Volgens mij is ze al veel te veel volgeblaft, het slaat uit haar haar.quote:
Super de Boer reclames - Dat wijfquote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef Incolumis het volgende:
ik begrijp gewoonweg niet waarom er nog geen topic over was...
precies! dat zeg ik...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
Super de Boer reclames - Dat wijf
Super de boer reclame
Die vieze lesbo van Super de Boer
sinds wanneer werkt de search eigenlijk? of heb je ze allemaal geopend?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
Super de Boer reclames - Dat wijf
Super de boer reclame
Die vieze lesbo van Super de Boer
Die van C1000 kan het nog veel beter.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef detulp050 het volgende:
Deze mevrouw kan in één reclamespotje compleet duidelijk maken waarom je nooit naar de Super de Boer moet gaan. Dom wijf met haar achterlijk geschreeuw en neppe enthousiasme, kutsupermarkt.
...en je deed het niet omdat...?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef superworm het volgende:
TVP! Heb elke keer dat ik die kudtreclame zag op t punt gestaan dit topic te openen
Ze het eigenlijk niet waard is om een eigen topic te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
...en je deed het niet omdat...?![]()
Da's waar.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze het eigenlijk niet waard is om een eigen topic te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |