quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef swarmahoer het volgende:
zo, de fokstok is weer geplaatsten dit keer verloren met risk
True, hij staat met stip op nr. 1 bij mij op de beste films allertijden. Zijn weinig films die me aangrijpen, maar elke keer als ik deze film gezien heb, ben ik de rest van de avond van slag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een film die je al zelfs als klein kind al goed vind, en je in zekere mate dan al aangrijpt, kan je gerust kronen met de titel ''fantastische film''.
serieus, die acteurs roeleren toch een partij de pan uit
Hij wordt momenteel weer uitgezonden op Film1.1quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan weet je het nuik vind dat zo'n mooi stukje! Heb me dood gehuild bij die film
!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moet over 4 uur alweer op.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan weet je het nuik vind dat zo'n mooi stukje! Heb me dood gehuild bij die film
!
Daarna weekend jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ken dat probleem, maar daarna weekend lijkt mij?
Dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
hup ga slapen, zet je volume van je ipod op een van de lagere stand, chill muziekje, en je bent zo weg in dromenland
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarna weekend ja
[..]
Dat is het probleem nietik moet eerst nog een boekverslag afmaken!
The life and loves of a she devil door Fay Weldon.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb idd ook weekend, beter hoor, shit voor mijn nieuwe huis uitzoeken!
Welk boek?
Ok, was het leuk? Heb net "de schaduw van de wind" uit...WAUW!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
The life and loves of a she devil door Fay Weldon.
Ja was wel een grappig boekquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok, was het leuk? Heb net "de schaduw van de wind" uit...WAUW!!!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja was wel een grappig boekwel erg feministisch. En daar heb ik nog nooit van gehoord
!
Hee maar ik ga 'm snel afmaken en dan slapenwelterusten
!
Slaap lekker en bedankt voor de uitnodiging hier!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja was wel een grappig boekwel erg feministisch. En daar heb ik nog nooit van gehoord
!
Hee maar ik ga 'm snel afmaken en dan slapenwelterusten
!
was eigelijk niet zo dat ik verloren had, iemand anders had gewonnenquote:
Jij mag alleen op uitnodiging komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slaap lekker en bedankt voor de uitnodiging hier!
Wat mooi Cruijffiaans geformuleerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was eigelijk niet zo dat ik verloren had, iemand anders had gewonnen
Ik werd al gewaarschuwd dat ik niet zo welkom onthaald zou worden hier en jullie OP is ook redelijk streng, maar al met al viel het me meequote:Op vrijdag 17 april 2009 03:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij mag alleen op uitnodiging komen?
KLB-SC restricties?
ja hequote:Op vrijdag 17 april 2009 03:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat mooi Cruijffiaans geformuleerd!
Why?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik werd al gewaarschuwd dat ik niet zo welkom onthaald zou worden hier en jullie OP is ook redelijk streng, maar al met al viel het me mee![]()
En de uitnodiging was vanwege offtopic gelul in een ander topic
Don't shoot the messenger!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Why?
Your name doesn't ring a negative bell!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik echt met iemand zou gaan datenno way. En je kunt je ook verplaatsen naar de KLB SC
al weet ik niet er een hartelijke ontvangst zou zijn.
quote:
Tot vanavond nooit (in)direct contact mee gehad en ook niet eerder hier geweest nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
BT zal wel beter weten, heb je hier een keer lopen rellen of?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tot vanavond nooit (in)direct contact mee gehad en ook niet eerder hier geweest nee.
Ik rel alleen in R&P
Dat vermoed ik ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh wacht, het zal wel te maken hebben met het feit dat nieuwkomers vreemd worden aangekeken hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |