Ik.quote:
Alsin eerst vragen of ze haar tong erin mag steken?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:41 schreef rene90 het volgende:
Je ziet volgens mij goed in wat je fout doet toch? Dat in ieder geval mijden. Dingen wat subtieler proberen te brengen en als je iets zegt zeg het vanuit de ik-persoon, zodat die jongen het minder snel persoonlijk zal oppakken.
Verder...als hij zo verlegen is dat hij je niks durft te vragen of te doen maar een beetje de leiding nemen en hem vragen om dingen zodat je het laagdrempeliger maakt. Of wat drankjes nuttigen.
Volgens die neuklijst heeft ze hem wel gedaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ons Relmofje is niet verlegen..
Ik denk eerder aan een surveillance-fiets.
Bijvoorbeeld, beter nog eerst vragen hoe hij heet, alvorens over te gaan op het tongspel.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alsin eerst vragen of ze haar tong erin mag steken?
HIJ HEEFT MIJ AL GEVRAAGDquote:Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
topic nummer: 6328790
naar hem toe lopen en hem uit vragen
Ja... weet ik niet. Misschien stink ik heel erg?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:42 schreef Seneca het volgende:
Sorry hoor, maar als ik die badpak foto van je bekijk.
Hoe de FUCK kan het dan dat niemand je ooit mee vraagt op een date???
Welke neuklijst, linkje mag per pmquote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens die neuklijst heeft ze hem wel gedaan.
Remlof? Verlegen?!quote:
Dat zou de enige verklaring zijn denk ik jaquote:Op donderdag 16 april 2009 23:44 schreef the_witch het volgende:
Ja... weet ik niet. Misschien stink ik heel erg?
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens die neuklijst heeft ze hem wel gedaan.
FOK! dudes zijn vrijwel allemaal verlegen witkopjes. Dus wie was het?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef the_witch het volgende:
[..]
Remlof? Verlegen?!![]()
Nee hoor, ik heb het over een andere jongen
Onse lieve Heraldjequote:Op donderdag 16 april 2009 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
FOK! dudes zijn vrijwel allemaal verlegen witkopjes. Dus wie was het?
Dus gewoon doen als of ik geen intresse heb? check! Hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 23:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat lief.
Zeg, bij die verlegen dude niet zo snel al je kaarten op tafel gooien he..
Nee joh. Maar het gewoon rustig aan doen en pas op de 2de of 3de date je flamoes uit de kast halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef the_witch het volgende:
[..]
Dus gewoon doen als of ik geen intresse heb? check! Haha
Oke, is goed. Weet ik nog niet zeker, ik wacht nog op een berichtje terug (waar&wanneer)quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:00 schreef rene90 het volgende:
Je laat wel even horen hoe het afgelopen is hč, wanneer heb je de date?
Maar niet samenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd he
dat er nog vele mogen komen
Nee dat was omdat ik riep "zoenen!" toen ik een foto wou nemenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:38 schreef the_witch het volgende:
De laaste keer toen ik met een verlegen jongen stond te praten, ging ik al met hem tongen zonder dat ik ze naam wist...
Had je weer fapmateriaal nodig van jonge meiskes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat was omdat ik riep "zoenen!" toen ik een foto wou nemen![]()
Jij wou gewoon van mij af- jij bedoel eigelijk "Hier, pak deze, en blijf van mij af!"quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Plottwist.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:10 schreef the_witch het volgende:
[..]
Jij wou gewoon van mij af- jij bedoel eigelijk "Hier, pak deze, en blijf van mij af!"
Aww, dankje schat! Ja ik denk dat de Irish pub toch weer een prima locatie zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Heey Meis,
Dat komt helemaal goed met die jongen. Ga gewoon lekker met hem naar de pub.
Wat je ook kan doen, is als je het heel eng vind () ergens gaan poolen ofzo, dan heb je wat te doen als het even stilvalt.
( Ik zou NIET iemand vragen om met je mee te gaan, oomdat het eng is.
![]()
)
Maar ik geloof dat het allemaal wel mee zal vallen!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:18 schreef the_witch het volgende:
[..]
Aww, dankje schat! Ja ik denk dat de Irish pub toch weer een prima locatie zijn
Poolen is een leuke idee, ja, dankje. Ik hoop dat het niet stil valt omdat ik helemaal niet pool kan spelen.
Oh dus jij gaat niet mee om te helpen? Wat jammer!!!
Kijk eens naar het gebit.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:42 schreef Seneca het volgende:
Sorry hoor, maar als ik die badpak foto van je bekijk.
Hoe de FUCK kan het dan dat niemand je ooit mee vraagt op een date???
Ja sorry, mannen vind mijn perfecte witte pearly whites niet zo leuk...quote:
Je zit wel in de hapstand. Dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:27 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ja sorry, mannen vind mijn perfecte witte pearly whites niet zo leuk...Nee - jij heb gelijk, ik ben er wel zelfbewust over.
![]()
Ik bijt ook nog.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:ergens gaan poolen ofzo, dan heb je wat te doen als het even stilvalt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:18 schreef the_witch het volgende:
Poolen is een leuke idee, ja, dankje. Ik hoop dat het niet stil valt omdat ik helemaal niet pool kan spelen.
Dat dus! Ga lekker poolen ofzo. Zeg dat je t niet kent/eerder hebt gedaan. Dan kan hij het je uitleggen/voordoen. Heb je sowieso al begin puntje om over te kletsen/mee bezig te zijn. En anders sta je gewoon lekker met zijn 2en te klooien, zal ook best leuk uitpakken denk ik. Rest komt vanzelf wel. Je hebt dan in ieder geval eerste tijd al op gevult. Na de tijd eventueel wat drinken ofzo, om onder het genot van een drankje wat te kletsen over koetjes en kalfjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hopen dat hij het wel kan, dan kan hij het je mooi leren!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:37 schreef GoldenBatt het volgende:
En wie weet met een paar jaar:(of loop ik nu te hard vooruit op zaken?
)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef the_witch het volgende:
[..]
![]()
Ik had al aan mijn familie vertelt dat ik december 2010 ga trouwen, maar ik weet nog niet met wie.
Dan maak ik een foto!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:41 schreef HitsigeKater het volgende:
Hey Witch, we hebben ooit eens gekletst samen, volgende keer maar tongen dan he
ik heb in deze categorie ook een beschamende foto van ons 2 remlofquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat nieuws bericht van die belg die met zich zelf getrouwd was. Leuk, op zatte aaf met vrienden weddeschap afsluiten dat je op je 40ste sowieso trouwtquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef the_witch het volgende:
[..]
![]()
Ik had al aan mijn familie vertelt dat ik december 2010 ga trouwen, maar ik weet nog niet met wie.
Ow jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb in deze categorie ook een beschamende foto van ons 2 remlof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |