abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69526837
Prima maatregel Binnenkort moet ik hem toch verlengen.
pi_69526841
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef taxhaven het volgende:
Wat een paranoide figuren hier.

Kenmerken:
-Laag opgeleid
-Gefrustreerd
-Onwetend
-Wat resulteert in blind cynisme
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_69526913
Onthutsend hoe weinig mensen afweten van het democratische en wetgevingsproces. Waar domheid/onwetendheid wel niet toe leidt
pi_69527495
Het is aan je posts te zien, inderdaad....
pi_69573170
Mensen je hebt nog 1 maand om een nieuw paspoort/ID-kaart te regelen voordat je je vingerafdruk zult moeten afstaan aan de overheid. Het regelen van een paspoort duurt 5 werkdagen, dus houdt rekening met weekenden bij de planning ervan. Voor een nieuw paspoort kan je langsgaan bij je lokale gemeente.

Je hebt nodig:

1. Je oude paspoort.
2. Een pasfoto.
3. 50 Euro.

Succes.
pi_69577941
De overheid voert het voor 'gewone' burgers overigens pas na de zomer in. Per 28 juni gaat het om diplomatenpaspoorten.

Dit omdat wegens de drukte de komende tijd (mensen vervangen hun paspoorten voor de vakantie) de gemeenten geen mensen kunnen missen die opgeleid moeten worden om dit nieuwe systeem te gaan gebruiken.
pi_69578290
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit soort gegevens zijn al eens verkeerd gebruikt en zijn bij de overheid niet in veilige handen. Ik heb wél wat te verbergen. Het gaat niemand wat aan wat ik doe of nalaat, zolang ik daar niemand schade mee toebreng of wetten overtreed.

Wat is het nut dat mijn vingerafdruk bij de overheid ligt? Omdat ik mogelijk weleens in de toekomst een crimineel zou kunnen zijn? Volgens mij is dat nu net de omgekeerde wereld.
Daarnaast heb ik niets te verbergen voor de huidige overheid, maar als we een christelijk of zeer conservatief kabinet zouden hebben (SGP, PVV, CU bijvoorbeeld), dan zou ik die gegevens toch niet bekend willen. Of als we weer bezet worden..
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_69579640
De vanzelfsprekendheid waarmee in dat AD artikel wordt gepraat over het afnemen van vingerafdrukken van onschuldige mensen.. "aanvraagstation", "gefaseerde invoering", "opleidingen".. ik mis alleen nog Ingsoc en Crimestop, dan is het plaatje compleet.

zeer beangstigend..
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')