Inge de Bruinquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:48 schreef LaStrange het volgende:
wordt gemaakt door de betacellen van de pancreas, in de eilandjes van Langerhans (la insula = eiland). Uit preproinsuline ontstaat proinsuline en uiteindelijk
wat?

Failquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:48 schreef LaStrange het volgende:
wat?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |